Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

En ihan koko ketjua jaksanu lukee,eilen aloitin ja tänään vielä jatkoin, niin että mihin aikaan aloittaja on menossa sitä miestä tapaamaan? Niin tiedän sit taas seurata palstaa sen jälkeen. Kyllä kiinnostaa kuulla miten treffit menee ;)
Se ajankohta voi olla siis ti tai to riippuen miten hän nyt ajatteli mut toivon ettei ole to koska mulla on iltapäivällä menoa ja siinä menee ainakin kuuteen.
 
yök mikä tyyppi
Siis voi elämän kerrat lapsi hyvä :) Ssri-lääkkeeni määrättiin mulle erittäin koviin pms-oireisiin, joista kärsii hyvin moni nainen. Ja aivan turhaan. Mä kärsin murrosiästä alkaen itkuherkkyydestä, mielialan kovasta laskusta jotka aiheuttivat mulle sen ajaksi sairauslomia. Jouduin soittamaan esimiehelleni että ihan oikeasti tuolilta nousukin on vaikeaa. Itkin kun mun mies "jätti" mut lähtiessään kouluun ja ei voinut vastata luennolla. Oli päivänselvää, että hyödyn menkkojen ajan mielialalääkkeestä enkä häpeä sitä YHTÄÄN.

Mulle on aivan se ja sama kuinka mollaat ihmisiä "hulluiksi" ketkä turvautuvat lääkkeisiin, koska valitettavasti en ole hullu.
Ssri-lääkkeet kyllä tekee hulluksi, en ikinä suostuis syömään niin pienen syyn kuin menkkojen takia noita lääkkeitä. Kuka muistaa muutaman vuoden takaa sen metron kirvesmurhaajan? Hänen tekonsa johtui ssri-lääkityksestä. Molemmat suomalaiset kouluampujat söivät ssri-lääkkeitä. Punavuoressa sporapysäkillä sattumanvaraisen naisen tappanut kundi söi ssri-lääkkeitä.
 
[QUOTE="...";29558470]Tuskin tuollainen perusluonne 9 kuukaudessa muuttuu, jos olet tuollainen ihminen niin olet. Ei siinä näy vaikuttavan parisuhteessa oleminen, miksi lapsikaan muuttaisi asiaa...[/QUOTE]

Kerro mulle miksi olen sitten lastensuojelun yksikössä erittäin haastavien lasten ja heidän vanhempien kanssaan työssä?
 
"sirp"
Siis voi elämän kerrat lapsi hyvä :) Ssri-lääkkeeni määrättiin mulle erittäin koviin pms-oireisiin, joista kärsii hyvin moni nainen. Ja aivan turhaan. Mä kärsin murrosiästä alkaen itkuherkkyydestä, mielialan kovasta laskusta jotka aiheuttivat mulle sen ajaksi sairauslomia. Jouduin soittamaan esimiehelleni että ihan oikeasti tuolilta nousukin on vaikeaa. Itkin kun mun mies "jätti" mut lähtiessään kouluun ja ei voinut vastata luennolla. Oli päivänselvää, että hyödyn menkkojen ajan mielialalääkkeestä enkä häpeä sitä YHTÄÄN.

Mulle on aivan se ja sama kuinka mollaat ihmisiä "hulluiksi" ketkä turvautuvat lääkkeisiin, koska valitettavasti en ole hullu.
Älä ymmärrä tätä nyt väärin, mutta voihan se olla että sun hormoonit sekoittaa pään pahemminkin, tai juurikin aivoissa on kemiallisia häiriöitä.

Olet joskus kertonut että kun suutut niin se menee ihan överiksi, sulla tulee tuollaisia yhtäkkisiä rakastumisia ja tuntuu ettet muutenkaan aina pysy sun tunteiden perässä.

Voisiko olla että ehkä tuota kemikaalien epätasapainoa kannattaisi tutkia hieman laajemminkin? Varsinkin jos nuokin lääkkeet ovat tuoneet apua PMS oireisiin?

