J
Järjetön rakkaus
Vieras
Olen ihan solmussa näissä miesasioissa.
Mulla on ihana miesystävä. Meillä synkkaa tosi hyvin.
Olemme olleet yhdessä muutamia kuukausia.
Avioerostani on noin vuosi. Nyt ex-mieheni haluaa minut takaisin hinnalla millä hyvänsä.
Hän on tosi huomaavainen ja hauska. Viihdyn kyllä hänen seurassaan, mutta se jokin puuttuu. Olin käsitellyt eromme ja päässyt hänestä yli.
Voiko se jokin tulla takaisin? Rakkaus.
Kiinnostaako uusi miesystäväni minua vain siksi että se on uutta ja jännää eikä arki ole vielä tullut vastaan?
Asioita mutkistaa tietysti lapset. Lapsemme kaipaa molempia vanhempiaan, vaikka ovatkin ottaneet eromme aika hyvin ja sopeutuneet tilanteeseen.
Uusi miesystäväni taas on edelleen parisuhteessa vaikka ovatkin eroamassa.
Olen siis tavallaan toinen nainen. En silti epäile etteikö mies olisi kanssani tosissaan.
Hän tuntee tuskaa eron vaikutuksista omiin lapsiinsa, joka on hidastanut eroprosessia. He olivat siis eroamassa jo ennen minun kuvioihin mukaantuloa.
En tiedä mitä tekisin.
Teen niin tai näin, jonkun sydän tulee särkymään.
Molemmat miehet haluavat minut.
Tunnen jotenkin olevani velkaa ex-miehelleni vielä yrittämisen.
Olimme yhdessä 15 vuotta ja ehkä erosimme liian helposti.
Toisaalta tunnen valtavaa tuskaa siitä, että joutuisin luopumaan tästä uudesta miehestä.
Tiedän, kukaan ei voi sanoa mitä minun pitäisi tehdä.
Vain aika näyttää mikä oli oikea ratkaisu.
Olisiko minulla kohtalotovereita ja miten teille kävi?
Mulla on ihana miesystävä. Meillä synkkaa tosi hyvin.
Olemme olleet yhdessä muutamia kuukausia.
Avioerostani on noin vuosi. Nyt ex-mieheni haluaa minut takaisin hinnalla millä hyvänsä.
Hän on tosi huomaavainen ja hauska. Viihdyn kyllä hänen seurassaan, mutta se jokin puuttuu. Olin käsitellyt eromme ja päässyt hänestä yli.
Voiko se jokin tulla takaisin? Rakkaus.
Kiinnostaako uusi miesystäväni minua vain siksi että se on uutta ja jännää eikä arki ole vielä tullut vastaan?
Asioita mutkistaa tietysti lapset. Lapsemme kaipaa molempia vanhempiaan, vaikka ovatkin ottaneet eromme aika hyvin ja sopeutuneet tilanteeseen.
Uusi miesystäväni taas on edelleen parisuhteessa vaikka ovatkin eroamassa.
Olen siis tavallaan toinen nainen. En silti epäile etteikö mies olisi kanssani tosissaan.
Hän tuntee tuskaa eron vaikutuksista omiin lapsiinsa, joka on hidastanut eroprosessia. He olivat siis eroamassa jo ennen minun kuvioihin mukaantuloa.
En tiedä mitä tekisin.
Teen niin tai näin, jonkun sydän tulee särkymään.
Molemmat miehet haluavat minut.
Tunnen jotenkin olevani velkaa ex-miehelleni vielä yrittämisen.
Olimme yhdessä 15 vuotta ja ehkä erosimme liian helposti.
Toisaalta tunnen valtavaa tuskaa siitä, että joutuisin luopumaan tästä uudesta miehestä.
Tiedän, kukaan ei voi sanoa mitä minun pitäisi tehdä.
Vain aika näyttää mikä oli oikea ratkaisu.
Olisiko minulla kohtalotovereita ja miten teille kävi?