Millon me ollaaaaan perillä?!! Kyöpeli kuuntelee tätä varmaan koko matkan.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29581609:Millon me ollaaaaan perillä?!! Kyöpeli kuuntelee tätä varmaan koko matkan.
Minne te ootte menossa ja ennen kaikkea millon te ootte perillä?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29581609:Millon me ollaaaaan perillä?!! Kyöpeli kuuntelee tätä varmaan koko matkan.
Kivi-sakset-paperi?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29581623:Älä naura murunen :kiss:
Onko vielä pitkä matka?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29581645:Lainaaminen ei näköjään onnistu... ollaan menossa kohti PG:n kotikaupunkia. Ja me ollaaaaaaan perillä joskus silloin kun hermot on koetuksella .
täällä ollaan oltu kokoajan eikä ketään näjy missään,yksinkö pitäs höpötellä:stick:ootte väärässä, tässä ollaan oltu koko ilta pyyröllään että millon leidit tulee ketjuun
ajan kuluksi oon saattanut käydä kulliketjussa
Viittaaks sä mun ikään :stick:
Sun vm oli?sorry, en tiedä sun ikää ja saatan sikäli erehtyä
ko auttoa vanhempia on mun tietojen mukaan Lien, AK ja mä itse
Tuleekos sulle nyt sitten mobilisti lehtikin?no sit voidaankin siirtyä sitte aiheeseen joka on ollu mun mielen päällä viime päivät:
meikästä tuli tänään virallisesti mobilisti eli museorekisteröidyn automobiilin omistaja
omistan nyt auton joka on kolmea ketjulaista lukuunottamatta vanhempi
Onneks olkoon.:flower:no sit voidaankin siirtyä sitte aiheeseen joka on ollu mun mielen päällä viime päivät:
meikästä tuli tänään virallisesti mobilisti eli museorekisteröidyn automobiilin omistaja
omistan nyt auton joka on kolmea ketjulaista lukuunottamatta vanhempi
mä oon varmaan ketjun vanhin mutta syntymävuotta en julkisesti paljastaSun vm oli?
sepä se, seittekytäluvun alun luksusmalliOnneks olkoon.:flower:
Vulvako se on?