Enkä nyt tarkoita ihan aidostikaan pahalla, mun ystäväni vain kärsi samankaltaisista jutuista ja vuosien kuluttua vasta meni lääkäriin ja lopulta yksinkertainen lääkitys paransi elämänlaatua huomattavasti.

Kamalaa jos tuollaisen vuoksi menettäisit nykyisen parisuhteesi ja hyvän miehen. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29558482:
Ssri-lääkkeet kyllä tekee hulluksi, en ikinä suostuis syömään niin pienen syyn kuin menkkojen takia noita lääkkeitä. Kuka muistaa muutaman vuoden takaa sen metron kirvesmurhaajan? Hänen tekonsa johtui ssri-lääkityksestä. Molemmat suomalaiset kouluampujat söivät ssri-lääkkeitä. Punavuoressa sporapysäkillä sattumanvaraisen naisen tappanut kundi söi ssri-lääkkeitä.
Se on sinun mielipide, mä taas olen kokenut erittäin loistavaksi avuksi ne. Vaikka maksaisivat mitä, niin me maksettais ja olen erittäin onnellinen että lääkärit suosittelee niitä herkästi. Pms-oireet oli ennen mulle helvetilliset joita mies vain yritti ymmärtää ja tukea epätoivon partaalla, mutta nykyään otetaan paljon lunkimmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29558488:
Äsken sanoin että et edes halua olla tasapainoinen. :D Tosi tasapainoista hei. :LOL:
En todellakaan oleta, että kukaan on niin flegmaattinen että aina pysyy hillittynä ja tasaisena, vaikka tapahtuisi mitä. Se ei ole elämää. Mutta on toki totta, ettei saa ympäristöä eikä muita vahingoittaa kun esimerkiksi raivostuu, enkä minäkään niin tee.
 
mies2
jaaha joku järjenjättiläinen "mies" täällä käyny taas vinkumassa yleistyksiään. Voin miehenä sanoa aivan suoraan että happygirl nimimerkin kaltainen nainen ei sytytä ollenkaan,ihminen joka on valmis tapaamaan toisen miehen ja kirjottaa kaikkee kuinka se tapaaminen toivottavasti johtaa johonkin mihinlie?? Eriasia on todellakin ihastua ja haaveilla,mutta nainen joka haluaa palavasti tavata toisen ukon niin kiitos ei. Ymmärrystä riittää mulla pitkissä parisuhteissa ihastus tilanteisiin kunhan toinen kunnioittaa ees sen verran ettei ala mitään säätämään,tarkoittaen ettei ihastuneena tee seuraavaa siirtoa ja tapaa ihastuksen kohdettaan ja varsinkaan salaa.
Ihan naisista olen kiinnostunu,en miehistä enkä miehekkäistä akoista.Mut sen verran naiseltani vaadin et olis ees kunnollinen eikä mikään brooke logan suunnilleen,et voivoi kun mä nyt ihastuin ja ihan vahingossa taas annoin sille pillua. Ja sit itketään ja anellaan anteeks jatkuvasti,hei ei kiitos.Vähän järkee päähän siinä suhteessa,mitkään ailahtelevat heitukat ei meikäläistä kiinnosta. Toivottavasti toi pelle ei yleistä enää koskaa mitä ME MIEHET halutaa,aika eri aaltopituuksilla mun tuttavapiiri ja minä ollaan ainakin ton yhen pellen kanssa.
 
[QUOTE="sirp";29558485]Älä ymmärrä tätä nyt väärin, mutta voihan se olla että sun hormoonit sekoittaa pään pahemminkin, tai juurikin aivoissa on kemiallisia häiriöitä.

Olet joskus kertonut että kun suutut niin se menee ihan överiksi, sulla tulee tuollaisia yhtäkkisiä rakastumisia ja tuntuu ettet muutenkaan aina pysy sun tunteiden perässä.

Voisiko olla että ehkä tuota kemikaalien epätasapainoa kannattaisi tutkia hieman laajemminkin? Varsinkin jos nuokin lääkkeet ovat tuoneet apua PMS oireisiin?

Enkä nyt tarkoita ihan aidostikaan pahalla, mun ystäväni vain kärsi samankaltaisista jutuista ja vuosien kuluttua vasta meni lääkäriin ja lopulta yksinkertainen lääkitys paransi elämänlaatua huomattavasti.

