The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moi Tinkuliini :)
Flunssa viellä vähän vaivaa, mut ei täs muuten ihmeitä.
Huomena hammaslääkäriin.
No hyvä että flunssa on jo voiton puolella:) Yih,hamppilääkäri*kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin*

Mun pitäis kai kans varata aikaa tarkistukseen mutten uskalla kun tiedän että tulee sitten useempi käynti taas.No kyllä mun on se pakko jossain vaihees tilata mutta en mä ihan vielä huomenna....
 
No hyvä että flunssa on jo voiton puolella:) Yih,hamppilääkäri*kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin*

Mun pitäis kai kans varata aikaa tarkistukseen mutten uskalla kun tiedän että tulee sitten useempi käynti taas.No kyllä mun on se pakko jossain vaihees tilata mutta en mä ihan vielä huomenna....
No juu, en mielellään mene hampilääkäriin, mut kun on reikä hampaassa, ni pakko, ettei mee pahemmaksi.
 
Kirahville hali suru uutisten takia. :hug:

Tulin just mökiltä saunomasta. Lämmitettiin takkaa, paistettiin makkaraa ( tikun nokassa oikealla tulella paistetussa ei ole kaloreita, oikea tuli polttaa kalorit pois toisinkuin esim.sähköuuni). Ihanaa pestä itseään järvivedellä ja itsetehdyllä saippualla. Tuoksun ihan....savulle... ( sen siitä saa kun akat lämmittää takkaa)...
 
Kirahville :hug:
Muksulla tuli vielä toinen raivari, kun isänsä lähti yövuoroon. Pieni on pieni, ymmärrän ja minuunhan se luonnollisesti purkaa raivonsa, kun ikävöi isäänsä. Nyt on jo peitelty ja laulettu nukkumaan, toivottavasti ei heräile pitkin yötä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä