Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Sä taidat tulkita tuota käytöstä ja sen miehen tarkoitusperiä omista lähtökohdistasi. Se, että sinä toimisit tietyllä tavalla, ei tarkoita, että miehellä on samat suunnitelmat. Esimerkiksi sulla on kotona elämäs mies lakanoita lämmittämässä, mutta silti se ei ole ongelma eikä mikään pistää tuulemaan, kun tulee paremman näköinen mies vähän juttelemaan. Se jo kertoo, että olet aika vapaamielinen ja varmasti ottaisitkin kaiken irti välivuodesta ulkomailla ihan eri tavalla kuin joku mormoni.
Minusta hän vaikutti ulospäinsuuntautuneelta jne mutta näköjään hän ei sitä voi olla, koska mormoonius. Aika surullista ja ahdasmielistä. Saa nähdä onko hän vain mormooni vai myös nuori mies. Ja ihminen. Nyt voi vain veikkailla, vaikka hyvää tietoa olenkin löytänyt netistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29559926:
Sinä oletat hirveästi, et voi sano pienen juttustelun jälkeen mitä kukin haluaa, ja varsinkaan sellaisen kohdalla joka on opetettu saamaan keskustelu yhteys vieraisiin ihmisiin.
Toisekseen he ulkomailla lähetystyössä,ei millään huvimatkalla.Miten et tajua sitä? Lähetystyö on heille iso asia. A
merikassa varttunutta mormonia ei voi edes verrata suomalaiseen mormooniin, suomalaisillakin mormoneilla on tiivis yhteisö,mutta amerikassa sitkäkin tiiviimpi, säännöt tiukemmat jne.. Voin muuten kertoa että yleensä noilla jotka ovat lähetystyöhön lähteneet on siellä koto puolessa jo tuleva vaimo valmiina ja naimisiin mennään kun lähetystyö on suoritettu.
No siinä tapauksessa mä jatkan elämääni niin kun ennenkin ja toivotan hänelle hyvää jatkoa, vaikkakin kaverina voin jatkaa jos mun miehelle se on ok mitä uskon. Ei mua mikään hihhulitoiminta kiinnosta, vaikka edelleenkin uskon että tuo ihminen on paljon muutakin kuin pelkkä mormoonipoika. ;)
 
mies2
toi yks mies niin linkittämänsä musiikin perusteella joku vanha pervo joka heittää tollasta njam kommenttia jollekki parikymppiselle muijalle,suhteellisen oksettavaa :D mutta ehkä hän pääsee seuraavana "kahville" häppiköörlin kanssa kun mormooni on nähty. "Naisen pitää olla kiltti ja tuhma njaminjami" ketä kiinnostaa,ei vois alemmas vajota mies ihminen jossain kaksplussalla heittelee noinkin säälittävää läppää jollekkin anonyymille muikkelille :D Kannattas käyä useemmin ulkona?
 
"vieras."
Minusta hän vaikutti ulospäinsuuntautuneelta jne mutta näköjään hän ei sitä voi olla, koska mormoonius. Aika surullista ja ahdasmielistä. Saa nähdä onko hän vain mormooni vai myös nuori mies. Ja ihminen. Nyt voi vain veikkailla, vaikka hyvää tietoa olenkin löytänyt netistä :)
Sun mielestä siis jos on ulospäinsuuntautunut (kuten jenkit noin ylipäätään ovat), on automaattisesti kiinnostunut susta?
 
vierass
Minusta hän vaikutti ulospäinsuuntautuneelta jne mutta näköjään hän ei sitä voi olla, koska mormoonius. Aika surullista ja ahdasmielistä. Saa nähdä onko hän vain mormooni vai myös nuori mies. Ja ihminen. Nyt voi vain veikkailla, vaikka hyvää tietoa olenkin löytänyt netistä :)
Joo, voihan olla, että mies on valmis tulemaan yhteisönsä ja perheensä hylkäämäksi sinun vuoksesi, aivan kuten sinäkin olet valmis heittämään nykyisen lakanan lämmittimesi laidan yli hänen vuokseen. Niih, olen ehkä turhan ahdasmielinen, olet varmaan ihan ihku oikeassa :)
 
"asdf"
No siinä tapauksessa mä jatkan elämääni niin kun ennenkin ja toivotan hänelle hyvää jatkoa, vaikkakin kaverina voin jatkaa jos mun miehelle se on ok mitä uskon. Ei mua mikään hihhulitoiminta kiinnosta, vaikka edelleenkin uskon että tuo ihminen on paljon muutakin kuin pelkkä mormoonipoika. ;)
Eli jatkat seurustelua miehesi kanssa? Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut? Miehesi on sinun elämäsi rakkaus? Haluat kohta vauvan, mahdollisimman nopeasti?