Kamalaa jos tuollaisen vuoksi menettäisit nykyisen parisuhteesi ja hyvän miehen. :/[/QUOTE]

Heh, kiitos tuesta mutta kaikki on oikeesti hyvin! En tosiaankaan tarvitse enempää lääkitystä :D Kaikki loistavasti, ja mitä enemmän nytkin aikaa kuluu vahvistuu vain tunne, ettei tuo mormooni ois mun tyyppinen kuitenkaan. Tykkään järkevistä miehistä, vaikka uskonto ei kenestäkään tyhmää tee niin toki nuo rajoitteet ahdistaa :O Mutta mielelläni treffaan tuon söpöliinin kanssa silti =):ashamed:
 
[QUOTE="...";29558518]Sinne pääsee ihan kuka vaan joka alaa opiskelee ja suuntautuu sinne, tekee työhakemuksen ja vakuuttaa työhaastattelussa lätisemällä vaikka paskaa. Keksippä toine.[/QUOTE]

Mistä siis minua syytät? Hulluudesta? :D Tää alkaa olee jo niin hyvää naurukamaa, että pakko varmaan kohta pirauttaa miehelle ja kertoa pari "syytöstä" että tietää millaisen tyypin kanssa seukkaa.
 
Peyote
Mistä siis minua syytät? Hulluudesta? :D Tää alkaa olee jo niin hyvää naurukamaa, että pakko varmaan kohta pirauttaa miehelle ja kertoa pari "syytöstä" että tietää millaisen tyypin kanssa seukkaa.
Hmmm. Kerro samalla mimmoseen alotukseen nää syytökset tuli... Kerro koko juttu siitä pojasta ja kuinka annoit numeron ja kuinka tapaatte ja että kuinka ajattelit että poika onneks on sinkku.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli ja jennie14
Professional Griefer
Kerro mulle miksi olen sitten lastensuojelun yksikössä erittäin haastavien lasten ja heidän vanhempien kanssaan työssä?
Vähän ot taas, mutta kokemuksesta voin sanoa, että sä tuut olemaan lasten ja nuorten lempikohde, mitä tulee kiusaamiseen ja paskan heittoon. Jo pelkällä keskustelupalstalla, varsinkin tässä ketjussa susta huokuu niin järjetön epävarmuus ja jonkinlainen herkkyys, jota on todella helppo käyttää hyväksi. Ajattelet varmasti itse olevasi tiukka ja uskottava auktoriteetti, mutta valitettavasti lapset ei oo tyhmiä ja lastenkotioloissa asuvat nuoret on oikeita hirviöitä, jos niikseen tulee. Ja mä tosiaan tiedän kokemuksesta.

Tämä ketju antaa susta kaikkea muuta, kuin tasapainoisen kuvan. Toki tämä on vain internetti, mutta aika mestari saa olla, että antaa itsestään niin erilaisen kuvan, mitä tää sun hahmo on. Jos et siis "oikeasti ole tällainen".
En tiedä onko lastensuojelu sun lopullinen kohde opiskelu/työelämässä, mutta sä vaikutat ihan väärältä sille alalle kaikin puolin.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
yök mikä tyyppi
Se on sinun mielipide, mä taas olen kokenut erittäin loistavaksi avuksi ne. Vaikka maksaisivat mitä, niin me maksettais ja olen erittäin onnellinen että lääkärit suosittelee niitä herkästi. Pms-oireet oli ennen mulle helvetilliset joita mies vain yritti ymmärtää ja tukea epätoivon partaalla, mutta nykyään otetaan paljon lunkimmin.
Siis mun milipiteen takia nämä luettelemani ihmiset ovat tappaneet ihmisiä? Ai kauheeta, täytyy varmaan alkaa vähän rajoittamaan mielipiteitään, nyt tyli kyllä tosi pahat tunnon tuskat...
 
