RUOKAHAASTE vk.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
dd28go.jpg

ota liha lämpöseen päivää ennen paistamista.
paista öljyssä sekä voissa mediumiksi.
mausta ja koristele maun mukaan.

Mun piti osallistua, mutta valokuvassa pihvin päällä oleva maustevoi ei näyttänyt ollenkaan hyvältä. Mä ajattelin että kukaan katso itse ohjetta vaan sitä maustevoita joten mä päätin passata kun ei jaksa selitellä valokuvaa sen kummemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29539428:
Cittarissa on kanankoivet tarjouksessa niin me mennää niillä. Muutenki tää kevät ruokavalio on niin niukka ettei ole mitään millä osallistuisi oikein mihinkään kisaan.

Tee kanapihvit?

Alkuperäinen kirjoittaja Pihvitön;29540214:
Kun säännöissä lukee että tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva, saako silti useampi samasta taloudesta osallistua?

Miksi ei? Mut jos muut on sitä mieltä, ettei käy niin sitten en laita miehen pihvejä äänestykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pihvitön;29540214:
Kun säännöissä lukee että tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva, saako silti useampi samasta taloudesta osallistua?

yksi ruoka/haaste, kuka vaan taloudessa asuva voi sen tehdä. tai sitten eri nikillä muut saman talouden ruuat.

Alkuperäinen kirjoittaja pihvitön;29540245:
Ei mulla ollut mitään syytä miksi ei, kun en aio osallistuakaan. (huomioi nikkivalintani)
Kyselin vaan säännöistä, kun en ollut tietoinen.

Joo :)

En nää siinä mitään ongelmaa, jos osallistuu eri ruualla.
Mä teen tänään kasvispihvejä ja osallistun niillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29540293:
Eikö se ole se lukihärö?

Ei ku kyllä mä uskon, että punajuuripihvien ja lindströmin pihvien lisäksi on olemassa ihkaoikea linquistin hihvi. Toivottavasti salaisuudet paljastuvat tänään.