mäpäs ilmoitin vain miehelleni että joko

• Viestiketjun aloittaja nytonmunvuoro
  • Ensimmäinen viesti
nytonmunvuoro
Juuh eli tulin kertomaan että mies oli kuin olikinlapsen kanssa illan.. ja mä tulinkin vast lauantai iltana kotiin eli sain vähän levätäkkin :) mieheni kyl kiukutteli ennen lähtööni ja kotiin tullessani mutta heillä oli mennyt hyvin.. ja ilmoitin myös miehelleni että kerran kun on hyvin mennyt ja ovat pärjänneet niin tämä ei jää ainoaksi kerraksi. En siis kylläkään pahemmin tykkää missään käydä ryypiskelemässä mutta voin kavereiden kanssa muutakin tehdä.. :) jees jotain hyvää siitäkin että otti ohjat kerrankin omiin käsiin. Nyt taas jaksaa ja on positiivisemmalla mielelläkin itse. Ei niin helposti hermostu lapsille..

"nessu"
kuule mun mies vaihtoi ekan kerran vaipan lapselleen synnytyssairaalassa, vaihto vaipan siis ennen mua ja ekan kerran kylvettikin ennen mua. ihme ukko ap:lla kun ei halua osallistua lapsensa arkeen.

yöheräilyt hoidin minä koska halusin että mies saa parantua masennuksestaan. Mutta muuten on aina hoitanut 50/50. kato se kumpi on päivän töissä pääsee joskus helpommalla(säännölliset tauot) -> kun toinen on töissä/koulussa ja sillä aikaa toinen hoitaa lapsen/taloustöitä..niin illat hoidetaan 50/50.

Mun mies ei myöskään ole täss ä5vuoden aikana käynyt "ulkona" ollenkaan, miksi aikuisen perheellisen ihmisen pitä könytä räkälöitä kännissä? ei miksikään(kumpikáan meistä ei juo).

jos ollaan vietetty öitä ilman lapsia niin ollaan vietetty yöt kaksin! mies on käynyt omilla menoilla muutaman kerran vuosien aikana ja samaten minä.

ei se ap sua piristä jos meet ryyppää! eriasia joku rauhallinen saunailta naisten kesken voikin piristää.

jos sun miehellä ei ole mitään sairautta niin jatkossa vapaa ajat lapsen hoito puoliksi! sehän kusettaa sua ku vetoo töissäkäymiseen. moniko ukko suostuis siihen että akka kävis vaan 8tuntia töissä,eikä tekis mitään muuta! ei kukaan

"kahden äiti"
[QUOTE="mei";29500949]No ompas sulla kiire bilettämään......

Mun esikoinen on 8 v,olen KERRAN käynyt ulkona. Mieluummin pullantuoksuinen kotiäiti kuin krapulainen....[/QUOTE]

Se, että käy yksin kodin ulkopuolella, ei tarkoita mitään biletystä ja krapulaa. Minä käyn tanssimassa (en baareissa, vaan lavoilla) muutaman kerran kuukaudessa ja ihan selvinpäin. Oma mokasi, jos haluat hautautua neljän seinän sisälle, turha siitä on tulla tänne katkerana avautumaan.

Mun esikoinen on 8 v,olen KERRAN käynyt ulkona. Mieluummin pullantuoksuinen kotiäiti kuin krapulainen....[/QUOTE]
No, kiiltääkö nyt?

beanis

mun esikoinen on neljä ja mä oon käyny MONTA KERTAA ulkona. ja kun lapsi tulee hoidosta kotiin on viinaesanssit pesty pois, hampaat harjattu ja ruoka pöydässä.
taitolaji mutta kuka tahansa voi oppia olemaan hukkumatta kokonaan siihen äitirooliinsa.

fuck me, right?

jojojooj
vittu miten paskaa moderointia! Sensuuri toimii kyllä! Täysin asiallinen kriittinen näkökulmani aloituksen tarpeellisuuteen poistettiin. Sananvapaus, eh?

