Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"hmh"
Treffit torstaina! Miekkonen soitti ja meni heti asiaan milloin sopisi parhaiten näkeminen ja se on sit illalla:) :) :)
Oukei. Pysytkö tässä ketjussa vai tuutko sitten torstaina kertomaan kuin kävi?

Mikäli tosiaan tämänhetkinen poikakaverisi opiskelee lääkäriksi niin vaihda vaan lennosta johonkuhun jolla on aikaa hauskuuttaa sua, nimittäin lääkisläisillä ei ole, eikä valmiilla lääkäreillä sitten senkään vertaa. Me lääkärit ei juuri ehditä nähdä kuin toisia lääkäreitä, niin se vaan on...
 
kahvikirahvi
No ei tietysti lopeta mutta enemmän panostusta arkielämään eikä aina sitä "suunnitellaan jotain kivaa" jonkun ajan päähän mutta sitten aika matelee ja mä oon jo masennuksen partaalla. Paitsi tälläisen säpinän jälkeen ;) Kyllä mä haluan muutoksia meidän elämään mutta tuntuu että aika valuu hukkaan.. Enkä tiedä mistä ja miten, mutta se fiilis on jo ollut pidemmän aikaa. :/
Musta kuulostaa vähän huolestuttavalta että jo parikymppisenä tuntuu siltä että elämä valuu hukkaan.
 
"hmh"
[QUOTE="hmh";29560182]Oukei. Pysytkö tässä ketjussa vai tuutko sitten torstaina kertomaan kuin kävi?

Mikäli tosiaan tämänhetkinen poikakaverisi opiskelee lääkäriksi niin vaihda vaan lennosta johonkuhun jolla on aikaa hauskuuttaa sua, nimittäin lääkisläisillä ei ole, eikä valmiilla lääkäreillä sitten senkään vertaa. Me lääkärit ei juuri ehditä nähdä kuin toisia lääkäreitä, niin se vaan on...[/QUOTE]

Tästä tulikin mieleen että en pääse ketjua katselemaan torstaina, joten kerro lopputulos vasta perjantaina...
 
hyi
Mä taidan tietää, kuka tuo mies on!?!
Olin 14vuotias, kun hän heitti SILLOINKIN (!) samaa slurps-läppää ja imartelua kuin nytkin.
Olin todella lapsellinen ja niin hänkin, mutta hänestä se oli söpöä ja juuri ihaninta NAISESSA (???).
No, se olikin sitten lapsen törkeä hyväksikäyttö ja mä luulin sitä rakkaudeksi.
 
[QUOTE="hmh";29560182]Oukei. Pysytkö tässä ketjussa vai tuutko sitten torstaina kertomaan kuin kävi?

Mikäli tosiaan tämänhetkinen poikakaverisi opiskelee lääkäriksi niin vaihda vaan lennosta johonkuhun jolla on aikaa hauskuuttaa sua, nimittäin lääkisläisillä ei ole, eikä valmiilla lääkäreillä sitten senkään vertaa. Me lääkärit ei juuri ehditä nähdä kuin toisia lääkäreitä, niin se vaan on...[/QUOTE]

Aivan sama, huomenna on kyllä työpäivä ja to iltapäivällä menoja mut muuten varmaan ketjua silmäilen :D Jep no mutta lennostahan mä olenkin vaihtamassa kun lähden tapaamaan jotain random jenkkiä ja kun tuskinhan teitä kiireisiä lääkisläisiä edes kerkeää kiinnostaa mitä turhaa vaimokkeet vapaalla tekee ;)
 
"hmh"
Aivan sama, huomenna on kyllä työpäivä ja to iltapäivällä menoja mut muuten varmaan ketjua silmäilen :D Jep no mutta lennostahan mä olenkin vaihtamassa kun lähden tapaamaan jotain random jenkkiä ja kun tuskinhan teitä kiireisiä lääkisläisiä edes kerkeää kiinnostaa mitä turhaa vaimokkeet vapaalla tekee ;)
No en tiedä, mulla ei ole ikinä valitettavasti ollut vaimoa, mutta eka mies meni kyllä kiertoon silloin kiireisempinä vuosina.

Mitä olen noita miespuolisia kollegoita nähnyt, niin kyllä niiltäkin kyllä ne ensimmäiset tyttikset on aika monelta vaihtuneet saman alan ihmisiin, mikäli ovat alun perin olleet jollain toisella alalla. Ei nyt kaikilta tietysti. Syitähän en lähde arvailemaan, mistä johtuu tuo.
 
ukkometso
[QUOTE="hmh";29560229]No en tiedä, mulla ei ole ikinä valitettavasti ollut vaimoa, mutta eka mies meni kyllä kiertoon silloin kiireisempinä vuosina.

Mitä olen noita miespuolisia kollegoita nähnyt, niin kyllä niiltäkin kyllä ne ensimmäiset tyttikset on aika monelta vaihtuneet saman alan ihmisiin, mikäli ovat alun perin olleet jollain toisella alalla. Ei nyt kaikilta tietysti. Syitähän en lähde arvailemaan, mistä johtuu tuo.[/QUOTE]

Näinhän tämä menee yliopistolla alalla kuin alalla. Varsinkin pikkupaikkakuntien tytöt heivaavat ne kotopuolen nuoruudenihastuksensa mäkeen viimeistään toisena opiskeluvuonna. Minäkään en ala arvailemaan syitä, mutta sosiaalisten kuvioiden muuttumisella lienee ainakin jonkinmoinen rooli.
 
[QUOTE="hmh";29560229]No en tiedä, mulla ei ole ikinä valitettavasti ollut vaimoa, mutta eka mies meni kyllä kiertoon silloin kiireisempinä vuosina.

Mitä olen noita miespuolisia kollegoita nähnyt, niin kyllä niiltäkin kyllä ne ensimmäiset tyttikset on aika monelta vaihtuneet saman alan ihmisiin, mikäli ovat alun perin olleet jollain toisella alalla. Ei nyt kaikilta tietysti. Syitähän en lähde arvailemaan, mistä johtuu tuo.[/QUOTE]

Totta kai se olisi etu, mutta toisaalta mun mies on sanonut tykkäävänsä juuri siitä etten ole niin urasuuntautunut vaan mulla on aikaa lapsille tulevaisuudessa. Aika monilta se ensirakkaus tosiaan vaihtuu kun silloin ei olla löydetty itseä ja tiedetä mitä halutaan.. Ja halutaan olla vapaita. Mutta en tiedä, joka jutussa on ne kolikon kaksi puolta.:/
 
Akva
Ei ihastumisessa ole mitään väärää mutta pettämisessä on.
Jösses, sähän vastaat täysin kysymyksen ohi. Alkuperäinen kysymys kuului:

[QUOTE="orion";29560101]Happygirl, oisko sulle täysin ok se, että miehes sopis ihastuksensa kans vaikka opiskelutreffit, tarkoitus siis opiskella ja tutustua kaverina, mutta kuitenkin ajatuksena myös katsoa olisko muutakin? Pientä pokailua, mutta ei aio koskea. Se olis ok?[/QUOTE]

Ja vastasit: "Ei olisi tietenkään."

Mutta jos kysymys on siitä että skenaariossa miehesi ei olisi pettämässä/koskemassa, vaan vain ihastuneena vähän flirttailemassa - etkö itse tee t-ä-s-m-ä-l-l-e-e-n samaa? Voitko perustella ihan rautalangasta, mikä juuri sinun tapauksessasi on se merkittävä ero, kun minä puupää en ainakaan tajua?
 
[QUOTE="diu diu";29560289]Ööö...Juuri tässä aiemmassa viestissä sanoit, että miehesi ei saisi näin toimia. Miksi sinä sitten saat?[/QUOTE]

No tämä ei todennäköisesti johda mihinkään, kun perusmormooni on aika rajoitteinen jos olet lukenut noita viestejä yllä. Enkä tiedä muuta kun et haluan nähdä hänet kunnolla ja hengailla :saint:
 
"diu diu"
No tämä ei todennäköisesti johda mihinkään, kun perusmormooni on aika rajoitteinen jos olet lukenut noita viestejä yllä. Enkä tiedä muuta kun et haluan nähdä hänet kunnolla ja hengailla :saint:
Eli miehesikin olisi oikeutettu tapaamaan jonkun toisen upean misukan, vaikka olisikin siinä toivossa, että hän saisi tämän misukan kääntämään kelkkansa vakaumuksilleen ja suuren kiihkon vallassa ehkä jotain muutakin?
 
dff
Minusta hirveitä ihmisiä ovat ne jotka oikeuttavat oman toimintansa aina jollain mukamas hyvällä syyllä sen sijaan että myöntäisivät tekevänsä väärin.

Kun näitä ihmisiä sitten yrittää kohdata ja sanoa heidän tekemisistään alkaa järjetön selitys: "eikun mä en kdfgl ja siis eihän tämä ole yhtään sama asia kun toi .. .. . ja siis en mä edes aikonut tehdä mitään... ja sä et nyt yhtään ymmärrä. ... en mä ole tehnyt mitään väärää koska.. ... en mä tehnyt muuta kun.. . ".
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
no jaa
Voihan tässä olla ihan win-win tilanne. Nimimerkki on kertonut että opiskelut ei etene, miesystävä ei suostu kosimaan eikä hankkimaan vauvaa eikä oikein mitään. Mies on ehkä omista ympyröistään jo treffannut mimmejä joiden korvienkin välissä on jotain kiinnostavaa, ja nykyinen suhde päättymässä jo muutenkin. Aloittajalla ei riitä pää tai pehva lukemiseen, joten... uutta matoo koukkuun vaan.

Kyllä tää hyvin päättyy, päättyy miten päättyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Akva
No tämä ei todennäköisesti johda mihinkään, kun perusmormooni on aika rajoitteinen jos olet lukenut noita viestejä yllä. Enkä tiedä muuta kun et haluan nähdä hänet kunnolla ja hengailla :saint:
Aiempi viestisi:
Kun se ei välttämättä ruoki ollenkaan, vaan ehkä jopa päinvastoin jos tuo kaveri on hyvin rajoitteinen uskontonsa takia tai se tapaaminen on 60 prosenttisesti hänen jumalapuheitaan mitä EN usko. Kun laittaudun ja olen rento ja kiva niin hänen pitäisi olla kiinnostunut vähän muustakin.. :D
Eli koitas nyt päättää mitä ajat takaa.
 

Yhteistyössä