RUOKAHAASTE vk.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en pääse tekee äänetystä, lähen jo puolen tunnin päästä liikkeelle.

Joku muu voi tehdä, jookopliiskiltit?? Laittakaa siihen äänestysviestiin tämän viikon aihe, ja kirjoittakaa jokaiseen kuvaan, mitä se sisältää. Spasiibaaa =)

ei niitä pakastettuna erota mikä on mitäkin. mutta tästä lähtee ..
yY7U.jpg

voissa paistettua hirven sisäfilettä, mausteena suola, mustapippuri myllystä ja chipotle tabasco.
lautanenki on arabiaa :D
kasvikunnan tuotteina on tomaattiviipaleita ja sipulirenkaita välissä (ajoissa kun laittaa niin tomaatti kypsyttää sipulin), kurkkuviipaleita ja taas tomaattia välissä, porkkanaraastetta ja 3 eriväristä paprikaa. pihvien alla on salaatinlehtiä ja salaatinkastike eri astiassa. viimesessä kuvassa näkyy tomaattinen salaatinkastike.

lautanen
yY7Z.jpg

lautasella
yY7F.jpg

ja jäikin vielä.
yY7P.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29551606:
voissa paistettua hirven sisäfilettä, mausteena suola, mustapippuri myllystä ja chipotle tabasco.
lautanenki on arabiaa :D
kasvikunnan tuotteina on tomaattiviipaleita ja sipulirenkaita välissä (ajoissa kun laittaa niin tomaatti kypsyttää sipulin), kurkkuviipaleita ja taas tomaattia välissä, porkkanaraastetta ja 3 eriväristä paprikaa. pihvien alla on salaatinlehtiä ja salaatinkastike eri astiassa. viimesessä kuvassa näkyy tomaattinen salaatinkastike.

lautanen
yY7Z.jpg

lautasella
yY7F.jpg

ja jäikin vielä.
yY7P.jpg
Jummijammi, sitä on niinku vaihdettu lautastakin!! Cool :cool:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29551737:
Jummijammi, sitä on niinku vaihdettu lautastakin!! Cool :cool:

tuossa nuo on vaan tarjolla, syöminen tapahtui taas niiltä kulmikkailta mustilta astioilta. :ashamed:

Osallistun sittenkin vaikka olen nämä tehnyt jo aiemmin:

Jauhelihapihvit:

1,2 kg naudan jauhelihaa ( 2 x 600g pakettia )
2 pss ranskalainen sipulikeittoaineksia
2 prk kevyt kermaviiliä ( 2 x 200g purkkia )
1 prk = 250g valion pehmeä rasvaton maitorahkaa
n. 1,5 dl korppujauhoja
3 kpl kananmunaa
loraus sinappia
mausteita:
jauhelihamaustetta
paprikamaustetta

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29551853:
Se on tulkinnallista, tee äänestys niin pääset varmasti mukaan =)

sä voisit tehdä, mä tein viimeks. lupaan tehdä seuraavan jos voittajalla on menoja.
nyt pitää mennä saunaan. :wave:

On niin paljo nuita kuvia ja nuita aijaan paska pikku kuvia vielä liian kans niin ei kyllä kauheesti houkuttelis, jos joku muu jaksaa tehä niin ilmoittautuu tähän.
Voin tehä jos ei vapaaehtosia ilmoittaudu.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29551876:
sä voisit tehdä, mä tein viimeks. lupaan tehdä seuraavan jos voittajalla on menoja.
nyt pitää mennä saunaan. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29551891:
On niin paljo nuita kuvia ja nuita aijaan paska pikku kuvia vielä liian kans niin ei kyllä kauheesti houkuttelis, jos joku muu jaksaa tehä niin ilmoittautuu tähän.
Voin tehä jos ei vapaaehtosia ilmoittaudu.

Millä muulla voi lisätä ku aijaa:lla? T. Pikkukuvan lähettäjä :D

• Tykkää
Reactions: chef