Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Jahas, ei sitten yhtään HG kommentoinu noita asumis-ja opiskelujuttuja, kaupunkiin liittyen...:D

Mä luovutan. Romanttinen provo jatkukoon.
Echo hei mä olen niiiin monesti sullekin kertonut henk.koht elämästäni kun sä olet epäillyt olenko tämä henkilö vai ei, ja jos edelleen epäilet niin mulla on sulle vain tämä sanottavana: Epäile rauhassa, en jaksa noin kyyniselle ihmiselle vakuutella että olen aivan tavallinen rehellinen suomityttö joka vain sattuu olemaan solmussa yksityiselämänsä kanssa. Mä en KÄSITÄ mikä siinä on ylitsepääsemättömän uskomatonta - mun fiksut, tasapainoiset ja ihanat kaverit ovat vähän väliä "clueless" ihmissuhteiden suhteen,kuka on se oikea ja mitä haluavat elämältään. Ammattiauttajatkin tietääkseni työllistyvät suht hyvin näiden ongelmien takia :O However koita opetella luottamusta ihmisiin.

Sanoin että tee just niin kun tykkäät,ja jätkä kun jätkä katselee silloin toisia naisia mutta siihen se kyllä jää.. Mä tiedän mun miehen ja hän itki jo ajatuksesta että menettäisi minut vaikka sanoin että haluan vain olla hetken vapaa kuin taivaan lintu, enkä mä vois koskaan jättää sitä :( Tää on niin sekavaa että joudun varmaan pian jonnekin hoitoon =D
Mä en voi muutaku sääliä tota sun poikaystävääs :(

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Mamma91
säpäle harmaana
Sanoin että tee just niin kun tykkäät,ja jätkä kun jätkä katselee silloin toisia naisia mutta siihen se kyllä jää.. Mä tiedän mun miehen ja hän itki jo ajatuksesta että menettäisi minut vaikka sanoin että haluan vain olla hetken vapaa kuin taivaan lintu, enkä mä vois koskaan jättää sitä :( Tää on niin sekavaa että joudun varmaan pian jonnekin hoitoon =D
Mitenkäs itse luonnehtisit tuota omaa mormoniviritelmääsi? Onko sekin vain katselua? Lasketko saman miehellesikin siis tähän katselu-kategoriaan?

Hg, enhän mä sitä epäile etteikö periaatteessa joku parisuhteessa oleva nainen voisi ihastua mormoniin, paljon hurjempiakin asioit tapahtuu Suomessa.

Mutta jos olet antanut ymmärtää asuvasi Joensuussa ja jos siellä ei ole edes jenkkimormoneja nyt lähetystyössä, niin se osoittaa että olet joko provo tai että tarinasi on tosi, mutta haluat sekoittaa tunnistetietojasi tunnistettavuuden välttämiseksi (mikä on ehkä myöhäistä kohdallasi, koska sun antamilla tiedoilla sut voi joku tunnistaa).

Ei siinä ole mitään kyynistä jos jotakuta ei huvita auttaa provoilijaa tämän itsekeksimässä tarinassa? Mä tuhlaan paukkujani mieluummin todenperäisiin tarinoihin, luotan että niitäkin täällä on.

Vierast
Suonorsu:eli se, onko Savonlinnassa jenkkimortsuja lähetystyössä ratkaisee koko mysteerin että onko HG provo vai ei. Ei ois uskonu että mistä seikasta tuo provoasia on kiinni. :D
Torvisoittoa:
*tatta-da-dii-da-diiii....*
Kyllä täällä jotakin polkupyörä ja kävelypeli jannuja kulkee. Ja niistä kun ei meinaa päästä millään eroon, kutsuu vaikka itse itsensä myös seuraavana päivänä tulemaan. Huh!

Hg, enhän mä sitä epäile etteikö periaatteessa joku parisuhteessa oleva nainen voisi ihastua mormoniin, paljon hurjempiakin asioit tapahtuu Suomessa.

Mutta jos olet antanut ymmärtää asuvasi Joensuussa ja jos siellä ei ole edes jenkkimormoneja nyt lähetystyössä, niin se osoittaa että olet joko provo tai että tarinasi on tosi, mutta haluat sekoittaa tunnistetietojasi tunnistettavuuden välttämiseksi (mikä on ehkä myöhäistä kohdallasi, koska sun antamilla tiedoilla sut voi joku tunnistaa).

