Onko jotain kasveja kasvamassa?

Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29598872:
Oletko kauan odotellut? Mulla yksi lajike kesti tasan 2 viikkoa ennenkuin alkoi näkyä mitään. Olin jo aika tavalla luopunut toivosta, mutta nyt ois yksi tulossa.
Just menin itkemään miehelle samaa ja sit kaiveltiin coctailtikulla et oonko laittanu liian syvälle ne, niin yhdestä potista löytyi yksi, jolla on jo pieni häntä :D Laitan tänään ne hellästi paremmin kun pistän liotettuja herneitä versomaan :)

Professional Griefer
Nyt kaivelin hellästi lisää, ja 2 siementä oon kadottanu laittamalla ne liian syvälle ja neljällä oli pieni häntä :D jeee! Luulin jo, ettei ne lähde ollenkaan kun 8 päivää sitten laitoin. Kärsimätön amatööri :)

Nyt kaivelin hellästi lisää, ja 2 siementä oon kadottanu laittamalla ne liian syvälle ja neljällä oli pieni häntä :D jeee! Luulin jo, ettei ne lähde ollenkaan kun 8 päivää sitten laitoin. Kärsimätön amatööri :)
No mä kanssa tässä tuumin, että saattoivat nuo yhdet vaikka livahtaa vähän syvempään kun niin pitkään kestivät.
Mutta kiva! Nyt vaan hellää hoivaa. :D

Meillä oli kauhun hetkiä, kun mummo toi tytölle kevätkukkasen. :D Mä en ole itse uskaltanut hankkia mitään purkkikukkia kaupasta, ettei tulis ötököitä mukana. Heti kiidättämään kasvi Baygon-pullo kainalossa likan huoneeseen karanteeniin. :D

Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29598958:
Kyllä!Toinen killeistä vahtaa alvariinsa pelkää multaa.. onneks se itää suht nopsaan =)
Onkohan mun äidillä jotain sekundaohraa, kun sitä on purkeittain ympäri asuntoa, mut silti kisset syö vaan viherkasvit ja ohra nuutuu yksinään :D

Keittiönoita
En laittanut mitään kasvamaan. Tuli yllättäen reissu ja kuopuksella on karvakorvissa ihan rittävästi hoitamista reissuni ajan, joten ostan taimet puutarhaliikkeestä.

Tomaatit pitäs saada multaan. Kyllä ne jo ostettu on, mutta on vaan niin saamaton ollu. Meillä on lemmikille kauraa kyllä kasvamassa tai no oli. Pienin ipana nyppi ne ylös tuossa pari tuntia sitten. Basilikaa meinasin kokeilla kans laittaa jo kasvamaan ja sitten siitä pikku hiljaa muitakin yrttelöitä kevään edetessä.

Yhteistyössä