Ihan mielelläni olen kyllä kääkkä siinä tapauksessa.Se on jännä, että on heti kateellinen ja katkera kääkkä, jos pitää pettämistä ja puolison selän takana vehkeilyä vääränä.
Joo niin mäkin. Katkera ja vanha kamala kääkkä joka ei saa koskaan kokea miesten ihailevia katseita.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29554055:Ihan mielelläni olen kyllä kääkkä siinä tapauksessa.
Sama täällä. Mä olen ihan vallan helvetin katkera koska itse olen tämmönen no life eikä kukaan kaunis poika edes tuu juttelemaan saati kahville pyytelemäänEi, kyllä mä olen katkera niistä perhosista. Palsta tietää.
Ööh, siis mustasukkaisilla on taipumusta mustasukkaisuuteen? Veikkaanpa, että olet aivan oikeassa.Eikö se jotenkin niin mennyt, että ne jotka ovat mustasukkaisia, ovat myös niitä joilla itsellä on siihen taipumusta?
oli kyllä niin läpinäkyvää ettei hämännyt mua yhtäänkatoppas, joku kivasti tykittää "mun nimimerkillä"
eli minä, Vierasmies, en tuota kirjoittanut
millompa ne menis?... joten tasan ei mee nallekarkit siinä suhteessa
Oltais voitu kuitenkin leikkiä mukana.:|oli kyllä niin läpinäkyvää ettei hämännyt mua yhtään
Niinpä. Kamala elämä meillä täytyy olla, istutaan kiikkustuolissa yksin kutomassa sukkia kun muut puhuvat samaan aikaan kadulla täydellistä englantia ja saavat ihailevia katseita ja huudahduksia osakseen :heart:Joo niin mäkin. Katkera ja vanha kamala kääkkä joka ei saa koskaan kokea miesten ihailevia katseita.
totta vaan minkäs sille voi kun tämmönen tosikkoOltais voitu kuitenkin leikkiä mukana.:|
Miksi tuosta EI voisi kertoa miehelle?Kertoisitteko itse? Kun mitään ei ole tapahtunut käytännössä?
Jos kyse olisi vain siitä että itse ei hyväksy tai suosittele pettämistä niin sen voisi ilmaista täysin asiallaisesti. Tässä on jotain aivan muuta takana kun negatiiviset tunteet ovat sitä luokkaa että kuorolla pitää rääkyä hävyttömyyksiä.Se on jännä, että on heti kateellinen ja katkera kääkkä, jos pitää pettämistä ja puolison selän takana vehkeilyä vääränä.
Tästä olen samaa mieltä. Ja nuorenahan se itsetunto on usein huono, eikä siinä ns. mitään. Sellaistahan se nuoren elämä usein on että halutaan olla haluttavia ja "kelvata monille". Mutta mielestäni sitten kannattaa siinä itsetuntoa pönkitellessä ottaa huomioon muiden tunteet, ja olla sinkku jos tuo huomion tarve menee pettämisen tasolle tai muuten loukkaa tekemisillään pulisoa.Toisista riippuvaiselle on varmaan vaikea kuvitella, että miten hyväitsetuntoinen ja varma ihminen on täysin onnellinen ja nautinnollinen henkilö omassa elämässään ilman noita "perhostunteita". Heikot niistä on riippuvaisia.
Eiku selkeesti tulit tukemaan toista munakasta.:stick:totta vaan minkäs sille voi kun tämmönen tosikko
Et siis tarkoittanut mitä kirjoitit? Kerro nyt tarkemmin miksi nauttisit apn ilmeestä niin ei jää epäselväksi.Ei voi kun onnitella sinua, olet läpäissyt palstan lue-rivien-välistä-kurssin puhtain arvosanoin. Vihdoin sinäkin onnistut jossain! :flower:
Seliseliseliseli..katoppas, joku kivasti tykittää "mun nimimerkillä"
eli minä, Vierasmies, en tuota kirjoittanut
Haluaisin olla näkemässä kun ap:n suu loksahtaa auki kun raamattu vedetään pöytään (eli kun ap tajuaa että vaikka hän kuinka väittää vastaan niin kyse on vain raamatunlukutreffeistä ei sen kummemmasta). Pikkulutkista tai nautinnosta en mielestäni kirjoittanut mitään.Alkuperäinen kirjoittaja täh;29554274:Et siis tarkoittanut mitä kirjoitit? Kerro nyt tarkemmin miksi nauttisit apn ilmeestä niin ei jää epäselväksi.