Mikset sinä eroa?
 
Akva
No jos nyt käykin niin (teoreettinen tilanne) että tämä mormoonipoitsu innostuu kilttituhmapyhäkoulutyttö-lookistasi ja tahtoo tätä fantasioimaasi "jotain enemmän", niin mitä teet käytännössä? Lähdetkö tilanteeseen mukaan ja aiotko harrastaa kuumaa villiä seksiä ja ehkä aloittaa suhteenkin, siis haluatko tosissasi pettää poikaystävääsi jos mahdollisuus tulee?

Kyllä poikaystäväsi ansaitsisi nähdä, mitä tässä keskustelussa on puhuttu.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
Joo, voihan olla, että mies on valmis tulemaan yhteisönsä ja perheensä hylkäämäksi sinun vuoksesi, aivan kuten sinäkin olet valmis heittämään nykyisen lakanan lämmittimesi laidan yli hänen vuokseen. Niih, olen ehkä turhan ahdasmielinen, olet varmaan ihan ihku oikeassa :)
Mä EN olisi valmis luopumaan miehestäni,enemmin kuolen kun menettäisin hänet. Meillä tuon pojan kanssa ei ole mitään tapahtunut, muuta kuin pientä kiinnostusta ja tapaaminen jonka hän ehkä jopa tekee kaikkien pysäyttämiensä ihmisten kanssa. :O Joten turha sun on noin sanoa.

Jos tapahtuisi jotain on tilanne se, että paljastan kaiken miehelleni ja käydään kunnon keskustelu tästä nykytilanteesta jossa en näe häntä kuin iltaisin ja odotan vain kokoajan.
 
"mies"
[QUOTE="orion";29559955]Mä sit varmaan oon se 5-kymppinen täti, kun tykkäsin tuosta (en ollu ennen kuullu).
On kyllä 24 vuotta vielä matkaa 50:een, mut ehkä oon sisäisesti 5-kymppinen sitte. :D[/QUOTE]

Joo, se on omalla laillaan aika taidokasta säveltämistä.

Palstan yleinen musamaku on aika eri kuin mun musamaku. Ja palstan marginaalinaiset kuten Happygirl paljon enemmän mun makuun kuin palstan mainstreamnaiset :)
 
[QUOTE="vieras.";29559960]Sun mielestä siis jos on ulospäinsuuntautunut (kuten jenkit noin ylipäätään ovat), on automaattisesti kiinnostunut susta?[/QUOTE]

Niinhän he ovat.. No, sanotaanko näin että kyllä sen nainen huomaa kun mies on kiinnostunut, vai väitättekö te muuta?! Te ette huomaa ?
 
vierass
Mä EN olisi valmis luopumaan miehestäni,enemmin kuolen kun menettäisin hänet. Meillä tuon pojan kanssa ei ole mitään tapahtunut, muuta kuin pientä kiinnostusta ja tapaaminen jonka hän ehkä jopa tekee kaikkien pysäyttämiensä ihmisten kanssa. :O Joten turha sun on noin sanoa.

Jos tapahtuisi jotain on tilanne se, että paljastan kaiken miehelleni ja käydään kunnon keskustelu tästä nykytilanteesta jossa en näe häntä kuin iltaisin ja odotan vain kokoajan.
No mä ymmärrän, ollaan varmaan aika samaa ikäluokkaa ja tuo vieras liha kiinnostaa vähän liian paljonkin :) Lepo vaan.
 
Niinhän he ovat.. No, sanotaanko näin että kyllä sen nainen huomaa kun mies on kiinnostunut, vai väitättekö te muuta?! Te ette huomaa ?
Jos sen huomaaminen olisi kovin helppoa, niin täällä tuskin olisi kahta ketjua per päivä, joissa tiedustellaan, että "mistä tietää, että mies on kiinnostunut?". :)

Kummallinen ketju. Lueskelin vähän sieltä täältä, mutta koko 42 sivun pointti ei tainnut nyt kyllä oikein avautua minulle.
 
