En ole suihkuun menossa, nyt vaihdan just metroonootko säkin menossa suihkuun ja sitten vasta tulossa....Yh,älä kerrokaan!
Kerroinpas
En ole suihkuun menossa, nyt vaihdan just metroonootko säkin menossa suihkuun ja sitten vasta tulossa....Yh,älä kerrokaan!
nau ai kedet!sää meet sinne missä joku on jo suihkussa....juujuu.En ole suihkuun menossa, nyt vaihdan just metroon
Kerroinpas
:hug:Onpa ollu kertakaikkiaan törkeen kurja päivä. Suru-uutisia tuli aamulla, hautajaiskutsua odotellessa.
Onpa ollu kertakaikkiaan törkeen kurja päivä. Suru-uutisia tuli aamulla, hautajaiskutsua odotellessa.
ootko säkin menossa suihkuun ja sitten vasta tulossa....Yh,älä kerrokaan!
älä ala taas :stick:
:hug:Onpa ollu kertakaikkiaan törkeen kurja päivä. Suru-uutisia tuli aamulla, hautajaiskutsua odotellessa.
En sano mitään.älä ala taas :stick:
Moi TinkuliiniIltaa Kais:wave:
Mitäpä sulle kuuluupi?
No hyvä että flunssa on jo voiton puolella Yih,hamppilääkäri*kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin*Moi Tinkuliini
Flunssa viellä vähän vaivaa, mut ei täs muuten ihmeitä.
Huomena hammaslääkäriin.
No juu, en mielellään mene hampilääkäriin, mut kun on reikä hampaassa, ni pakko, ettei mee pahemmaksi.No hyvä että flunssa on jo voiton puolella Yih,hamppilääkäri*kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin*
Mun pitäis kai kans varata aikaa tarkistukseen mutten uskalla kun tiedän että tulee sitten useempi käynti taas.No kyllä mun on se pakko jossain vaihees tilata mutta en mä ihan vielä huomenna....
Onko se isi kauan poissa?Kirahville :hug:
Muksulla tuli vielä toinen raivari, kun isänsä lähti yövuoroon. Pieni on pieni, ymmärrän ja minuunhan se luonnollisesti purkaa raivonsa, kun ikävöi isäänsä. Nyt on jo peitelty ja laulettu nukkumaan, toivottavasti ei heräile pitkin yötä.
Saapiko olla utelias ja kysyä minkälaista työtä miehesi tekee?Juu, aamulla taas kotiutuu. Odotan niin kauan että tulee kotiin ja lapsi näkee isänsä. Sitten tarhaan ja meitsi töihin.