"humppa"
Vaikuttaa siltä, että ap on jonkunlaisen kuumeen vallassa, kuumeen, joka nousee ja laskee. Ja kyllä me lukijat ja kommentoijatkin
Totta, sähän voisit tehdä vaikka schnitzeleitä evääksi, kuka nyt voisi vastustaa sua! <3Mormoonit ei sitä ja tätä ja tuota, mä vähän veikkaan että siinäkin on poikkeuksia sääntöön Aivan samoin kuin muslimeilla. Mutta juu, no kyllä mä olen lähes satavarma että tää kundi on kiinnostunut musta etenkin nyt kun laittautuneena näen hänet ja paremmin jutellaan.
No hyvä sitten, mutta kerro kuka kuuntelee muka tommosta? Ei varmaan ees ne tädit...miksi haluat loukata viiskymppisiä tätejä?
mitä pahaa ne sulle on tehny?
ei varmaan kukaan ...No hyvä sitten, mutta kerro kuka kuuntelee muka tommosta? Ei varmaan ees ne tädit...
Minulta ei tartte pyytää, olen melkein viiskymppinen ja tätikin ollut jo pitkään ja vielä tätimäinen kaupanpäällePyydän anteeksi viiskymppisiltä naisilta tädittelystä.
JEEEE!!!!! Pipipää.SE soitti me nähdään to illalla !!!!!!!!!!!!!!! :heart::saint: Ihana ja niin tarkka "what time?" kun sanoin et juu katsellaan sit torstaina, ja niin söpö ääni.. Voi ei, miten joku yks ulkomaalainen voi saada aikuisen naisen näin pyöryksiin : D
Thank you God..HallelujaSE soitti me nähdään to illalla !!!!!!!!!!!!!!! :heart::saint: Ihana ja niin tarkka "what time?" kun sanoin et juu katsellaan sit torstaina, ja niin söpö ääni.. Voi ei, miten joku yks ulkomaalainen voi saada aikuisen naisen näin pyöryksiin : D
Sun reaktiot on tosi söpöjä&naisellisia Onnea matkaan!SE soitti me nähdään to illalla !!!!!!!!!!!!!!! :heart::saint: Ihana ja niin tarkka "what time?" kun sanoin et juu katsellaan sit torstaina, ja niin söpö ääni.. Voi ei, miten joku yks ulkomaalainen voi saada aikuisen naisen näin pyöryksiin : D
Noei mutta on toi jännää kun hän on niin kaukaa kuitenkin, ja totta kai se teki vaikutuksen et hän osasi suomea myös puhua jonkin verran :O Vaikka myönsikin et suomi on tosi vaikea kieli kun kieliopissa ei ole mitään järkeäAlkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559646:JEEEE!!!!! Pipipää.
Sulleko siis ihaninta tuossa miehessä on se että hän on ulkomaalainen?
Aikuisen?SE soitti me nähdään to illalla !!!!!!!!!!!!!!! :heart::saint: Ihana ja niin tarkka "what time?" kun sanoin et juu katsellaan sit torstaina, ja niin söpö ääni.. Voi ei, miten joku yks ulkomaalainen voi saada aikuisen naisen näin pyöryksiin : D
Voi että. Nyt sitten pitäisi päättää, mitä puet päällesi ja miten laitat hiukset?Noei mutta on toi jännää kun hän on niin kaukaa kuitenkin, ja totta kai se teki vaikutuksen et hän osasi suomea myös puhua jonkin verran :O Vaikka myönsikin et suomi on tosi vaikea kieli kun kieliopissa ei ole mitään järkeä
ei miehiä tulla iskemään kadultaSuosittelen häppäriä vaihtamaan sukupuolta. Olisi enemmän uskottavampi tarina.
Takoitinkin että häpy voisi vaihtaa kohteekseen naiset... Olisi piristävää vaihtelua seurata miten hän ihastuisi palavasti naiseen.ei miehiä tulla iskemään kadulta
Kuulostaa hyvältä. Kiltti tyttö mutta ripaus tuhmempaa on mullekin erittäin toimivaa Voisi sanoa toimivinta. NjamJoo oon jo aika varma mitä laitan, rennosti farkut ja saappaat, neuletakki ja printtipaita alle. Meikit on tietysti tärkeimmät mut siinäkin mahdollisimman luonnollisesti, jotenkin musta tuntuu et he arvostaa kilttejä pyhäkoulutyttöjä Ja muutenkin miehet ajattelee juurikin "less is more". En malta oottaa... Voi kauheaa jos se tietäis miten oon oottanut sen tapaamista niin juoksis karkuun =DD