Katsos
Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto - Adressit.com
Pitihän se itsekin käydä allekirjoittamassa, käykää tekin.
Pitihän se itsekin käydä allekirjoittamassa, käykää tekin.
PEESINaurettavaa touhua!!
Keneltä se on pois jos kaksi naista tai kaksi miestä menee naimisiin? Ei keneltäkään.
Minä en todellakaan allekirjoita noin typerää adressia, kannatan täysillä tasa-arvoista avioliittolakia. Samat oikeudet ne kuuluu kaikille, seksuaalisuuteen katsomatta.
Homous ei ole sairaus, mutta homokammo on! Ja tämä adressi myös kertoo tuosta kansantaudista nimeltä homokammo. Sääli, miten jotkut vaan on niin muka suvaitsevaisia. Tässä sekin nähdään.
Onko joku sanonut täällä että homoudessa on jotain pahaa?? Jos ei avioliittoa halua homoille (joilla on jo omat rekisteröinnit olemassa) niin heti on jälkeenjäänyt juntti. Itse olet suvaitsematon ja tuomitseva kanssaihmisiäsi kohtaan etkä suvaitse eriäviä mielipiteitä.Jopa täältä löytyy paljon kuuskymppisiä perussuomalaisia juntteja. Tosin mun ukkikin (66v) järjen tasolla ymmärtää ettei homoudessa ole mitään pahaa, mutta sitten omat jälkeen jääneet mielipiteet laahaa perässä.
Jos homot saa samat oikeudet kuin heterot niin sitten pitää sallia pedofilia, zoofilia ja kaikki fetissit. Muutenhan sitä on juntti.No sitähän se osoittaa jos ei halua heille samoja oikeuksia kun heteroille Mitä epäselvyyttä siinä nyt on?! Ja luehan noita ylempiä kommentteja, tosi "suvaitsevaisia" ja sivistyneitä ne ei ainakaan ole.
Homoilla on jo samat oikeudet kuin heteroilla. Tämän koko episodin tarkoitus on enemmänkin kitkeä ennakkoluuloja yhteiskunnasta kuin koskea itse avioliittoa. Mikä ihmeen purkaus se kansanedustajan itku siellä puhetunnilla oli, kun hänen oma veljensä ei muka kestänyt elämää? Mitä sillä on tekemistä avioliiton kanssa, sallitaanko se homoille vai ei?No sitähän se osoittaa jos ei halua heille samoja oikeuksia kun heteroille Mitä epäselvyyttä siinä nyt on?! Ja luehan noita ylempiä kommentteja, tosi "suvaitsevaisia" ja sivistyneitä ne ei ainakaan ole.
Mä en tunne kuin yhden lesbon (työkaverini) enkä tietääkseni yhtään homoa. Silti pystyn hyvin asettumaan heidän asemaansa. Huolestuttavaa, että aikuisena ihmisenä vertaat kokoajan mieheesi "ei mun miehelläkään ole sitä ja tätä" MITÄ SITTEN? Empatiakykyinen ihminen osaa ajatella omaa napaansa ja lähipiiriänsä pidemmälle sekä osaa asettua heikoimpien asemaan. En nyt sano, että homot ovat erityisen heikoilla meidän yhteiskunnassa, mutta kaikki työ tasa-arvoisuuden eteen on vain ja ainoastaan oikein Vaikkei se juuri sitä sinun lähimmäistäsi tai sinun persettäsi kutittaisi henkilökohtaisesti, niin muitapa voi koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja En kannata:Homoilla on jo samat oikeudet kuin heteroilla. Tämän koko episodin tarkoitus on enemmänkin kitkeä ennakkoluuloja yhteiskunnasta kuin koskea itse avioliittoa. Mikä ihmeen purkaus se kansanedustajan itku siellä puhetunnilla oli, kun hänen oma veljensä ei muka kestänyt elämää? Mitä sillä on tekemistä avioliiton kanssa, sallitaanko se homoille vai ei?
Maailmassa on aina ihmisiä jotka ei susta diggaa/tuomitsee sun elintavat, mutta ei se syy ole miksi ei joku jaksa enää elää. Kyllä ne syyt on henkilökohtaisia. On itsekästä vaatia että maailma ympärillä muuttuisi, sen sijaan että itse muuttaisi ajatteluaan.
Jep, edelleen en mamun vaimona ymmärrä. Mun miestä tuomitaan paljon ja häntä kohtaan on ennakkoluuloja. Homo saa työpaikan ennen miestäni, kirkkaasti. Mutta hän ei surkuttele tai valita kohtaloaan, vaan sinnikkäästi jatkaa ja on ansainnut paikkansa yhteiskunnassa. Kanssaihmiset kunnioittavat häntä hänen vahvan persoonansa ja optimismin vuoksi, sekä yritteliäisyyden.
Hänen vakaumuksensa vaatisi mm. halal-teurastusta, mutta koska hän ymmärtää että on Suomessa, syö normaalia lihaa. Hän ymmärtää ettei koko yhteiskunta voi muuttua vain hänen erityistarpeidensa vuoksi, siksi kun hän haluaisi elää tietyllä tavalla.
Suomessa saa olla vapaasti, rakastaa, valita kumppaninsa, asua jonkun kanssa, hankkia lapsia, jne. Mielestäni todella turhaa valittaa ettei tasa-arvo muka toteudu Suomessa. Mieheni kotimaassa homous on julkisesti kiellettyä, ja yleisesti tuomittua. Jos tuntuu joskus että Suomessa asiat on mukamas huonosti niin voi mennä kokeilemaan miltä elämä muualla tuntuu. Siinä vaan voi tulla nopeasti maitojunaan ikävä.
Ei kun se laki säädetään samaan aikaan. mikään ei ole kiellettyä ja kaikkien pitää olla tasa-arvoisia. Mikä muuten on Jaana Pelkosen kanta aborttiin?Sitten kun homoilla on täydet oikeudet ja vähän päälle, niin onko sitten eläimiinsekaantujien vuoro saada sama kuin heterot ja homot?
Kyllä eläimiinsekaantujakin saa solmia avioliiton.Sitten kun homoilla on täydet oikeudet ja vähän päälle, niin onko sitten eläimiinsekaantujien vuoro saada sama kuin heterot ja homot?