No mutta jos joku tulis lämmittää niin..
No mutta jos joku tulis lämmittää niin..
Laitas kypärä päähän nyt soudetaan ylös alas
Mie oon vissiin kanssa ihan väsy kun käkätän tälle täällä ääneen.Laitas kypärä päähän nyt soudetaan ylös alas
Öetylöetä!Sen enempää asiasta tietämättä, Lispetille iso hali :hug: ja vaikka toinenkin :hug:
Ja kaikille ihan yhteisesti öitä ja kauniita unia! Katoin tuossa nauhalta pari jaksoa VoF:ia ja nyt alkaa nukkumatti huhuilemaan jo..aamulla aikanen herätys. Puspus :kiss:
ne on kaikki köpsykälläMutta minkä takia tässä talossa ei ole yhtään karkkia
Mulla muutes oikeesti ei oo mattoa olkkarissa. En oo saanu aikaseks viedä sitä pesulaan. Se kun pitäs kantaa sinne.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603927:
Niinpä tietysti..ne on kaikki köpsykällä
Otti namit ja meni nurkkaan..ne on kaikki köpsykällä
Talon kaikki karkit on siis syöty???Mutta minkä takia tässä talossa ei ole yhtään karkkia
Ne ei syö karkkia, ne on siipipala miehiä.Talon kaikki karkit on siis syöty???
Ja talon urosotukset ovat mahataudissa?
Asioilla on havaittavissa syy- yhteys.
:ashamed:ne on kaikki köpsykällä
Kehtasitkin vielä tulla kehumaan karkeillasi :stick:uAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603988::ashamed:
Annetaanko se tehtäväksi yhdelle MiehelleMulla muutes oikeesti ei oo mattoa olkkarissa. En oo saanu aikaseks viedä sitä pesulaan. Se kun pitäs kantaa sinne.
Uuuhhhh....keppiä .Kehtasitkin vielä tulla kehumaan karkeillasi :stick:u
Kannatetaan! Ehdottomasti miesten! Hommaa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603999:Annetaanko se tehtäväksi yhdelle Miehelle
Miksi ei kannata painia sian kanssa???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29604004:Uuuhhhh....keppiä .
Ruskapunkku olis kyllä poikaaKatos kuka sieltä tulla tupsahti. Missä mun punkku viipyy|O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603999:Annetaanko se tehtäväksi yhdelle Miehelle
Mä jotenkin arvasin, että lajitoverille on tulossa tänsorttinen kommentti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29603999:Annetaanko se tehtäväksi yhdelle Miehelle