Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

"jossu"
Piirtäisitkö kuvan minusta: olen vaaleahiuksinen normaalikokoinen nainen. Olen tosi ahdistunut elämäntilanteeni vuoksi (mies kohdellut mua huonosti). Suvi Teräsniskan laulu "Akvaario" kuvaa minua melko hyvin. Toivoisin niin että joku rakastaisi minua aidosti. Olisi kiva jos kuvassa tulisi jotenkin esille toivo paremmasta.
 
  • Tykkää
Reactions: azuca
"vieras."
Azuca, sulla on ihan uskomattoman hieno lahja. Mulla oli kuvaamataidossa kymppi, mutta en osaa piirtää läheskään tuollalailla. Saat olla ylpeä itsestäsi ja toivottavasti jonakin päivänä lahjakkuutesi huomataan, mun mielestäni voisit jopa ansaita tällä taidollasi.
 
[QUOTE="vieras.";29611767]Azuca, sulla on ihan uskomattoman hieno lahja. Mulla oli kuvaamataidossa kymppi, mutta en osaa piirtää läheskään tuollalailla. Saat olla ylpeä itsestäsi ja toivottavasti jonakin päivänä lahjakkuutesi huomataan, mun mielestäni voisit jopa ansaita tällä taidollasi.[/QUOTE]

Mulla oli aina ysi, koska asenteeni oli huono :p
 
ehhhehh
Mulla oli kans vähän asennevammaa kuviksessa, kun piti aina piirrellä niitä laatikoita jos mallista piirsi kuvan, huoh. Ja minähän kun en osannut niiden laatikoiden kanssa piirtää ollenkaan, vaikka muutoin osaankin hyvin piirtää mallista.

Arvatkaapa mitä tein :D no piirsin kuvan ensin ja taiteilin siihen ne laatikot päälle jälkikäteen :D
Kun tuli ekalla kerralla sanomista siitä, etten piirtänyt niitä sarakkeita
 
  • Tykkää
Reactions: azuca
[QUOTE="vieras.";29611929]Sulla oli sitten huono kuviksenopettaja, mulla oli todella hyvä ja kannustava.
Ikävää että sulla oli huono, kunnolliset opettajat näkevät kyllä kenellä on lahjoja ja kuka osaa vaan kopioida.[/QUOTE]

Joo no kuviksenopettaja oli samalla luokanvalvoja. Oli ihan reilu jne, mutta koska vasta väännön jälkeen suostuin piirtämään mallista niin äh. Ja keskityin vääriin asioihin yläasteen aikaan.
 
entinen vakkari
Tästä tutut tunnistaa mut mutta ei se mitään. :) Moi vaan!

On niin mainioita nämä azucan taiteilut että en voi vastustaa kiusausta pyytää yhtä kuvaa. Saisiko rotikan? Tässä olisi asento- ja ilme-ehdotus meidän yksilöltä: http://aijaa.com/38CmGk :D
 
"harmaa"
Joo no kuviksenopettaja oli samalla luokanvalvoja. Oli ihan reilu jne, mutta koska vasta väännön jälkeen suostuin piirtämään mallista niin äh. Ja keskityin vääriin asioihin yläasteen aikaan.
Se oli sitten samanlainen kuin meidän kotitalousopettaja. Luovuus oli ehdottomasti kielletty, ohjeen mukaan piti tehdä.
Mä tykkään sun näkemyksistä paljon, ihanaa luovuutta noissa kuvissa. :)
 

Yhteistyössä