Ei siinä ole mitään kyynistä jos jotakuta ei huvita auttaa provoilijaa tämän itsekeksimässä tarinassa? Mä tuhlaan paukkujani mieluummin todenperäisiin tarinoihin, luotan että niitäkin täällä on.
Mä en ole kommentoinut tai korjaillut paikkakunta kysymyksiä mitenkään, koska se ei ole kuulu muille missä me asutaan. En ole tyhmä ja ala vänkäämään provohuutelijoiden kanssa, vaikka Sinulle olen hyvin monet kerrat kertounut aika henkilökohtaisia tietoja.

Saat epäillä aivan rauhassa, mutta elä hyvä ihminen tuhlaa aikasi tälläiseen satuiluun jota et pidä edes totena.

"Amanda"
Huhhuh. Nyt on pakko kommentoida, tosin lyhyesti kun padilla tympeä kirjoittaa...

Way to go, Happygirl! Se ihastumisen tunne on jotain niin mahtavaa, että jos olisi huume, joka saisi saman olon aikaan, sitä euforiaa ja perhosia masussa -tuntemuksia haluaisi jokainen, hinnasta ja riippuvuuden vaarasta huolimatta. Parhaita tunteita ihmisenä olossa. <3 Poikaystävälle et niin reilu ole mutta tavallaan ymmärrän, että haluat pudota jaloillesi jos jotain menee pieleen. Nauti täysin rinnoin siitä halutuksi tuntemisen ilosta. Se on kuitenkin sinun elämäsi. :)

Ja sitten se mikä tässä ketjussa inhottaa; nämä oman sädekehän kiillottajat. Yksikin niin kovasti uskossa oleva sättii ja arvostelee minkä kerkeää, piilovittuilee ja meno on kuin lastentarhassa; sulla on paremmat leikkikalut kuin meillä - jos me ei saada leikkiä niillä niin keräännytään piiriksi ympärille lällättelemään ja kerrotaan miten kotona oottaa paljon parempia leluja kuin sulla nyt on. Toiset tappelevat parisuhteen kestosta: onko 1, 5 vai 10 vuotta kestäneellä suhteella oikeus statukseen "pitkä parisuhde". Toiset miettivät kirjoittajan tarinoiden todenmukaisuutta ja googlaavat mormoni-infoja hiki hatussa, jos vaikka löytyisi jotain mehevää, koska todellisuushan ei poikkea infolehtisistä.. Ja anna mun kestää nämä, jotka jaksavat jokaiseen heittoon takertua ja nokkelasti niitä toistaa tasaisin väliajoin, mm. täydellinen englanti, koska mielikuvitus on rajallinen ja toisen kustannuksella vitsin venyttäminen - ah niiiiin - hauskaa.

Tää ketju on yhtä sääntöjen kertomista: 30v parisuhteeni (joka ei oo pitkä verrattuna naapurin eläkeläisten 115v kestäneeseen suhteeseen!!!) on ainoa oikea ihmissuhdemalli. Noudata samaa kaavaa tai kerron uudestaan miten en oo vilkaissutkaan timmissä kunnossa olevia rantaleijonia sitten seksielämän kuihtumisen kerran kuukauteen vuoden 1992 jälkeen, kun vika lapsi oli syntynyt.

Happygirl, pysy spontaanina. Silloin tosin ottaa enemmän siipeensäkin mutta eipähän elämä ole tylsää puurtamista ja kaavoihin kangistumista. Unelmoi parisuhteesta, jossa ei kipinät riitä vaan pitää olla kunnon roihu, lapsosista sitten joskus ynnä muista tulevaisuuden haaveista. Niihin kun ei ole yhtä ainoaa oikeaa tietä eikä ajankohtaa. :) Oot niin nuori vielä, että sulle on koko maailma avoin. Ainoa virhe minkä olet täällä tehnyt on se, että vastailet näiden arkipuurossa kahlaajien ilkeämielisiin kysymyksiin, joissa sua yritetään henkisesti ajaa nurkkaan. Elämä on lyhyt ja nuoruus kattaa siitä hyvin lyhyen ajan - maksat varmasti oppivelkoja sitten tulevaisuudessa mutta voit todeta uskaltaneesi elää, kokea ja etenkin nauttia! <3

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Amanda";29600824]Huhhuh. Nyt on pakko kommentoida, tosin lyhyesti kun padilla tympeä kirjoittaa...

