Valtion virkamies, kehno palkkaus ja vielä huonommat työajat. Toisaalta sitten on taas vapaapäiviä ja lapsen ei tarvi olla tarhassa. Isi-päivät on kovasti odotettuja.Saapiko olla utelias ja kysyä minkälaista työtä miehesi tekee?
Valtion virkamies, kehno palkkaus ja vielä huonommat työajat. Toisaalta sitten on taas vapaapäiviä ja lapsen ei tarvi olla tarhassa. Isi-päivät on kovasti odotettuja.Saapiko olla utelias ja kysyä minkälaista työtä miehesi tekee?
Montako lasta teillä on??mulla on tullu noista 2 pienimmästä ihan isin poikia kun fru krut on aika paljon poissa kotoa työhommien takia
4Montako lasta teillä on??
( kysely tunti menossa)
heti tuli Awww:heart: reaktiomulla on tullu noista 2 pienimmästä ihan isin poikia kun fru krut on aika paljon poissa kotoa työhommien takia
Meillä on aika tasapuolisesti isin ja äitin poika. Isin poika aina kun äiti komentaa, ja äitin poika aina kun isi komentaa.mulla on tullu noista 2 pienimmästä ihan isin poikia kun fru krut on aika paljon poissa kotoa työhommien takia
Minä oon täällä:attn: tosin en enää viiitsi noteerata kun sain viimeksi niin paljon palautetta kun valitin.eiks toffee meinaa muistaa että ketju on lätkävapaa alue?
joskin ciraffi on nukkumassa että jospa se ei niin haittais
Kuka nyt lätkästä horisee, yök. Noi kanadalaiset on aikas söpöjä ja sympaattisia. Katson urheilua sillä silmällä...eiks toffee meinaa muistaa että ketju on lätkävapaa alue?
Saako ees yhen vitsin kertoo???eiks toffee meinaa muistaa että ketju on lätkävapaa alue?
Mä otan teemun :heart:Kuka nyt lätkästä horisee, yök. Noi kanadalaiset on aikas söpöjä ja sympaattisia. Katson urheilua sillä silmällä...
Never!eiks toffee meinaa muistaa että ketju on lätkävapaa alue?
Teemu ei kyllä silmää rikoMä otan teemun :heart:
taisin erehtyä mutta muutan mieltäni ja oon taas oikeessaNever!
Me Juotas aina Valion maitoo ja näytettäs kauniilta :heart:Teemu ei kyllä silmää riko
Enhän mä muuta juokaan ;-)Me Juotas aina Valion maitoo ja näytettäs kauniilta :heart:
Roskahan on katsojan silmässä mutta musta toi Teemu on tosi yököttävän näkönen.Mä otan teemun :heart:
niin ottaa (ja on ottanu) aika moni muukinMä otan teemun :heart:
Joku muu, mä en oo ainoa???!!!! :Oniin ottaa (ja on ottanu) aika moni muukin
korkean käyttöasteen mies