ei siitä soutajasta peittelijäks ole.Mitäs päästit aamusoutukaverin karkuun. Oma vika.
ei siitä soutajasta peittelijäks ole.Mitäs päästit aamusoutukaverin karkuun. Oma vika.
Ehei mitään sellaista.. Ihan vain kävin viihteellä ja tuli jotain muuta juotua kuin punkkuajaahas ,sitä on mun punkut juotu jonkun ihmissuhteen kanssa...johan nyt on markkinat:kieh:
no ei vaan,kiva juttu juu nou
Onneks ei vissiin ihan kelvoton melan heiluttelija ollutei siitä soutajasta peittelijäks ole.
miten kaapin kokonen soutaja mahtuu ite kaappiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29604145:Niin just. Oisit vaikka jesseteipillä paketoinut kätevään kompaktiin kokoon ja työntänyt paiväksi kaappiin säilöön .
No ei se sit voi mikään soutumies olla jos perustaidoissa on tommoisia puutteita.ei siitä soutajasta peittelijäks ole.
ihan vaan mehukattia vissiinEhei mitään sellaista.. Ihan vain kävin viihteellä ja tuli jotain muuta juotua kuin punkkua
Jesseteipillä saa ihmeitä aikaan .miten kaapin kokonen soutaja mahtuu ite kaappiin
Mä olen sit vissiin viallinen poikkeus.
Voimaa vaativiin hommiin mä ettin soveltuvan koneen enkä ala rikkomaan itteäni.
Öitä :kiss:Meen nukkuu, öitä. :kiss:
Öitä!Meen nukkuu, öitä. :kiss:
ei mikään random soutelija.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29604180:Onneks ei vissiin ihan kelvoton melan heiluttelija ollut
Kaikki missä on moottori ja pitää kovaa ääntä kiinnostaa, hammasharjankin jos sais 2-tahtisenaKyllä joskus pittää pullistella
Koneet asia erikseen, kaikkiin hommiinhan pitää löytää joku kone vaikka aikasäästö olisi mitattavissa vain sekuntikellolla ja aina plussaa jos se kone toimii polttomoottorilla
Annanko?Saanko?
tottakai saat.Saanko?
Ei mitään satunnaista ekakertalaista toinna ottaakkaan .ei mikään random soutelija.
Tuo ois aika paha . Hyvä aamuherätys kun mies vähän pesee hampaitaan .Kaikki missä on moottori ja pitää kovaa ääntä kiinnostaa, hammasharjankin jos sais 2-tahtisena
Niillä on jo ainakin matoton lattia .nuo kaks vois hankkia huoneen...vink vink.
Nyt ei olla edes samalla paikkakunnalla. Mut nyt mie poistun. :wave:nuo kaks vois hankkia huoneen...vink vink.
Anna mennä vaansyödä salaa suklaakeksejä.:xmas: