Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Okei. Eli seurustelet 100 %:sti miehen kanssa koko loppuelämän, kunhan saat treffailla muita samalla... Just just. Kuulostat ihannenaiselta. NOT.

Oikeasti, voisitko vastata seuraavaan kysymykseen:

Onko sinusta OK jos miehesi ihastuu toiseen naiseen ja käy hänen kanssaan kahvilla ja uneksii elämästä (ja seksistä) tämän toisen kanssa??

Koska JOS tämä on sinulle OK, niin miksi et kerro miehellesi että haluat avoimen suhteen jossa molemmat saa kahvitella ja kuksia ympäriinsä? Eikö se vain olisi parempi kuin tuo säätö mitä sinulla nyt on meneillään?
Kyllä mun mieskin näkee tyttöjä mm. töissään ja kouluunsa jatkuvasti. Varmasti toisista tykkää enemän kuin toisista, mutta ei tietenkään minuun rakastuessaan ole ketään tarkoituksella nähnyt. Jos toinen ei jaksa panostaa parisuhteeseen niin ennen pitkää se vain menee siihen että alkaa näkemään toisissa sitä mitä kaipaa mieheltään. Tai naiseltaan jos se on toisinpäin.
 
Susimieli harmaana
Jos haluat (oikeasti) korjata suhteen poikaystävääsi niin anna sen hormooonin hoitaa lähetyshommansa ja vietä itse aikaa sen poikaystäväsi kanssa. Ei se parisuhde kovin hyväksi sillä tuu että testailet muita.

Tässä käy vielä niin että Häppärille selviää että mormoonia ei kiinosta muu kuin käännytys ja häppäri ottaa miehensä tauolta, tämä saa tietää hor- mormoonista ja jättää Häppärin yksin. Ei saa Häppäri Happy Endingiään.
 
"lol"
Jos haluat (oikeasti) korjata suhteen poikaystävääsi niin anna sen hormooonin hoitaa lähetyshommansa ja vietä itse aikaa sen poikaystäväsi kanssa. Ei se parisuhde kovin hyväksi sillä tuu että testailet muita.

Tässä käy vielä niin että Häppärille selviää että mormoonia ei kiinosta muu kuin käännytys ja häppäri ottaa miehensä tauolta, tämä saa tietää hor- mormoonista ja jättää Häppärin yksin. Ei saa Häppäri Happy Endingiään.
Sinäkin papukaijana jankkaat tismalleen samaa mitä on jo jankattu about 300 viestissä tässä ketjussa... lol.
 
Varattu
Kyllä mun mieskin näkee tyttöjä mm. töissään ja kouluunsa jatkuvasti. Varmasti toisista tykkää enemän kuin toisista, mutta ei tietenkään minuun rakastuessaan ole ketään tarkoituksella nähnyt. Jos toinen ei jaksa panostaa parisuhteeseen niin ennen pitkää se vain menee siihen että alkaa näkemään toisissa sitä mitä kaipaa mieheltään. Tai naiseltaan jos se on toisinpäin.

Eli itse et jaksa panostaa suhteesees, toisin kun sun aivan liian kiltti miehes. Sanon sen minkä moni muukin on jo sanonu. Jätä se miehes. Anna sen mennä. TAI repisit ittestäs edes sen verta naista että kertoisit mitä oot sen selän takana tehny.
 
Gnaa
voisko olla, HG, että olet itse syypää huonoon oloosi suhteessasi? Kun se ei ole niin, että siitä parisuhteesta pitäisi tulla sen sinun hyvä olosi. Vaan sulla pitäis olla hyvä olo itsesi kanssa, omien hommiesi kanssa, ja sitten se parisuhde on vaan ekstraa. Jos et saa niitä omia opiskelujasi, touhujasi ja olemistasi itsellesi mieleiseksi, niin ei se hyvä olo löydy mormooneista tai vauvasta tai mistään muustakaan ulkoisesta.

Jos et tee ensin itse itsellesi hyvää oloa, niin jatkat vaan tota huitomista ja etsimistä ja syytät muita omasta keskeneräisestä olostasi. Nyt omat asiat ja opiskelut ja elämän suunta kuntoon, sitten vasta miehet kuvioon mukaan ja ne vauvahaaveet vasta kun kaikki on mallillaan!

Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: hipsterström
voisko olla, HG, että olet itse syypää huonoon oloosi suhteessasi? Kun se ei ole niin, että siitä parisuhteesta pitäisi tulla sen sinun hyvä olosi. Vaan sulla pitäis olla hyvä olo itsesi kanssa, omien hommiesi kanssa, ja sitten se parisuhde on vaan ekstraa. Jos et saa niitä omia opiskelujasi, touhujasi ja olemistasi itsellesi mieleiseksi, niin ei se hyvä olo löydy mormooneista tai vauvasta tai mistään muustakaan ulkoisesta.

Jos et tee ensin itse itsellesi hyvää oloa, niin jatkat vaan tota huitomista ja etsimistä ja syytät muita omasta keskeneräisestä olostasi. Nyt omat asiat ja opiskelut ja elämän suunta kuntoon, sitten vasta miehet kuvioon mukaan ja ne vauvahaaveet vasta kun kaikki on mallillaan!

Tsemppiä!
Olet oikeassa.Tosin nyt olen huono vastaamaan tai ajattelemaan analyyttisesti kun on pahimmat pms oireet päällä.. Jospa se tästä.
 
Professional Griefer
Edelleenkään spontaanius ei ole yhtäkuin suhdesekoilut.

Mutta Happygirl, pakko sanoa, että loppupään viestisi ovat paljon kevyempiä ja järkevämpiä, ja niihin voi vastata vilpittömästi, että pidä hauskaa. Sinkkuunnu kunnolla ja ota sitten kaikki ilo irti siitä. Ihastumistarinoissa tunnen myös perhosia vatsassa muiden puolesta, on se ihastuminen iiiiihana tunne :heart:
 
Edelleenkään spontaanius ei ole yhtäkuin suhdesekoilut.

Mutta Happygirl, pakko sanoa, että loppupään viestisi ovat paljon kevyempiä ja järkevämpiä, ja niihin voi vastata vilpittömästi, että pidä hauskaa. Sinkkuunnu kunnolla ja ota sitten kaikki ilo irti siitä. Ihastumistarinoissa tunnen myös perhosia vatsassa muiden puolesta, on se ihastuminen iiiiihana tunne :heart:
Kiitti, juu alkaa selkiytymään ja se alkuinnostus on jo haihtunut kun kaikki kokoajan omasta lähipiiristä painostaa et millon muutan meidän kämppään takas ja mikä tää juttu on. Ja sen ymmärrän :D Onneksi tosiystävät tajuaa kun kerron että elämä on ollut pelkkää suorittamista ja riitelyä viimeaikoina miehen kanssa.

onhan se mukavaa ja etenkin nyt tosi vapauttavaa kun se tietää missä mennään ja mä tiedän, et hän on avarakatseinen ja fiksu tyyppi :heart:
 
[QUOTE="blaah";29604506]No mites se teidän tapaaminen meni tänään? Koko päivän kun oot ollut palstalla niin missä välissä te näitte oikein :D[/QUOTE]

No tänään ei menny ihan putkeen, en halunnut lähteä sen kaverin luo jossa oltas saatu olla rauhassa ja hän halus, käytiin sit salilla ja pyörittiin kaupungilla. Aivan ihana poika mut itse alan vähän ottaa takapakkia kun aluks olin niin "ah teen mitä vaan sen vuoksi" Nyt on vaan fyysisesti huono aika läheisyydelle :D
 
vaarna
Mennyt varmaan monilta ohi, mutta uudestaan: Heitin ihan läpällä sen "tiedon", ettei Joensuussa olisi mormonilähettejä tällä hetkellä.
(mutta koko Suomessa heitä on vain noin 70, joten aika pieni joukko)
 
"voivoi"
Mennyt varmaan monilta ohi, mutta uudestaan: Heitin ihan läpällä sen "tiedon", ettei Joensuussa olisi mormonilähettejä tällä hetkellä.
(mutta koko Suomessa heitä on vain noin 70, joten aika pieni joukko)
Siis täällä on niin pällejä ihmisiä. Joku harmaa heittää kommentin, että hei, joku mormoni sanoi ettei mormoneja oo Joensuussa, niin sit alkaa heti innostus, että no niin, nyt paljastui totuus, ap on provo prooovooo proooovoooooo. Ei mitään lähdekritiikin tajua.
 
vaarna
[QUOTE="voivoi";29605233]Siis täällä on niin pällejä ihmisiä. Joku harmaa heittää kommentin, että hei, joku mormoni sanoi ettei mormoneja oo Joensuussa, niin sit alkaa heti innostus, että no niin, nyt paljastui totuus, ap on provo prooovooo proooovoooooo. Ei mitään lähdekritiikin tajua.[/QUOTE]

Mutta taitaa kyllä silti ap käyttää mielikuvitusta ainakin höysteenä, kotiinhan tuollainen "lähetystyöntekijä" passitettaisiin pikana, jos tapailee jotain tyttöä niin, että "saa olla rauhassa", sikäli hiukan ajattelematonta tällaisia tarinoida täällä, kun voi joku oikeasti joutua kärsimään.
 
-.-.-
Kyllä mun mieskin näkee tyttöjä mm. töissään ja kouluunsa jatkuvasti. Varmasti toisista tykkää enemän kuin toisista, mutta ei tietenkään minuun rakastuessaan ole ketään tarkoituksella nähnyt. Jos toinen ei jaksa panostaa parisuhteeseen niin ennen pitkää se vain menee siihen että alkaa näkemään toisissa sitä mitä kaipaa mieheltään. Tai naiseltaan jos se on toisinpäin.
Minusta on vähän asia jos koulussa väkisin näkee toisen sukupuolen edustajia. Ei se ole millään lailla sama asia kuin että fantasiois niistä ja viljelis puhelinnumeroaan niille.

Ja minusta kyllä pettäjä on se joka hoitaa parisuhdettaan paljon huonommin kuin se joka on paljon koulussa ja töissä. Mutta ihan miten vaan. Jos sinun mielestäsi miehesi on se pahis, ja sinulla on oikeus häntä pettää, niin siitä vain.

Kirjoitit että ei tietenkään minuun rakastuessaan ole ketään tarkoituksella nähnyt
Rakastatko sinä enää (tai koskaan rakastanutkaan) miestäsi, kun kuitenkin pokkanaan näet muita miehiä? Voisi kuvitella että jos tosiaan toista rakastaa niin ei vain ole minkäänsortin tarvetta hakea huomiota keneltäkään toiselta mieheltä.
 
"emäntä"
Täällä on kyllä harvinaisen idiootteja mammoja,jos menivät uskomaan tuon "tiedon" mormoonien olinpaikoista. Ap tuon ikäisenä tuskin kovin monia liittoja sekoilullaan särkee.
 
säpäle harmaana
Kiitti, juu alkaa selkiytymään ja se alkuinnostus on jo haihtunut kun kaikki kokoajan omasta lähipiiristä painostaa et millon muutan meidän kämppään takas ja mikä tää juttu on. Ja sen ymmärrän :D Onneksi tosiystävät tajuaa kun kerron että elämä on ollut pelkkää suorittamista ja riitelyä viimeaikoina miehen kanssa.

onhan se mukavaa ja etenkin nyt tosi vapauttavaa kun se tietää missä mennään ja mä tiedän, et hän on avarakatseinen ja fiksu tyyppi :heart:
Siis kummastako tässä nyt puhut? :O Viestin alussa puhut miehestäsi, mutta tuolla lihavoidulla tarkoitat ilmeisesti mormonia? Vai..?
 
[QUOTE="öhöm";29606369]Mä en ole *anteeksi vaan* jaksanut lukea koko ketjua ja olen utelias, voisitko kertoa mikä on tilanteesi tällä hetkellä? Oletko eronnut? Mitä tulevaisuuden suunnitelmia teillä on mormoonin kanssa? Oletteko keskustelleet tulevaisuudesta yhdessä?[/QUOTE]

Ahaa :) Jenkki osoittautui juuri niin huipputyypiksi miksikä hänet ensitapaamisella ajattelin ja ollaan nähnyt sen työjuttujen mukaan nyt aika tiiviisti. Ehkäpä kilteimpiä miehiä ketä olen koskaan tavannut ja nauran kokoajan sen seurassa. Myös huomaavaisempi mitä minun mies. Niin ollaan tauolla avomiehen kanssa,en tee mitään hätiköityjä ratkaisuja kun kuitenkin rakkaus ja yhteensopivuus mun miehen kanssa ei ole minnekään hävinnyt.
 

Yhteistyössä