Oletko kauan odotellut? Mulla yksi lajike kesti tasan 2 viikkoa ennenkuin alkoi näkyä mitään. Olin jo aika tavalla luopunut toivosta, mutta nyt ois yksi tulossa.Mun chilinsiemenet ei lähteny kasvamaan Samassa kasvurissa olleet muut yrtit kyllä lähti.
Meillä oli kanssa kolmea eri lajiketta kirsikkatomaatteja viime kesänä. Olivat ihania ja makoisia.Yrttejä voisin laittaa ja tomaatteja. Kirsikkatomaatteja tuli oikein urakalla viime vuonna, keltaisia ja makoisia...
Just menin itkemään miehelle samaa ja sit kaiveltiin coctailtikulla et oonko laittanu liian syvälle ne, niin yhdestä potista löytyi yksi, jolla on jo pieni häntä Laitan tänään ne hellästi paremmin kun pistän liotettuja herneitä versomaanAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29598872:Oletko kauan odotellut? Mulla yksi lajike kesti tasan 2 viikkoa ennenkuin alkoi näkyä mitään. Olin jo aika tavalla luopunut toivosta, mutta nyt ois yksi tulossa.
Jee!Just menin itkemään miehelle samaa ja sit kaiveltiin coctailtikulla et oonko laittanu liian syvälle ne, niin yhdestä potista löytyi yksi, jolla on jo pieni häntä Laitan tänään ne hellästi paremmin kun pistän liotettuja herneitä versomaan
Mulla kesti 4 päivästä kahteen viikkoon idätys, odottele vaan ja pidä kasvualusta tasaisen kosteana.Chilejä on, mutta ei niitä vielä näy... viikko sitten latoin. Ei kai ne kaikki ny voi kuolleita olla? Kai ne sieltä vielä tulee esiin?
No mä kanssa tässä tuumin, että saattoivat nuo yhdet vaikka livahtaa vähän syvempään kun niin pitkään kestivät.Nyt kaivelin hellästi lisää, ja 2 siementä oon kadottanu laittamalla ne liian syvälle ja neljällä oli pieni häntä jeee! Luulin jo, ettei ne lähde ollenkaan kun 8 päivää sitten laitoin. Kärsimätön amatööri
Hmm... Siitä mulla ei ole tietoa. Ei ole näkynyt haitaksi asti hometta toistaiseksi.Ainiin oliko se joku etikka+vesiseos jos meinaa tulla mullan pintaan hometta?
Kissat tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29598943:Mulla ei kasva muuta ko kissoille ohraa...
Kyllä!Toinen killeistä vahtaa alvariinsa pelkää multaa.. onneks se itää suht nopsaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29598948:Kissat tykkää.
Onkohan mun äidillä jotain sekundaohraa, kun sitä on purkeittain ympäri asuntoa, mut silti kisset syö vaan viherkasvit ja ohra nuutuu yksinäänAlkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29598958:Kyllä!Toinen killeistä vahtaa alvariinsa pelkää multaa.. onneks se itää suht nopsaan =)
Joo, reissuaminen ei oikein natsaa taimiskasvattelujen kanssa yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29599091:En laittanut mitään kasvamaan. Tuli yllättäen reissu ja kuopuksella on karvakorvissa ihan rittävästi hoitamista reissuni ajan, joten ostan taimet puutarhaliikkeestä.
Ei kai niitä pakko ole, riippuu vähän mitä haluaa kasvatella.Nyttenkö niitä pitää jo laittaa? Jotain yrttejä vois taas laitella.