Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

AaaaAAArgh
Mormoonit ei sitä ja tätä ja tuota, mä vähän veikkaan että siinäkin on poikkeuksia sääntöön ;) Aivan samoin kuin muslimeilla. Mutta juu, no kyllä mä olen lähes satavarma että tää kundi on kiinnostunut musta etenkin nyt kun laittautuneena näen hänet ja paremmin jutellaan.
Totta, sähän voisit tehdä vaikka schnitzeleitä evääksi, kuka nyt voisi vastustaa sua! <3
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Freiya
yök mikä tyyppi
SE soitti me nähdään to illalla !!!!!!!!!!!!!!! :heart::D:saint::D Ihana ja niin tarkka "what time?" kun sanoin et juu katsellaan sit torstaina, ja niin söpö ääni.. Voi ei, miten joku yks ulkomaalainen voi saada aikuisen naisen näin pyöryksiin : D
JEEEE!!!!! Pipipää.

Sulleko siis ihaninta tuossa miehessä on se että hän on ulkomaalainen?
 
Peyote
[QUOTE="humppa";29559639]Minulta ei tartte pyytää, olen melkein viiskymppinen ja tätikin ollut jo pitkään ja vielä tätimäinen kaupanpäälle :D

Tuollaista musiikkia en ole kyllä kuunnellut vissiin koskaan, joskaan en humppaakaan.[/QUOTE]

Mä sanon muuten itseänikin tädiksi. Koska olen, neljän ihmisen täti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559646:
JEEEE!!!!! Pipipää.

Sulleko siis ihaninta tuossa miehessä on se että hän on ulkomaalainen?
Noei mutta on toi jännää kun hän on niin kaukaa kuitenkin, ja totta kai se teki vaikutuksen et hän osasi suomea myös puhua jonkin verran :O Vaikka myönsikin et suomi on tosi vaikea kieli kun kieliopissa ei ole mitään järkeä :D
 
[QUOTE="humppa";29559690]Voi että. Nyt sitten pitäisi päättää, mitä puet päällesi ja miten laitat hiukset? :)[/QUOTE]

Joo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. :) Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä :D Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD
 
"mies"
Joo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. :) Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä :D Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD
Kuulostaa hyvältä. Kiltti tyttö mutta ripaus tuhmempaa on mullekin erittäin toimivaa :) Voisi sanoa toimivinta. Njam ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä