The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nonni, nyt saa heittää ananakset takas tiskiin. 1,5h puhelinmaratooni autto asiaa, rauha maas.

Hitto että luupäälle on vaikee selittää yhtään mitään ku eka toinen on tehny kärpäsestä härkäsen :kieh:

Onnee mulle kun on herätys klo 6.00. Sen siitä saa kun ei suostu menemään riitasena nukkumaan kun on mielen tai kielen päällä jotain.
 
Mulla alkaa näyttöviikko ja heti lääkkeen jakoon aamulla :O vaikka en oo puoliksikaan hereillä ennen kahtatoista.. Wish me luck!!

Väsyttää kun miehen kanssa suunniteltiin suuria yöllä. Jostain luovutaan mikä surettaa, mutta jotain uutta myös tulossa joka jännittää.. Pitää koittaa saada ajatukset pois nyt nuista ennen töihin menoa tai menee lääkkeet " yks sulle, yks mulle " periaatteella kuppiin.. :D
 
Tohvelieläin
Mulla alkaa näyttöviikko ja heti lääkkeen jakoon aamulla :O vaikka en oo puoliksikaan hereillä ennen kahtatoista.. Wish me luck!!

Väsyttää kun miehen kanssa suunniteltiin suuria yöllä. Jostain luovutaan mikä surettaa, mutta jotain uutta myös tulossa joka jännittää.. Pitää koittaa saada ajatukset pois nyt nuista ennen töihin menoa tai menee lääkkeet " yks sulle, yks mulle " periaatteella kuppiin.. :D
Toivon onnea ja menestystä.
Ja hyvää huomentakin
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
meleko virkun olonen tuo ukrainatar
joo, sitten kun video loppuu, siinä pikkukuvissa on vasemmalla se turkoosibikininen melko palstasuohirviön kokoinen tanssija. Katoin senkin, se oli ihan lyhyt vid. - - en saanut linkitettyä sitä tähän.

Noi mun linkit tulee blogin kautta, jouduin (jostain syystä :O ) johonkin selvästi poikien tekemään blogiin.

(3 jäbää cape townista tekee blogia MCBN, my city by nigt)
 
kahvikirahvi
Se siitä koulunkäynnistä, nukuin pommiin kivasti. Jos nyt alkaisin tekemään lähtöä niin ehtisin olemaan kaks tuntia. Matkoihin menee melkein saman verran. Fuuuuuuuu.
 
Eipä tullu tän päivän ohjelmasta mitään. Nuorin on kuumeessa.
Aamusta laitettiin poppareita ja Poppasen Maija, ja sen jälkeen jäätelöä ja Sound of musicia.=) Nyt hakkaavat pleikkaa.

Onneks ei hirviän huonovointinen sentään ole, vähän kurkku turvonnut/punottaa ja yskää.
 
kahvikirahvi
tutun kuuloinen neuvo, muistelen että kuulin ohjeen hääpäivänäni vaimon mummolta

ei se huono neuvo ole ollut :heart:
Mää en saa unta jos joku painaa mieltä.


Mp onkin tylsä, se ei yhtään tajua miten tärkeetä on puhua asioista illalla, ja just ennen nukkumaanmenoa on paras hetki kun on pimeetä ja rauhallista ja ipana nukkumassa. Mitä sitten vaikka sen herätyskello soi neljältä aamulla :D
 
Eipä tullu tän päivän ohjelmasta mitään. Nuorin on kuumeessa.
Aamusta laitettiin poppareita ja Poppasen Maija, ja sen jälkeen jäätelöä ja Sound of musicia.=) Nyt hakkaavat pleikkaa.

Onneks ei hirviän huonovointinen sentään ole, vähän kurkku turvonnut/punottaa ja yskää.
täällä samaa vaivaa ja tuntuu olevan sitkeää sorttia

kuopus on köhinyt jo pari viikkoa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä