Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"mies"
Siinä vaiheessa kun tunnetaan vähän ja ollaan jo juteltu niin on usein epätietoisuutta ja epävarmuutta että tykkääköhän toi musta ja mitä signaaleita noi on?? Voinko tehdä sitä ja tätä? Mutta siinä vaiheessa kun ei tunneta, miehen kehonkieli ja tuijotus kyllä kertoo oleellisen. Miehet on aika yksinkertaista sakkia :)
Kyllä. Ihailen tapaasi lähestyä tunteita nautinnollisena leikkinä, se muistuttaa omaani.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
jgkj
Minäkin olen rakastunut, eikä kohde tosiaankaan ole mieheni. Tässä nyt sitten kärvistelen. Kai tämä ohi menee? En oikein tiedä, miten tähän reagoisi, viimeksi olen ollut näin rakastunut mieheeni silloin vuonna kivi&kirves ja silloin pystyin toiminaan viettieni mukaisesti. Nyt en. Alkaa jo vähitellen kypsyttää, kun tätä on kestänyt jo yli kaksi kuukautta.
 
vierass
Minäkin olen rakastunut, eikä kohde tosiaankaan ole mieheni. Tässä nyt sitten kärvistelen. Kai tämä ohi menee? En oikein tiedä, miten tähän reagoisi, viimeksi olen ollut näin rakastunut mieheeni silloin vuonna kivi&kirves ja silloin pystyin toiminaan viettieni mukaisesti. Nyt en. Alkaa jo vähitellen kypsyttää, kun tätä on kestänyt jo yli kaksi kuukautta.
No jos täältä lupaa haet, niin häppäri varmasti antaa :)
 
"vieras."
Mä EN olisi valmis luopumaan miehestäni,enemmin kuolen kun menettäisin hänet. Meillä tuon pojan kanssa ei ole mitään tapahtunut, muuta kuin pientä kiinnostusta ja tapaaminen jonka hän ehkä jopa tekee kaikkien pysäyttämiensä ihmisten kanssa. :O Joten turha sun on noin sanoa.

Jos tapahtuisi jotain on tilanne se, että paljastan kaiken miehelleni ja käydään kunnon keskustelu tästä nykytilanteesta jossa en näe häntä kuin iltaisin ja odotan vain kokoajan.
Mihin lopputulokseen haluat poikaystäväsi päätyvän sen keskustelun jälkeen? Että hän lopettaa opiskelut ja työn, että voi istua sinun kanssasi päivätkin kotona?
 
Minäkin olen rakastunut, eikä kohde tosiaankaan ole mieheni. Tässä nyt sitten kärvistelen. Kai tämä ohi menee? En oikein tiedä, miten tähän reagoisi, viimeksi olen ollut näin rakastunut mieheeni silloin vuonna kivi&kirves ja silloin pystyin toiminaan viettieni mukaisesti. Nyt en. Alkaa jo vähitellen kypsyttää, kun tätä on kestänyt jo yli kaksi kuukautta.
Voi ei... Vielä jos olet rakastunut niin en osaa kuvitella tilannettasi, mulla tää ei ole vielä edes alkumetreillä. =D Se kai ratkaisee mitä tunnet miestäsi kohtaan? Onko arki sitä mistä haaveilit ja yhteinen elämä? Tsemiä<3
 
"orion"
Happygirl, oisko sulle täysin ok se, että miehes sopis ihastuksensa kans vaikka opiskelutreffit, tarkoitus siis opiskella ja tutustua kaverina, mutta kuitenkin ajatuksena myös katsoa olisko muutakin? Pientä pokailua, mutta ei aio koskea. Se olis ok?
 
jgkj
Voi ei... Vielä jos olet rakastunut niin en osaa kuvitella tilannettasi, mulla tää ei ole vielä edes alkumetreillä. =D Se kai ratkaisee mitä tunnet miestäsi kohtaan? Onko arki sitä mistä haaveilit ja yhteinen elämä? Tsemiä<3
Meillä on kaksi pientä lasta. Se ratkaisee. Ei paljon tarvitse miettiä. Minä en ala hajottamaan perhettä siksi, että olen johonkin muuhun rakastunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"hmh"
Hei hei hei häppis mitä täällä vielä teet? Mikset ole jo siellä tapaamisessa!!! Eiks ne treffit pitänyt olla tänään. En jaksa taas lukea näitä välisivuja kun en millään ehdi täällä koko ajan seurata tilannetta...

Näköjään ainakin täällä parin viimeisen sivun perusteella on jo vaihtoehtomiehiä ilmoittautunut mormoonirakkauden tilalle jonoon, jos nyt jostain syystä ei nappaakaan tää hommeli...
 
[QUOTE="vieras.";29560075]Mihin lopputulokseen haluat poikaystäväsi päätyvän sen keskustelun jälkeen? Että hän lopettaa opiskelut ja työn, että voi istua sinun kanssasi päivätkin kotona?[/QUOTE]

No ei tietysti lopeta mutta enemmän panostusta arkielämään eikä aina sitä "suunnitellaan jotain kivaa" jonkun ajan päähän mutta sitten aika matelee ja mä oon jo masennuksen partaalla. Paitsi tälläisen säpinän jälkeen ;) Kyllä mä haluan muutoksia meidän elämään mutta tuntuu että aika valuu hukkaan.. Enkä tiedä mistä ja miten, mutta se fiilis on jo ollut pidemmän aikaa. :/
 
[QUOTE="orion";29560101]Happygirl, oisko sulle täysin ok se, että miehes sopis ihastuksensa kans vaikka opiskelutreffit, tarkoitus siis opiskella ja tutustua kaverina, mutta kuitenkin ajatuksena myös katsoa olisko muutakin? Pientä pokailua, mutta ei aio koskea. Se olis ok?[/QUOTE]

Ei olisi tietenkään.
 
go girl!
No ei tietysti lopeta mutta enemmän panostusta arkielämään eikä aina sitä "suunnitellaan jotain kivaa" jonkun ajan päähän mutta sitten aika matelee ja mä oon jo masennuksen partaalla. Paitsi tälläisen säpinän jälkeen ;) Kyllä mä haluan muutoksia meidän elämään mutta tuntuu että aika valuu hukkaan.. Enkä tiedä mistä ja miten, mutta se fiilis on jo ollut pidemmän aikaa. :/
JSSAP! Onhan se nyt anteeksiantamatonta, että miehesi ei laita elämääsi kuntoon! :mad: Vaikka sinä et tiedäkään, mitä ja millaisia muutoksia haluat, niin hänen tulee tietää. Vaihtoon vaan!
 
"vierailija"
[QUOTE="mies";29560051]Kyllä. Ihailen tapaasi lähestyä tunteita nautinnollisena leikkinä, se muistuttaa omaani.[/QUOTE]

"Olen playboy, liukas playboy, mutta koukkuus tartu en..."
 
[QUOTE="hmh";29560120]Hei hei hei häppis mitä täällä vielä teet? Mikset ole jo siellä tapaamisessa!!! Eiks ne treffit pitänyt olla tänään. En jaksa taas lukea näitä välisivuja kun en millään ehdi täällä koko ajan seurata tilannetta...

Näköjään ainakin täällä parin viimeisen sivun perusteella on jo vaihtoehtomiehiä ilmoittautunut mormoonirakkauden tilalle jonoon, jos nyt jostain syystä ei nappaakaan tää hommeli...[/QUOTE]

Treffit torstaina! Miekkonen soitti ja meni heti asiaan milloin sopisi parhaiten näkeminen ja se on sit illalla:) :) :)
 

Yhteistyössä