Vierasmies
Se on sinun mielipide, mä taas olen kokenut erittäin loistavaksi avuksi ne. Vaikka maksaisivat mitä, niin me maksettais ja olen erittäin onnellinen että lääkärit suosittelee niitä herkästi. Pms-oireet oli ennen mulle helvetilliset joita mies vain yritti ymmärtää ja tukea epätoivon partaalla, mutta nykyään otetaan paljon lunkimmin.
Mahtava suhde sun äijälläsi! Maksaa hormonihäiriöiselle mormoonin munaa himoitsevalle vampille jotain pillereitä :alugh:
 
yök mikä tyyppi
Mistä siis minua syytät? Hulluudesta? :D Tää alkaa olee jo niin hyvää naurukamaa, että pakko varmaan kohta pirauttaa miehelle ja kertoa pari "syytöstä" että tietää millaisen tyypin kanssa seukkaa.
Tai hei mä keksin, lähetä miehelles linkki tähän ketjuun niin voi itse lukea millaisen naisen kanssa hän seukkaa? Ai ei vai? Miksei? :(
 
Vähän ot taas, mutta kokemuksesta voin sanoa, että sä tuut olemaan lasten ja nuorten lempikohde, mitä tulee kiusaamiseen ja paskan heittoon. Jo pelkällä keskustelupalstalla, varsinkin tässä ketjussa susta huokuu niin järjetön epävarmuus ja jonkinlainen herkkyys, jota on todella helppo käyttää hyväksi. Ajattelet varmasti itse olevasi tiukka ja uskottava auktoriteetti, mutta valitettavasti lapset ei oo tyhmiä ja lastenkotioloissa asuvat nuoret on oikeita hirviöitä, jos niikseen tulee. Ja mä tosiaan tiedän kokemuksesta.

Tämä ketju antaa susta kaikkea muuta, kuin tasapainoisen kuvan. Toki tämä on vain internetti, mutta aika mestari saa olla, että antaa itsestään niin erilaisen kuvan, mitä tää sun hahmo on. Jos et siis "oikeasti ole tällainen".
En tiedä onko lastensuojelu sun lopullinen kohde opiskelu/työelämässä, mutta sä vaikutat ihan väärältä sille alalle kaikin puolin.
Kaikilla meillä kun on epävarmuutemme. Meidän esimieskin on monesti vain pyöritellyt päätä ja sanonut et hän on ihan kädetön tässä asiassa. Ei kaikkea tarvitse handlata ja osata, eikä persoonan tarvitse olla täydellinen. Se olisi itse asiassa luontaantyötävää jos ammattilainen tai siviilissä ystävä/puoliso olisi virheetön ja suoriutuisi elämän haasteista ilman mitään ongelmia. Se vain pitää myöntää, että mulla on tämmöinen ongelma ja sillä selvä. Niin kun mulla oli tuo pms-hirviöaika johon sain heti apua kun uskalsin myöntää että siitä hyödyn varmasti.

Tämä ketju on vain tämä ketju ja koko tää mormoonitapaus on aika läppä jos tosissaan ajattelee :D Mutta minkäs teet kun amerikkalainen komistus tupsahtaa eteesi kuunnellen tarkasti ja tsoukkailen kun tunnettaisiin hyvinkin niin kyllä siinä tämä tyttö on sulaa vahaa!! Soittakaa pliis ip-osoitteen avulla jotenkin mulle valkotakit jos se tekee musta sairaalloisen epävarman ynnä muuta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29558542:
Siis mun milipiteen takia nämä luettelemani ihmiset ovat tappaneet ihmisiä? Ai kauheeta, täytyy varmaan alkaa vähän rajoittamaan mielipiteitään, nyt tyli kyllä tosi pahat tunnon tuskat...
Aivan sama miten väännät ja käännät siitä kauhean peikon, vaikka tosiasiassa ne vaikuttaa kemiallisesti aivoissa todella tehokkaasti nostaen serotoniini tasoja. Mun mies sanoi ettei näe mitään syytä miksen käyttäisi niitä. Ja niitä on määrätty monille naisille myös synnytyksen jälkeiseen masennukseen MUTTA tosiaan, sun ei tarvi itse syödä niitä! Eikä tykätä lääketieteestä :)
 

Yhteistyössä