Annatko anteeksi ulkonäössä, jos mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on ihanne?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";29561770]Mutta satunnaisesti tietyn tyyppisiä uroita kyllä? Kuinka usein näitä anteliaita irtosuhteita harrastat ja tietääkö miehesi?[/QUOTE]

Mihinköhän sinä nyt yrität viitata näillä "irtosuhteilla"? Ei ole mitään mitä mieheni ei tietäisi.

Jos ajattelisin itsestäni (siis ajatellaan että olisin sinkku ja etsisin kumppania), että toivottavasti tuo nyt antaa minulle anteeksi sen, että en ole kauhean pitkä ja että minulla on iso nenä ja että en nyt ehkä ole juuri se kaikkein muodikkain ilmestys, ja että en katso Putousta ja en tykkää matematiikasta ja ja ja...

Niin kai se näkyisi minun käytöksessänikin jo?

Tottakai. Kyllä se korvien väli merkkaa eniten!

Ja ei se kiihottuminen ole kiinni ulkonäöstä, ainakaan minulla. Mut on monesti pistetty pyörryksiin puhumalla.:ashamed:
Ennemmin noin, kuin että joku mies tulis pullistelemaan tissejään ja haupereitaan.:x
Kokemuksesta voin sanoa että lähinnä naurattaa tuollaiset pullistelijat.

Tietysti antaisin. Mutta en tiedä, huolisinko nelikymppistä kumminkaan. Keskimäärin en.

Minkä ikäinen itse olet? Brad Pittkin on jo 50 v ja George C. varmaan yli 60 v, en välittäisi ikäerosta jos oikeasti olisi kemiaa, ja em. herrat voisin ehkä huolia petiäni lämmittämään ilman sitä kuuluisaa kemiaakin, sen verran miellyttävä ulkonäkö heillä. Tosin koskaan en ole itse kiinnittänyt toisen ikään huomiota, joskus kaksikymppisenä ihastuin "enniinhyvännäköiseen", varmaan ainakin 20 vuotta vanhempaan mieheen, koska kemia meidän välillä oli ihan käsinkosketeltavissa.

Minkä ikäinen itse olet? Brad Pittkin on jo 50 v ja George C. varmaan yli 60 v, en välittäisi ikäerosta jos oikeasti olisi kemiaa, ja em. herrat voisin ehkä huolia petiäni lämmittämään ilman sitä kuuluisaa kemiaakin, sen verran miellyttävä ulkonäkö heillä. Tosin koskaan en ole itse kiinnittänyt toisen ikään huomiota, joskus kaksikymppisenä ihastuin "enniinhyvännäköiseen", varmaan ainakin 20 vuotta vanhempaan mieheen, koska kemia meidän välillä oli ihan käsinkosketeltavissa.

Olen 33. En ymmärrä miksi kysymyksen asettelussa oletetaan että kun nainen täyttää 30, hän alkaa katsella itseään 10 vuotta vahempia miehiä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Tottakai. Kyllä se korvien väli merkkaa eniten!

Ja ei se kiihottuminen ole kiinni ulkonäöstä, ainakaan minulla. Mut on monesti pistetty pyörryksiin puhumalla.:ashamed:
Ennemmin noin, kuin että joku mies tulis pullistelemaan tissejään ja haupereitaan.:x
Kokemuksesta voin sanoa että lähinnä naurattaa tuollaiset pullistelijat.

Ai niinkuin tällainen vai? :D

[video=youtube;QNX_lE_Wm1s]http://www.youtube.com/watch?v=QNX_lE_Wm1s[/video]

Olen 33. En ymmärrä miksi kysymyksen asettelussa oletetaan että kun nainen täyttää 30, hän alkaa katsella itseään 10 vuotta vahempia miehiä.
Vaikka kuinka yritin tarkkaan tiirata alkuperäistä kysymystä, en kyllä huomannut tällaista. 30+ voi tarkoittaa mitä tahansa ikävuosista 31-39.
Onko tämä nyt sitten sitä tippaleipäaivoisuutta jos pitää analysoida kysymys niin että kaikki 30+ naiset alkavat automaattisesti katsella vanhempia miehiä, minä ymmärsin kysymyksen ihan eri tavalla.

Olen vähän vajaa 30, mutta vastaan nyt silti;

AINAhan luonne vaikuttaa ulkonäköön. Jos arvostellaan tuntemattomia ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella, tulee varmasti ihan erilaisia tuloksia kuin jos arvostellaan tuttuja ihmisiä "pelkän ulkonäön" perusteella.

Ainahan luonne vaikuttaa. Jos esimerkiksi tutustuu ei-minkäännäköiseen ihmiseen ja hän onkin luonteeltaan todella kultainen, alkaa nähdä hänet paljon kauniimpana kuin aiemmin. Tai toinen esimerkki: näkee todella kauniin naisen, joka onkin luonteeltaan todella ilkeä, koppava jne, ei häntä enää näekään niin kauniina.

Eli jos ja kun tutustuu ihmiseen, vaikuttaa luonne aina joko positiivisesti tai negatiivisesti siihen, miten hänen ulkonäkönsä näkee. Kaikenikäisillä.

Itse en edes tahtoisi mitään adonista, vaan ihan vain taviksen. Oma mies on omasta mielestäni aivan älyttömän hyvännäköinen vaikka onkin suht lyhyt eikä lihakset nyt mitkään hurjat ole. Sopii just hyvin minulle joka ei myöskään ole täydellinen :)

Mutta jos ap tarkoittaa että antaisinko (anteeksi) jos mies näyttää kaljuuntuvalta joulupukilta mutta on ihana luonteeltaan... No, en antaisi :D Kyllä se raja jossain menee.

Mutta onneksi sellasia synnynnäisesti susirumia ihmisiä on lopulta aika vähän, kyllä se itsestään huolehtiminen on tärkeintä. Ei päästä itseään paisumaan ja on hyvä ryhti jne jne :)

Mä kyllä pidän paljon lihaksista.

Nyt kun on nää sporttikisat menossa, niin tossa taannoin ollessani kaffella baarissani joku pöytätuttu kysyi meikäläiseltä, että paljonko mä nostan penkiltä?
Hitostako mitä tiedän kun en ole koskaan turhaan nostellut mitään, joten vastasin että sopivalla tunkilla varmaan parikytä tonnia.
Sit läksin röökille.

Jos tuntee lihaksia tarttevansa on valinnu väärän työkalun.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nyt kun on nää sporttikisat menossa, niin tossa taannoin ollessani kaffella baarissani joku pöytätuttu kysyi meikäläiseltä, että paljonko mä nostan penkiltä?
Hitostako mitä tiedän kun en ole koskaan turhaan nostellut mitään, joten vastasin että sopivalla tunkilla varmaan parikytä tonnia.
Sit läksin röökille.

Jos tuntee lihaksia tarttevansa on valinnu väärän työkalun.
Sä yrität ihan liian kovasti olla joku rennon hauska, tunnen myötähäpeää. Relaa vähän ihan oikeasti ja lakkaa pungertamasta väkisin noita juttuja.

Yhteistyössä