tää on nyt kyllä joku sanamuunnos tai joku tuhma juttu...Ruskapunkku olis kyllä poikaa
ja mikä juttu tämä nyt on että tullaan takaisin ja sitten tehdään katoamistemppuja,ei niin saa tehdä :stick:
tää on nyt kyllä joku sanamuunnos tai joku tuhma juttu...Ruskapunkku olis kyllä poikaa
Pitää sitä välillä töissä käydä ja sitten viikonloppuna hieman rentoutua ja luoda uusia ihmissuhteitatää on nyt kyllä joku sanamuunnos tai joku tuhma juttu...
ja mikä juttu tämä nyt on että tullaan takaisin ja sitten tehdään katoamistemppuja,ei niin saa tehdä :stick:
jaahas ,sitä on mun punkut juotu jonkun ihmissuhteen kanssa...johan nyt on markkinat:kieh:Pitää sitä välillä töissä käydä ja sitten viikonloppuna hieman rentoutua ja luoda uusia ihmissuhteita
mun kans mutta kun ei ole kukaan peittelemässä!Mun pitäs olla jo sängyssä. Aikainen herätys.
Mun pitäs olla siellä myösMun pitäs olla jo sängyssä. Aikainen herätys.
Miehet tykkää kun niille antaa "voimaa" vaativia tehtäviä. Sitten niitä kehutaan kuinka vahvoja ja voimakkaita ne onkaan :saint:.Kyllä mä yhden maton jaksan kantaa mutta kun olen laiska.
mun nous sen verran et hammaspesu tuli tehtyä mutta nyt länttäsin sen takaisin tähän sohvalle.ei tuu mitään.Ja persekkään ei nouse!!!
Paha virhe!! Se menee taas tunti siinämun nous sen verran et hammaspesu tuli tehtyä mutta nyt länttäsin sen takaisin tähän sohvalle.ei tuu mitään.
Miten olis makea piirakka?Sain tänään illalla piirakkaa..
Munavoilla
Eikös se ole vähän hapan??Miten olis makea piirakka?
JepAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29604109:Miehet tykkää kun niille antaa VOIMAA vaativia tehtäviä. Sitten niitä kehutaan kuinka vahvoja ja voimakkaita ne onkaan :saint:.
Mitäs päästit aamusoutukaverin karkuun. Oma vika.mun kans mutta kun ei ole kukaan peittelemässä!
Mun pitäs olla siellä myös
Yhtään ole ymmärtänyt että soutukaverit joko huumataan tai sidotaan kiinni. Ens kerralla sitten on viisaampi!Mitäs päästit aamusoutukaverin karkuun. Oma vika.
Niin just. Oisit vaikka jesseteipillä paketoinut kätevään kompaktiin kokoon ja työntänyt paiväksi kaappiin säilöön .Mitäs päästit aamusoutukaverin karkuun. Oma vika.
Itse asiassa sitä ajattelin. Mut tekee makeeta kun sitä saa.Eikös se ole vähän hapan??
Öitä :kiss:.Mut nyt tämä ahteri nousi ja laskeutuu sänkyyn vain nukkumis tarkoituksessa
Öetylöetä, koprille töetä :wave:
Mä olen sit vissiin viallinen poikkeus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29604109:Miehet tykkää kun niille antaa "voimaa" vaativia tehtäviä. Sitten niitä kehutaan kuinka vahvoja ja voimakkaita ne onkaan :saint:.