Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

"123"
Hienoja piirustuksia oot tehnyt! :)

Mie olen miettinyt tällaista pilapiirrosta.
Eli Putte-Possu seisomassa kahdella jalalla, päällää leggingsit, napapaita ja korkokengät. Päässä peruukki (esim. permis) ja naamassa pakkelia.

=)
 
[QUOTE="123";29505137]Hienoja piirustuksia oot tehnyt! :)

Mie olen miettinyt tällaista pilapiirrosta.
Eli Putte-Possu seisomassa kahdella jalalla, päällää leggingsit, napapaita ja korkokengät. Päässä peruukki (esim. permis) ja naamassa pakkelia.

=)[/QUOTE]

miss biggy ?
 
  • Tykkää
Reactions: azuca
[QUOTE="123";29505178]Ai leggingsit/trikoot jalassa? pikagoogletuksella sil on aina mekko päällä. Ja on muutenkin mielestäni enemmänkin nukke eikä piirroshahmo. Mutta ihan miten vain :/[/QUOTE]

Älä nyt hermostu, taitaa olla vitsitutka vähän huonolla huollolla. Piirrän kun ehdin ja jaksan, olen kerran onnistunut itseni heittämään burnouttiin piirroksilla enkä tee sitä toiste. :)
 
"ihailija"
Piirrätkö näitä käsin vai tietokoneella? On kyllä tajuttoman upeita! Ja vielä lyhyessä ajassa tehtynä, niin huh huh. Voi kun itelläkin olis joku tällainen lahjakkuus...
 
[QUOTE="ihailija";29507962]Piirrätkö näitä käsin vai tietokoneella? On kyllä tajuttoman upeita! Ja vielä lyhyessä ajassa tehtynä, niin huh huh. Voi kun itelläkin olis joku tällainen lahjakkuus...[/QUOTE]

Piirrän koneella piirtolaudan ja photoshopin avulla. Piirrän myös käsin, mutta nykyään harvemmin kun on vaan helpompaa käynnistää ohjelma kuin alkaa metsästää kynää, kumia ja paperia. Koneella piirtäessä värittäminen on myös tuhat kertaa helpompaa layereitten avulla. (saa lineartin ylimmälle tasolle eikä tarvitse varoa erityisesti muita värejä)
 
Piirrän koneella piirtolaudan ja photoshopin avulla. Piirrän myös käsin, mutta nykyään harvemmin kun on vaan helpompaa käynnistää ohjelma kuin alkaa metsästää kynää, kumia ja paperia. Koneella piirtäessä värittäminen on myös tuhat kertaa helpompaa layereitten avulla. (saa lineartin ylimmälle tasolle eikä tarvitse varoa erityisesti muita värejä)
Tyhmänä kysyn mutta mikä on piirtolauta, siis eroaako se piirtopöydästä? Ei jaksa kuuklettaa...:ashamed:

Tää on aika iso aihe, mutta piirtäisitkö jotain kesäistä maisemaa tai osasta siitä? Mä nautin kyllä kauniista talvestakin nyt, mutta jotenkin käy kylmä tuuli ulkona...:)
 

Yhteistyössä