Way to go, Happygirl! Se ihastumisen tunne on jotain niin mahtavaa, että jos olisi huume, joka saisi saman olon aikaan, sitä euforiaa ja perhosia masussa -tuntemuksia haluaisi jokainen, hinnasta ja riippuvuuden vaarasta huolimatta. Parhaita tunteita ihmisenä olossa. <3 Poikaystävälle et niin reilu ole mutta tavallaan ymmärrän, että haluat pudota jaloillesi jos jotain menee pieleen. Nauti täysin rinnoin siitä halutuksi tuntemisen ilosta. Se on kuitenkin sinun elämäsi. :)

Ja sitten se mikä tässä ketjussa inhottaa; nämä oman sädekehän kiillottajat. Yksikin niin kovasti uskossa oleva sättii ja arvostelee minkä kerkeää, piilovittuilee ja meno on kuin lastentarhassa; sulla on paremmat leikkikalut kuin meillä - jos me ei saada leikkiä niillä niin keräännytään piiriksi ympärille lällättelemään ja kerrotaan miten kotona oottaa paljon parempia leluja kuin sulla nyt on. Toiset tappelevat parisuhteen kestosta: onko 1, 5 vai 10 vuotta kestäneellä suhteella oikeus statukseen "pitkä parisuhde". Toiset miettivät kirjoittajan tarinoiden todenmukaisuutta ja googlaavat mormoni-infoja hiki hatussa, jos vaikka löytyisi jotain mehevää, koska todellisuushan ei poikkea infolehtisistä.. Ja anna mun kestää nämä, jotka jaksavat jokaiseen heittoon takertua ja nokkelasti niitä toistaa tasaisin väliajoin, mm. täydellinen englanti, koska mielikuvitus on rajallinen ja toisen kustannuksella vitsin venyttäminen - ah niiiiin - hauskaa.

Tää ketju on yhtä sääntöjen kertomista: 30v parisuhteeni (joka ei oo pitkä verrattuna naapurin eläkeläisten 115v kestäneeseen suhteeseen!!!) on ainoa oikea ihmissuhdemalli. Noudata samaa kaavaa tai kerron uudestaan miten en oo vilkaissutkaan timmissä kunnossa olevia rantaleijonia sitten seksielämän kuihtumisen kerran kuukauteen vuoden 1992 jälkeen, kun vika lapsi oli syntynyt.

Happygirl, pysy spontaanina. Silloin tosin ottaa enemmän siipeensäkin mutta eipähän elämä ole tylsää puurtamista ja kaavoihin kangistumista. Unelmoi parisuhteesta, jossa ei kipinät riitä vaan pitää olla kunnon roihu, lapsosista sitten joskus ynnä muista tulevaisuuden haaveista. Niihin kun ei ole yhtä ainoaa oikeaa tietä eikä ajankohtaa. :) Oot niin nuori vielä, että sulle on koko maailma avoin. Ainoa virhe minkä olet täällä tehnyt on se, että vastailet näiden arkipuurossa kahlaajien ilkeämielisiin kysymyksiin, joissa sua yritetään henkisesti ajaa nurkkaan. Elämä on lyhyt ja nuoruus kattaa siitä hyvin lyhyen ajan - maksat varmasti oppivelkoja sitten tulevaisuudessa mutta voit todeta uskaltaneesi elää, kokea ja etenkin nauttia! <3[/QUOTE]

Lyhyesti?? :LOL:

Amanda: kukahan se uskossa oleva piilov***uilija on? Mä en ole naljaillu tässä ketjussa kuin Peyotelle, hänen kanssaan yhteisymmärryksessä ja sekin oli toiseen asiaan liittyen. Peyote oli siis mukana siinä herjassa.

Mä uskon nyt että HG:n tarina on tosi. Mutta miksi joku ottaa provohuutelut loukkauksena? Jos mä kirjoittaisin jotain kirjavaa mun elämästä niin valmistautuisin jo siihen että kaikki eivät mua uskoisi, ja vakuuttelisin parhaani mukaan.
Täällä on ollut provoja, vuoden vaihteessa oli se Ilkimyksen ketju jossa hän vei mua ja muitakin 6-0. En tiedä mitä kfkfkf:lle tapahtui mutta provoksi häntä on epäilty.

Ihmisillä on oikeus käyttää omaa päättelykykyään asioiden todenperäisyydestä ja jos jokin ei täsmää, niin sit kirjoittajan vastuulla on ilmoittaa "en ole provo mutta muutan tunnistetietoja tarkoituksella ettei mua tunnistettaisi."

Ei se ole ilkeilyä jos epäilee provoksi. Uskon ap:ta, mutta jos hän olisi provo niin en kauaa jaksaisi hänen tekstejään lukea.

Eikä toisen varoittaminen tai kriittisyys jonkun alkavasta seurustelusuhteesta ole ilkeilyä - vaikka ap tekeekin varmasti omat ratkaisunsa. Mormoniudesta olen ap:ta varoitellut, koska se naimisiinmenoasia=mormoniksi liittyminen pitää puntaroida jo tässä vaiheessa, vaikka kuinka olisi rakastunut.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä