äläpäs hupsuttele, sähän olet sievä kun sika pienenä...Ei sillä että muakaan kestäis kattoa ilman että itku pääsee.
äläpäs hupsuttele, sähän olet sievä kun sika pienenä...Ei sillä että muakaan kestäis kattoa ilman että itku pääsee.
Tohon ei ole mielipidettä. Mikä tekee naisesta hottiksen?apropoo, vääntäkkä vastaanottimet YLE1elle, vähänkö toi Sari Siikander on hottis
katon mielummin tätä B.J:täapropoo, vääntäkkä vastaanottimet YLE1elle, vähänkö toi Sari Siikander on hottis
ei ole mulle tähän päivään mennessä selvinnyTohon ei ole mielipidettä. Mikä tekee naisesta hottiksen?
nyt käypi joku lajitoveri katteeksiannan mielummin tätä B.J:tä
Noh noh :ashamed:äläpäs hupsuttele, sähän olet sievä kun sika pienenä
kauheesti (ei siis silleen kauheesti vaan hyvästi kauheesti)kehuttunyt käypi joku lajitoveri katteeksi
näin on. Mä en ole Teemua ottanut, mutta aika moni on.niin ottaa (ja on ottanu) aika moni muukin
korkean käyttöasteen mies
:veiv:Eiks kukaan oo enää hereillä.
:wave:Eiks kukaan oo enää hereillä.
Olihan täällä joku.
Mä koitan tässä miettiä miten saisin tekstarin välityksellä tungettua jotain erään henkilön anukseen.
Ananas on kyllä hyvä valinta .Ananaksen jos mulla sellainen olisi.
Et ja wau. Mites sie semmoiseen pääsit kyytiin?oonko muuten tullu maininneeksi että istuin tässä hiljan Rolls Roycessä?
Rinsessa :kiss:.Mä oon ja hereillä
kaksi sairasta lasta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29579123:Rinsessa :kiss:.
Miten palatsissa voidaan?