Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"vierailija"
Joo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. :) Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä :D Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD
Tsiisus mikä sekoboltsi oot :D :D
 
iu
Joo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. :) Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä :D Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD
Jotenkin vähemmän ällöttäis nää kommentit, jos en olis lukenut HG:n mielipiteitä siitä, mitä sen poikaystävä saa ja ei tehdä tuossa heidän parisuhteessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
"mies"
Sä oot ihanan kannustava ja hyväntuulinen aina<3
Kiitos :) Ehkä näen millainen olet. Uskon sun olevan hieno nainen ja sinussa on paljon sellaista, joka on mulle kaunista tai viehättäviä naisessa.

Oon hyväntuulinen koska oon aika ihmisystävällinen. Ja tykkään aina kehua ja pitää hyvänä naista, joka on mun mieleeni hieno tapaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
tarkennus
[QUOTE="mies";29559760]Kiitos :) Ehkä näen millainen olet. Uskon sun olevan hieno nainen ja sinussa on paljon sellaista, joka on mulle kaunista tai viehättäviä naisessa.

Oon hyväntuulinen koska oon aika ihmisystävällinen. Ja tykkään aina kehua ja pitää hyvänä naista, joka on mun mieleeni hieno tapaus.[/QUOTE]

Jos nimesi ei siis ollut Jesse, niin sitten sen täytyy olla Lasse Lipevä. Ymmärrän, jos saanut nyt bannin.
 
[QUOTE="mies";29559760]Kiitos :) Ehkä näen millainen olet. Uskon sun olevan hieno nainen ja sinussa on paljon sellaista, joka on mulle kaunista tai viehättäviä naisessa.

Oon hyväntuulinen koska oon aika ihmisystävällinen. Ja tykkään aina kehua ja pitää hyvänä naista, joka on mun mieleeni hieno tapaus.[/QUOTE]
Ehkä häppäri lähtee sinunkin kanssa kahville, kunhan tämä ihastus on käyty läpi :hug:
 
"vierailija"
[QUOTE="mies";29559760]Kiitos :) Ehkä näen millainen olet. Uskon sun olevan hieno nainen ja sinussa on paljon sellaista, joka on mulle kaunista tai viehättäviä naisessa.

Oon hyväntuulinen koska oon aika ihmisystävällinen. Ja tykkään aina kehua ja pitää hyvänä naista, joka on mun mieleeni hieno tapaus.[/QUOTE]

Häppäri on lääpällään jo suhunkin ja sä oot tietysti joku tällanen :D

Etsin naista saa olla 20 - 40 - YouTube
 
vierass
Joo mullekin tuli kolme hyvännäköistä amerikkalaista kadulla juttelemaan mormonien jutuista. Olivat tosi hyväkäytöksisiä ja kovasti tulossa kylään, jos olisin antanut. Mutta ihmettelen, miten et tajunnut, että ne sua yrittää vaan käännyttää? Eikä ne sillä pysäyttänyt, että olisit joku hottis suomalainen beibe ja niillä pahat olisi ollut mielessä. :)
 
---
Joo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. :) Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä :D Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD
No miksi annat hänen ymmärtää olevasi jotain sellaista mitä et ole?

Sähän olet valmis pettämään puolisoasi jos tämä ulkomaalainen on hommassa mukana.

Että sellainen pyhäkoulutyttö...
 