No jos nyt käykin niin (teoreettinen tilanne) että tämä mormoonipoitsu innostuu kilttituhmapyhäkoulutyttö-lookistasi ja tahtoo tätä fantasioimaasi "jotain enemmän", niin mitä teet käytännössä? Lähdetkö tilanteeseen mukaan ja aiotko harrastaa kuumaa villiä seksiä ja ehkä aloittaa suhteenkin, siis haluatko tosissasi pettää poikaystävääsi jos mahdollisuus tulee?

Kyllä poikaystäväsi ansaitsisi nähdä, mitä tässä keskustelussa on puhuttu.
En mä ekoilla treffeillä lähde kenenkään sänkyyn :D Jos me tullaan niin hyvin juttuun ja kemiat pelaa yhteen kuten pelkään niin mun on kerrottava et olen varattu mutta myös kuultava mikä on hänen suunnitelmansa. Kaksi vuotta hän aikoo olla Suomessa ainakin:O En tunne häntä ollenkaan joten suhteista on vähän varhaista puhua, en edes tiedä miten selittäisin kaiken mun perheelle ja kaikki menis uusiks... Pettäisin mun puoli sukua ja oman rakkaani. Siinä oiskin jotkut terapiaistunnot parhaan kaverin kaa tarpeen ja pian :S
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29560012:
Jos sen huomaaminen olisi kovin helppoa, niin täällä tuskin olisi kahta ketjua per päivä, joissa tiedustellaan, että "mistä tietää, että mies on kiinnostunut?". :)

Kummallinen ketju. Lueskelin vähän sieltä täältä, mutta koko 42 sivun pointti ei tainnut nyt kyllä oikein avautua minulle.
varmaan turhauttavaa kun edes sun kapasiteetillä ei saa kuvaa 40 sivun keskustelusta lukemalla vaan muutaman heiton sieltä sun täältä

ehkä et ookkaan ihan niin fiksu kuin luulet?
 
Wieruus
En mä ekoilla treffeillä lähde kenenkään sänkyyn :D Jos me tullaan niin hyvin juttuun ja kemiat pelaa yhteen kuten pelkään niin mun on kerrottava et olen varattu mutta myös kuultava mikä on hänen suunnitelmansa. Kaksi vuotta hän aikoo olla Suomessa ainakin:O En tunne häntä ollenkaan joten suhteista on vähän varhaista puhua, en edes tiedä miten selittäisin kaiken mun perheelle ja kaikki menis uusiks... Pettäisin mun puoli sukua ja oman rakkaani. Siinä oiskin jotkut terapiaistunnot parhaan kaverin kaa tarpeen ja pian :S
Onneksi se on helppoa sanoa nykyiselle että hyvästi löysin paljon paremman mamun ja aloittaa uusi parempi elämä.
Siinä kahdessa vuodessa kerkee tutustua hyvin ja pakkailla tavarat kun muutatte miehen kotimaahan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29560012:
Jos sen huomaaminen olisi kovin helppoa, niin täällä tuskin olisi kahta ketjua per päivä, joissa tiedustellaan, että "mistä tietää, että mies on kiinnostunut?". :)

Kummallinen ketju. Lueskelin vähän sieltä täältä, mutta koko 42 sivun pointti ei tainnut nyt kyllä oikein avautua minulle.
Siinä vaiheessa kun tunnetaan vähän ja ollaan jo juteltu niin on usein epätietoisuutta ja epävarmuutta että tykkääköhän toi musta ja mitä signaaleita noi on?? Voinko tehdä sitä ja tätä? Mutta siinä vaiheessa kun ei tunneta, miehen kehonkieli ja tuijotus kyllä kertoo oleellisen. Miehet on aika yksinkertaista sakkia :)
 
varmaan turhauttavaa kun edes sun kapasiteetillä ei saa kuvaa 40 sivun keskustelusta lukemalla vaan muutaman heiton sieltä sun täältä

ehkä et ookkaan ihan niin fiksu kuin luulet?
Vaikka en edes itse kuvittele olevani kovin fiksu, niin näin pitkä ja polveileva ketju tuntuu vähintäänkin kummalliselta lähtökohtiinsa nähden. Aloittaja on ilmeisestikin sopivasti köyttä antamalla osannut ruokkia palstakansan kyltymätöntä uteliaisuutta tms.?
 

Yhteistyössä