Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29559360]No kyllä on ihan hirveitä pettämissuunnitelmia, kun aikoo tavata mormonipojan todennäköisesti kahvin merkeissä. Ja sielläkin todennäköisesti joutuu kuulemaan uskonasioista.

Ihan hirveitä pettämissuunnitelmia![/QUOTE]

Öhöm, kyllähän HG toivoo että ne ois ennemmin kahdenkeskiset johonkin muuhun tähtäävät treffit kuten on tässä useampaan otteeseen maininnut. Se riittää pettämisen suunnittelemiseksi että haaveilee toisen kiinnostuvan muustakin kuin uskon asioista, vaikka se toinen ei sitten lähtiskään niihin lämppäilyihn mukaan. Vai oisko susta ok jos sun miehes suunnittelis menevänsä treffeille jonkun muun kanssa vokotellakseen tätä hairahtumaan "johonkin muuhun" kuin uskonasioista juttelemiseen, kuten HG on asian ilmaissut?
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="mies";29559358]E-e-e-en ko-ko-kommentoi. :)

Mut joo. Musta yleinen virhe on olla suhteessa, jossa ei ole tarpeeksi hyvä olla kokonaisuudessaan. Siksi juuri pidän itse ihastumista tärkeänä. Ei ole oikein, että on ihmisen kanssa, joka ei tunnu erityiseltä, koska molemmille voisi olla paremmat ihmiset "tuolla jossain". Pitää tuntua sille että tää on upea. Silloin ainakaan mulle ei tee edes tiukkaa rakastaa joka päivä ja tuntea vahvasti. Liiallinen arkisuus siis vie suhteesta vertikaalista syvyyttä pois. Jos toinen on kuin kaikki muutkin niin ei minua ainakaan edes kiinnosta.[/QUOTE]

Jos olet jesse niin mäpä luulen että mä olen se mainitsemasi kihloissa ollut nainen...

Mutta e siitä sen enempää. Kertoisitko mitä tarkoittaa vertikaalinen syvyys parisuhteessa? Kuulostaa meinaan vahvasti mun korvaan ns. hölynpölyltä, poliitikkolausahdukselta joka ei oikeasti tarkoita mitään.
 
vuuaah..
voi elämä, älkää nyt kysykö "mieheltä" yhtään mitään, se on suoltanut tota tuubaansa tarpeeks jo tähän huippuketjuun. tai tehkää ees uus ketju "mies"schaibaa varten, tätä ei saa pilata peeaskalla :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
[QUOTE="humppa";29559425]Ei kun nythän hän ajattelee paljon realistisemmin tapaamisesta kuin alkuun. Nyt hän tuskin pahasti pettyy jos tapaaminen toteutuessaan on uskontopainotteinen juttelutuokio, ja voihan ollaakin, että tyyppi (joka ei ole ottanut yhteyttä) on sittenkin ihan kuumana häneen ja on pakottanut uskonveljen jäämään pois tästä työtapaamisesta.[/QUOTE]

Bisnestapaamisesta ;D Haha, aikamoisia veljiä. ;) No kyllä mä olen 85% varma, että tää äijä kiinnostuu muussakin mielessä ja sitä varsinkin, että nyt kun valmistautuneempana hänet näen niin se voi olla hänelle positiivinen yllätys. :)
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="vieras.";29559391]Ketään ei kiinnosta mitä sun suhteessa on sallittua ja mitä ei. MEE POIS.[/QUOTE]

HG-kulta, palstan säännöissä sanotaan että yhteen ketjuun saa kirjoittaa vain yhdellä nikillä. :)

Toisekseen, aika harvassa parisuhteessa on ok haaveilla seksistä muiden kanssa ja tämän jälkeen vielä lähteä treffeille tämän haaveidensa kohteen kanssa.
 
yök mikä tyyppi
Ajan takaa sitä, että parisuhteessa oleminen ei ole missään kuplassa oloa, josta ei näy eikä kohtaa muita ihmisiä. Kyllä mä ainakin myönnän että vähän väliä ulkomaailmassa tulee hienoja miehiä vastaan, joiden kohdalla ajatus joskus harhailee mutta ne on sellaisia ohimeneviä tilanteita eikä jää mieleen ellei tyyppi tule vastaan toisenkin kerran. Etenkin näinkin "itsenäisessä" tilanteessa missä mä elän, kun mies on jatkuvasti koululla tai töissä niin olisi jopa outoa ellen tutustuisi mielellään kerran kahdessa vuodessa johonkin toiseen äijään. Mutta ei se tarkoita, että tapahtuu mitään kummempaa, vaikka toki toivon että tuo mormooni osoittautuu yhtä huipputyypiksi minkä kuvan hänestä sain. Ja että voidaan jutskailla yhdessä kahvien merkeissä.
Juu kyllä, mutta eikös tää sun tilantees oo ihan eri kun oot sen ihastuksen kohteen kanssa lähdössä oikein treffeillekin, ja sulla on jo aika suuret toiveetkin ollut siitä miten "juttunne" tulisi jatkumaan jos sä saisit päättää...

ps. edelleen mormonit ei juo kahvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559465:
HG-kulta, palstan säännöissä sanotaan että yhteen ketjuun saa kirjoittaa vain yhdellä nikillä. :)

Toisekseen, aika harvassa parisuhteessa on ok haaveilla seksistä muiden kanssa ja tämän jälkeen vielä lähteä treffeille tämän haaveidensa kohteen kanssa.
No kuule ystävä rakas katso vaikka iipee osoite niin huomaat, etten ole tuo. Huoh.

