[QUOTE="mies";29568284]Niin, no jos minun pitäisi tekstien perusteella valita, mieluummin Birdie, Happygirl tai tytsi89 kuin enemmistö tänne kirjoittavista, kiitooos
MUTTA tietenkin on mahdollista, että löytyisi muitakin kivoja naisia. Kuitenkin, en yhtään tykkää siitä että naiset joukolla käyvät "erilaisen" kimppuun, varsinkin tällaisen hyväntahtoisen naisen. Sitä pidän pahana, ja voin sanoa että ainakin ne miehet, joita minä tunnen paremmin, eivät sellaisesta myöskään pitäisi.
Oudoksun myös kirjoitustavassa täällä sitä, kuinka vähän siinä on naisellisia vivahteita monella. En tuomitse, mutta olen hämmentynyt. Erikoista, että juuri nämä samat naiset, jotka mulle tuntuvat kivoilta naisilta, myös kirjoittavat selvästi naisen tavalla. Ja taas, kyllä muitakin voi olla, mutta paljon on sellaisia jotenkin "tylysti" kirjoittavia joukossa, jossa ei ole lämpöä sanoissa, kun joskus luen näitä keskusteluja.[/QUOTE]
Oi, sinun pitää lakata käymästä tällä brutaalilla palstalla saastuttamassa sieluasi!
Varmasti löytyy ihania ulkomaisia palstoja joilla ihanan naiselliset ja höpsön spontaanit ulkomaiset naiset kirjoittelevat ihanan naisellisesti naisellisia juttuja. Siellä olisit paremmassa seurassa ja sinua varmasti arvostettaisiin ja palvottaisiin suuresti! <3
Nyt lähtekäämme yhdessä etsimään tällaista ihanaista foorumia ja jättäkäämme nämä ankeat uusfeministit omaan arvoonsa!