Aivan ihania. Piirtäisitkö minulle krapulaisen prinsessan.
Peachilla on ollut vähän rankkaa.
Aivan ihania. Piirtäisitkö minulle krapulaisen prinsessan.
Piirräppä perus palstamamma lukemassa palstaa
Se kyttää aina tuollaisella ilmeellä kaikkea mistä se ei pidä. Tuo toinen kissa on jo iso kolli, mutta se tuijottaa sitä samalla tavalla.Ihanan ilmeikäs tuo tummempi kissa, tuima ilme.
Miten näkisit jumalan?
Heittele vaan, teen kunhan tulee kuva perille ja ehdin, menee sunnuntai-iltaan varmaan.Voih, mikä pallukka
Azuca, jos laitan sulle kuvan meidän kissasta ni haluaisiks piirtää siitä jonkun kuvan? siis laittaisin yksityisviestillä?
Taitaa mennä vähän rivouden puolelle :cPiirrä ilkeä palstamamma peukuttamassa neitimäistä palstaukkoa
Minulla ei itseasiassa ole edes olemassa omaa vesileimaa. Jos joku vie niin saa huomata vieneensä.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29497115:jösses mitkä värit, #60 ja sitten se kissakuva tuolta aikaisemmin...pistä nyt siihen ainakin vesileima näkyviin, sen verran "valmista matskua " se oli.
Siinä sun omat kissat- kuvassa oli tosi vähän värejä, ja hyvin hyvin tehokas lopputulos.
Itse tykkään noista nopealla tehdyistä just sen takia, kun viiva on niin elävä olento ja siinä näkyy suoraan se piirtäjä. - Siis spontaanius, tarkoitan, kaikkea ei kannata korjata, säilyy vähän piirtäjän temperamenttia myöskin näkyvillä...(jälkipolville )
Sulle tuli piirtämisestä selvästikkin mieleen lasten harrastuksetjos harrastaa niin mitä
Ihana. "Jumalan kämmenellä" piirros
Tää on tuttua meillä
Tähän tuli aika surkeat värit. Oh well.