Tässähän on mennyt koko vp lähinnä mormooneista jutteluun...
Hei tunteeko kukaan muuten suomalaista mormooni-pariskuntaa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559474:
Juu kyllä, mutta eikös tää sun tilantees oo ihan eri kun oot sen ihastuksen kohteen kanssa lähdössä oikein treffeillekin, ja sulla on jo aika suuret toiveetkin ollut siitä miten "juttunne" tulisi jatkumaan jos sä saisit päättää...

ps. edelleen mormonit ei juo kahvia.
Mormoonit ei sitä ja tätä ja tuota, mä vähän veikkaan että siinäkin on poikkeuksia sääntöön ;) Aivan samoin kuin muslimeilla. Mutta juu, no kyllä mä olen lähes satavarma että tää kundi on kiinnostunut musta etenkin nyt kun laittautuneena näen hänet ja paremmin jutellaan.
 
yök mikä tyyppi
Bisnestapaamisesta ;D Haha, aikamoisia veljiä. ;) No kyllä mä olen 85% varma, että tää äijä kiinnostuu muussakin mielessä ja sitä varsinkin, että nyt kun valmistautuneempana hänet näen niin se voi olla hänelle positiivinen yllätys. :)
Katsokaa nyt HG:n puolustelijat, hän on edelleen sitä mieltä että hän on menossa pokaamaan tän miehen itselleen. :D
 
yök mikä tyyppi
No kuule ystävä rakas katso vaikka iipee osoite niin huomaat, etten ole tuo. Huoh.

Tässähän on mennyt koko vp lähinnä mormooneista jutteluun...
Hei tunteeko kukaan muuten suomalaista mormooni-pariskuntaa? :D
Mistä sä kuvittelet mun näkevän teidän tai ylipäätään kenenkään ip-osotteita? :D

Nytkö sä haaveilet jo mormoniksi ryhtymisestä? Ei huhhuh... :D
 
yök mikä tyyppi
Mormoonit ei sitä ja tätä ja tuota, mä vähän veikkaan että siinäkin on poikkeuksia sääntöön ;) Aivan samoin kuin muslimeilla. Mutta juu, no kyllä mä olen lähes satavarma että tää kundi on kiinnostunut musta etenkin nyt kun laittautuneena näen hänet ja paremmin jutellaan.
Kolmannen kerran, muslimit on täysin eri asia kuin mormonit. Islam on iso uskonyo, johon kuuluu niin fundamentalisteja kuin maallistuneitakin uskovia, ja kaikkea siltä väliltä. Mormonit taas ovat pieni yhteisö, lahko, joka kokonaisuudessaan on hyvinkin fundamentalistinen. Heillä ei ole sellaisia uskovia jotka poimii rusinat pullasta ja noudattaa niitä sääntöjä mitkä itselle sopii. Toisekseen mormonit on kiinnostuneita puhtaista naisista. Tämä tarkoittaa sitä että naisen tulee olla neitsyt, laittautumaton, pukeutua siveästi ja noudattaa samaa uskontoa kuin hekin. Mormoniuskossa ei tunneta "vääräoppisten" kanssa naimisiin menemistä, joko tuleva puoliso kääntyy myös mormoniksi, tai sitten se mormoni potkitaan lahkostaan ulos joka tällaiseen naiseen (tai puolisoon) hairahtuu.

Tuntuu että sä kuvittelet olevas joku taivaan lahja kaikille miehille, että saat fundamentalistinkin lankeamaan lihan iloihin kun vaa vähän laitat itseäsi.
 
Peyote
[QUOTE="mies";29559439][video=youtube;Ajsx2y2UbnY]http://www.youtube.com/watch?v=Ajsx2y2UbnY[/video][/QUOTE]

Ootko sä tyyliin joku viiskymppinen täti vai miksi tykkäät noin kamalasta musiikista?
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"humppa"
Bisnestapaamisesta ;D Haha, aikamoisia veljiä. ;) No kyllä mä olen 85% varma, että tää äijä kiinnostuu muussakin mielessä ja sitä varsinkin, että nyt kun valmistautuneempana hänet näen niin se voi olla hänelle positiivinen yllätys. :)
En minä mistään bisneksistä puhunut, vaan siitä, että nämä käännytystapaamiset on sitä työtä mitä hän täällä tekee :)
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29559556]Ai jättäis nyksän ennen kuin menee kuuntelemaan Jumalasta ja Moronin enkelistä ja mitä niitä on? Todennäköisesti hieman liioiteltua :D[/QUOTE]

Jos suunnitelma ja toiveet on samat kuin HG:lla niin kyllä.

"No kyllä mä olen 85% varma, että tää äijä kiinnostuu muussakin mielessä ja sitä varsinkin, että nyt kun valmistautuneempana hänet näen niin se voi olla hänelle positiivinen yllätys." kitjoitti juuri äsken HG. :)
 

Yhteistyössä