V
"vieras"
Vieras
Mutta et osaa vastata ap;n kysymykseenPitäähän sitä tylsyyden keskellä olla jotain tekemistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta et osaa vastata ap;n kysymykseenPitäähän sitä tylsyyden keskellä olla jotain tekemistä.
No totta tuokin...Ja näyttäähän se sujuvankin. Kunhan nyt taas lusikkani soppaan työnsin.
Osaatko opettaa mut viikossa virtuaalisesti keilaamaan?
Minen oikein nyt osaa kommentoida tähän kun tulee vaan kaikenmaailman kaksimielisyyksiä mieleen.
Siis keilauksesta?! :O Kun mun pitäisi oikeesti osata lauantaina keilata.... :ashamed: Mä pistän illalla muuta kautta viestiä niin voit mun päivää ilahduttaa sitten niillä kaksimielisyyksilläkin (niiden keilausvinkkien lisäksi).![]()
Eli sä haukut muiden tapaa kommentoida, ja yht'äkkiä saakin kommentoida juuri niinkuin itse haluaa.Kai tiesit että jokainen saa kommentoida juuri niinkuin itse haluaa ketjuun, ei ole mitään poliisia joka sakottaa kun et kommentoi ap:n tai muiden keskustelijoiden haluamalla tavalla.
Sä olet osasi valinnut silloin kun perheen perustit, lapset ennen kaikkea! Kasvata heidät ensin kunnialla ja paneskele sen jälkeen niin paljon kun reppu kestää.