Joo mullekin tuli kolme hyvännäköistä amerikkalaista kadulla juttelemaan mormonien jutuista. Olivat tosi hyväkäytöksisiä ja kovasti tulossa kylään, jos olisin antanut. Mutta ihmettelen, miten et tajunnut, että ne sua yrittää vaan käännyttää? Eikä ne sillä pysäyttänyt, että olisit joku hottis suomalainen beibe ja niillä pahat olisi ollut mielessä. :)
Joo siis tiedän, että sitä varten he minutkin pysäytti mutta kun meillä se meni hieman eri lailla. Eka lauseesta alkaen tää jätkä oli kiinnostunut ihan muista asioista kuin, että olisi kertonut uskostaan ja itse asiassa kun siinä loppupuolella sanoin jotain että jos nyt olisin kotona ja tulisit mun ovelle niin mitä sanoisit? Niin hän ei oikein sanonut mitään siihen :D Jatkettiin puhua matkustelusta, Suomesta yms eikä se ollut mitenkään siinä aiheena. Ja kyllä mä näen millon ihminen on kiinnostunut. :) Mutta mä en halua dissata sitä mormooniutta ja nytkin kun nään sen niin täytyy olla tarkkana etten vitsaile siitä! Mutta hän ottaa sen puheeksi,jos ottaa.
 
vierass
Joo siis tiedän, että sitä varten he minutkin pysäytti mutta kun meillä se meni hieman eri lailla. Eka lauseesta alkaen tää jätkä oli kiinnostunut ihan muista asioista kuin, että olisi kertonut uskostaan ja itse asiassa kun siinä loppupuolella sanoin jotain että jos nyt olisin kotona ja tulisit mun ovelle niin mitä sanoisit? Niin hän ei oikein sanonut mitään siihen :D Jatkettiin puhua matkustelusta, Suomesta yms eikä se ollut mitenkään siinä aiheena. Ja kyllä mä näen millon ihminen on kiinnostunut. :) Mutta mä en halua dissata sitä mormooniutta ja nytkin kun nään sen niin täytyy olla tarkkana etten vitsaile siitä! Mutta hän ottaa sen puheeksi,jos ottaa.
No siis kyllähän sä nyt tiedät, kun sitä on sulle toitotettu, muttet sitä aloituksessasi tajunnut. Että kyllä sä sen puoleen väärin ymmärsit heidän motiivit juttelun aloitukselle. Ja totta kai he vähän groomailee sua ennen kuin alkaa käännytys, puhuu mukavia jne... Ties vaikka löytäisit vielä itses Salt Lake Citystä yhtenä pikku vaimosista joku päivä.
 
No siis kyllähän sä nyt tiedät, kun sitä on sulle toitotettu, muttet sitä aloituksessasi tajunnut. Että kyllä sä sen puoleen väärin ymmärsit heidän motiivit juttelun aloitukselle. Ja totta kai he vähän groomailee sua ennen kuin alkaa käännytys, puhuu mukavia jne... Ties vaikka löytäisit vielä itses Salt Lake Citystä yhtenä pikku vaimosista joku päivä.
Mä uskon että tuo äijä haluaa elämässään vähän muutakin ja enemmän kuin jonkun lahkon oppien tai kulttuurin mukaista elämää. Tietysti se kuuluu hänen elämään, mutta minkä verran? Eihän heitäkään voi niputtaa yhdeksi joukoksi, etenkin kun hän on nuori ja varmasti etsii itseään. Kun mä olin ulkomailla, halusin ottaa kaiken irti siitä ajasta ja mahdollisuudesta enkä olisi ikimaailmassa nököttänyt kotona nenä kiinni raamatussa, vaikka se olisi kuinka tärkeää.

Ja mä en MISTÄÄN hinnasta muuta uskontoa tai muuta kenenkään pillin mukaan minnekään, Suomi is the best.:cool:
 
