Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä minä olen aina ihastunut mieheen kokonaisuudessaan. Toki joitakin poikkeuksia mahtuu mukaan, joiden kanssa olen ollut vain kun se on ollut just semmonen kiiltokuvapoju.![]()
Mutta enemmän olen saanut irti sellaisista suhteista, missä en ole jonkun pikkuvian antanut häiritä.
Entäpä kuuluuko miehen pituus(siis lyhyys) näihin, mitä yleisesti saa anteeksi? Eipä taida, vaikka minua se ei häiritsekään![]()
Että ei näytä enää yhtä hehkeältä kuin 30+? Tuossa asiassa olen onnekas että en näytä ikäiseltäni.
Mutta satunnaisesti tietyn tyyppisiä uroita kyllä? Kuinka usein näitä anteliaita irtosuhteita harrastat ja tietääkö miehesi?Tietysti antaisin. Mutta en tiedä, huolisinko nelikymppistä kumminkaan. Keskimäärin en.
Olen nähnyt sun kuvan ja olen kyllä eri mieltä, eli ihan ikäiseltäsi näytät (kuten näytän muuten itsekin)
Ai sellaisen joka on otettu ihan äskettäin? En oo sellaista kuvaa laittanut tänne. Missä olet voinut nähdä?
Ai sellaisen joka on otettu ihan äskettäin? En oo sellaista kuvaa laittanut tänne. Missä olet voinut nähdä?
Joulun aikaan laitoit johonkin kuvaketjuun. Edellisellä nikilläsi.
Onko se jokin meriitti jos näytit jo viisi vuotta sitten nykyisen ikäiseltä?![]()
Sanoin että en ole laittanut sellaista kuvaa mitä on äskettäin otettu. Älä sitä vanhaa huonoa kuvaa ajattele ja siinä on lakki päässä. Mulla on erilaiset hiukset nykyään.
Näytän n.30v. ja olen 43v.
En ensinnäkään osaa nähdä itseäni nelikymppistä miestä vilkuilevan...on ehkä hieman turhan vanha. Eihän se ikä nyt välttämättä ole, kuin numeroita, mutta...nelikymppinen mies on lähempänä äitini ikää, kuin omaani.
Mutta pitää myös muistaa, että se mitä mä pidän seksikkäänä, on asia jota ei todellakaan kaikki pidä seksikkäänä. Ja ne asiat, mitkä on mulle ehdoton no-no, ovat asioita, joita toiset naiset taas näkevät pelkkänä plussana.
Täytyy se naisenkin aika ruusu olla, jotta voi toisen arvostella ulkonäön perusteella. Itse henk.koht. pidän ko. naisia erittäin luotaan työntävinä ja pinnallisina.
Alkuperäinen kirjoittaja älykäs valinta;29561621:Tottakai, siksi mulla onkin kestävä liitto, olen asettanut järjen pelkän kivan kuolaamisen edelle.