Pointtina se, ettei ajan puute ole kuin TEKOSYY aapeella! Sama kun aikaa pitää löytyä harrastuksille ja lapsien pukemiselle, niin pitää löytyä myös ruoanlaitolle. So simple. JOs ihan oikeasti ajan puutteen takia ei pysty antamaan lapsille normaalia, terveellistä ruokaa niin ehdottomasti priorisointia, organisointia tai omista harrastuksista luopumista täytyy kasvattajan olla valmis tekemään.On todellakin vaikeuksia ymmärtää lukemaansa kun on niin häikäisevän kyvykästä sakkia ettei ruutua näe kunnolla kun tarvitsee aurinkolasit...
Niin, jotkut painottaa että kun suunnittelee etukäteen niin nopeammin selviää. Jotkut painottaa että kun käyttää edellisen päivän jäämiä niin nopeammin selviää. Kyse ei mun kommentoinnin osalta ollutkaan niissä. Ihan samaa mieltä mä näistä olen. Ja olen samaa mieltä myös että ruoan ei tarvitse olla kymmenessä minuutissa valmista.
Kyse olikin siitä että kun aapee mainitsi ajanpuutteen olevan yksi kynnys ruoanvalmistukselle niin johan alkoi kilpaa tulla kommentteja, miten nopeasti ruokaa lopulta tekee. Ja tokihan vuosien kokemuksella ruokaa tekee nopeampaa (jopa ihan mainoskatkolla... ja vaikka se vauva toisessa kainalossa...). En kuitenkaan tiedä, miksi se on sitten oikeutus sille että voi väittää aapeenkin näihin 5-15 minuutin ruokiin kykenevän.
Onko se oikeasti teidän mielestä pätevä argumentti että kun minäkin kykenen niin muidenkin täytyy? Asiat on helppoja kun niitä on opeteltu tarpeeksi kauan. Ilmeisesti toisten tilanteiden ymmärtämiseen vaaditaan monilta vielä aika huikeasti oppimista...
Enkä mä oikeasti tiedä mitä riisejä te käytätte tai millasilla superliesillä mut kun minä otan veden kattilaan, laitan sen levylle, odotan että vesi alkaa kiehua, lisään riisit, öljyn ja suolan niin takuuvarmasti tämä kaikki ei tapahdu kymmenessä minuutissa... Mut mä oonkin huono ruoanlaittaja *nauraa*. Enkä mä edes jaksa pidellä vauvaa siinä kainalossa..
Kyllä provot löytyy ihan muista kommentoineista kuin allekirjoittaneen kohdalta... *nauraa vielä vähän lisää*