-.-.-
Joo siis tiedän, että sitä varten he minutkin pysäytti mutta kun meillä se meni hieman eri lailla. Eka lauseesta alkaen tää jätkä oli kiinnostunut ihan muista asioista kuin, että olisi kertonut uskostaan ja itse asiassa kun siinä loppupuolella sanoin jotain että jos nyt olisin kotona ja tulisit mun ovelle niin mitä sanoisit? Niin hän ei oikein sanonut mitään siihen :D Jatkettiin puhua matkustelusta, Suomesta yms eikä se ollut mitenkään siinä aiheena. Ja kyllä mä näen millon ihminen on kiinnostunut. :) Mutta mä en halua dissata sitä mormooniutta ja nytkin kun nään sen niin täytyy olla tarkkana etten vitsaile siitä! Mutta hän ottaa sen puheeksi,jos ottaa.
Ooo!! Eli nuo tutut Jehovan todistajatkin haluaa vain seksiä kun meidän mutsin kaa on puhunut koirista, matkustelusta jne. täysin muusta ku Jehovasta. Pyytivät vielä mukaan tutustumaan ystäviinsä ja vaikka mitä! Ovat vissiin numeroitakin vaihtanut ja pyytäneet kesäksi heille juhlimaan.
Hitsit ettei sitä olla tajuttu! :D Ovat vielä niin pirun mukavia ja kohteliaitakin. Harmi että ovat vanhoja tätejä ja tosi tylsästi pukeutuneita :/
 
vierass
Mä uskon että tuo äijä haluaa elämässään vähän muutakin ja enemmän kuin jonkun lahkon oppien tai kulttuurin mukaista elämää. Tietysti se kuuluu hänen elämään, mutta minkä verran? Eihän heitäkään voi niputtaa yhdeksi joukoksi, etenkin kun hän on nuori ja varmasti etsii itseään. Kun mä olin ulkomailla, halusin ottaa kaiken irti siitä ajasta ja mahdollisuudesta enkä olisi ikimaailmassa nököttänyt kotona nenä kiinni raamatussa, vaikka se olisi kuinka tärkeää.

Ja mä en MISTÄÄN hinnasta muuta uskontoa tai muuta kenenkään pillin mukaan minnekään, Suomi is the best.:cool:
Sä taidat tulkita tuota käytöstä ja sen miehen tarkoitusperiä omista lähtökohdistasi. Se, että sinä toimisit tietyllä tavalla, ei tarkoita, että miehellä on samat suunnitelmat. Esimerkiksi sulla on kotona elämäs mies lakanoita lämmittämässä, mutta silti se ei ole ongelma eikä mikään pistää tuulemaan, kun tulee paremman näköinen mies vähän juttelemaan. Se jo kertoo, että olet aika vapaamielinen ja varmasti ottaisitkin kaiken irti välivuodesta ulkomailla ihan eri tavalla kuin joku mormoni.
 
että näin
Mä uskon että tuo äijä haluaa elämässään vähän muutakin ja enemmän kuin jonkun lahkon oppien tai kulttuurin mukaista elämää. Tietysti se kuuluu hänen elämään, mutta minkä verran? Eihän heitäkään voi niputtaa yhdeksi joukoksi, etenkin kun hän on nuori ja varmasti etsii itseään. Kun mä olin ulkomailla, halusin ottaa kaiken irti siitä ajasta ja mahdollisuudesta enkä olisi ikimaailmassa nököttänyt kotona nenä kiinni raamatussa, vaikka se olisi kuinka tärkeää.

Ja mä en MISTÄÄN hinnasta muuta uskontoa tai muuta kenenkään pillin mukaan minnekään, Suomi is the best.:cool:
Sinä oletat hirveästi, et voi sano pienen juttustelun jälkeen mitä kukin haluaa, ja varsinkaan sellaisen kohdalla joka on opetettu saamaan keskustelu yhteys vieraisiin ihmisiin.
Toisekseen he ulkomailla lähetystyössä,ei millään huvimatkalla.Miten et tajua sitä? Lähetystyö on heille iso asia. A
merikassa varttunutta mormonia ei voi edes verrata suomalaiseen mormooniin, suomalaisillakin mormoneilla on tiivis yhteisö,mutta amerikassa sitkäkin tiiviimpi, säännöt tiukemmat jne.. Voin muuten kertoa että yleensä noilla jotka ovat lähetystyöhön lähteneet on siellä koto puolessa jo tuleva vaimo valmiina ja naimisiin mennään kun lähetystyö on suoritettu.
 

Yhteistyössä