(ai niin, jos meinaatte bännätä mun ip:n niin se ei oikein onnistu, proxytan tän viestin juuri fasistisen otteen omaavien modeeraattorientakia)

"nessu"
Jaa, kyllä mua oikeesti piristi raskauden ja vuoden imetyksen jälkeen, kun veti oikein sopivat kännit ja sai tanssia kavereiden kanssa baarissa väsyksiin asti. Se piristi henkisesti.
miten se baarissa olo ja ryyppääminen piristää enempi kuin se että järkkää lapselle hoitajan ja rakastelee kerranki rauhassa oman ukkonsa kanssa.

siis minä en tajua mitä ihmettä aikuiset ihmiset saa siitä että vetää pään täyteen ja hilluu tuntemattomien ihmisten keskellä päissään? ite kävin silloin tyttönä ja suorastaan ällötti ku ukkomiehet koetti pokaa.. selalstahan se baari elämä on ryypätään ja kiehnätään vieraitten ihmisten kanssa tanssilattialla,joskus se jää siihen joskus mennään muhinoimaan toisen luo. ja vaikka siellä baarissa istus vaan oikeesti niitte kavereitten kanssa niin miten se voi rentouttaa ja antaa virtaa? oikeesti kännäämisen jälkeen on väsynyt ehkä krapulassa ja baareissa on hirveä melu.. en vaan ymmärrä mitä järkeä siinä koko touhussa on?

[QUOTE="nessu";29501962]miten se baarissa olo ja ryyppääminen piristää enempi kuin se että järkkää lapselle hoitajan ja rakastelee kerranki rauhassa oman ukkonsa kanssa.
[/QUOTE]
No on tuokin kyllä piristävää, täytyy myöntää.=)

Ei muakaan enää kiinnosta baarissa oleminen, silloin raskauden ja imetyksen jälkeen oli vaan sellainen vaihe että halusin päästä välillä ulos. En tiedä tuleeko tuollaista vaihetta enää tämän toisen raskauden jälkeen, kun alkaa olla niin vanha jo.:whistle:

"asdf"
Näimpä mä oon koko 4kk ajatellut vain itseäni kun olen lasten kanssa kotona ollut :D eikä tietenkään äidit saa mitään muuta kun maitoa ja vettä juoda ;) mä en ymmärrä mitä pahaa siinä on jos joskus käy sen ymmärrän jos joka vkl tai päivä juo että moititaan mutta mutta kyllä meillä äideilläkin on joskus lupa mennä..
Voi hyvänen aika, eihän kukaan ole kritisoinut sitä, että sinä lähdet ottamaan omaa aikaa! Minusta on pöyristyttävää, ettei lapsen isä hoida omaa lastaan, ihan kammottava ajatus jo ja siksi epäilen vahvasti että tämä on provo. Jos ei ole, niin teillä on ihan kauhea suhde ja lapsellasi on kamala isä.

"Vierailija"

Hanki elämä :D

nytonmunvuoro
Jokainen rentoutuu tavallaan.. mä rentoudun kavereiden kanssa juhlimalla joka ei tarkoita mitään järjetöntä kännäämistä vaan sen verran että on ""hyvä"" fiilis.. ja myös aamulla huomaan että ei ole paljoa juonut kun ei tule krapulaa pahemmin.. kuka on sanonutkaan että pitäis juoda ittensä huonoon kuntoon. Ja en mä siel myöskään kihnaa tai lääpi vierai miehii.. olin sit varattu tai en niin baarist ei kyl heilaa kannata hakea.. lähinnä tyttöjen kesken tanssaillaan ja joskus aiheutetaan intiimiltanssil hämmennystä ja toinen se laulaminen mä rakastan yli kaiken laulaa karaokea eikä kukaan viel valittanu etten osais.. mut kun rohkeus ei riitä ilman muutamaa lonkeroo laulaa..

"asdf"
[QUOTE="nessu";29501962]miten se baarissa olo ja ryyppääminen piristää enempi kuin se että järkkää lapselle hoitajan ja rakastelee kerranki rauhassa oman ukkonsa kanssa.

siis minä en tajua mitä ihmettä aikuiset ihmiset saa siitä että vetää pään täyteen ja hilluu tuntemattomien ihmisten keskellä päissään? ite kävin silloin tyttönä ja suorastaan ällötti ku ukkomiehet koetti pokaa.. selalstahan se baari elämä on ryypätään ja kiehnätään vieraitten ihmisten kanssa tanssilattialla,joskus se jää siihen joskus mennään muhinoimaan toisen luo. ja vaikka siellä baarissa istus vaan oikeesti niitte kavereitten kanssa niin miten se voi rentouttaa ja antaa virtaa? oikeesti kännäämisen jälkeen on väsynyt ehkä krapulassa ja baareissa on hirveä melu.. en vaan ymmärrä mitä järkeä siinä koko touhussa on?[/QUOTE]

Joillakin on ystäviä, joiden kanssa siellä baareissa on kiva käydä istuksimassa. En minä siellä yksin käy, enkä ymmärrä itsekään niitä perheellisiä jotka yksin menevät baareihin.

tällästä
Provo tai ei,
mutta oma lapsi nyt 2,5v. mies 36v. ja ei ole KERTAAKAAN käyttänyt lasta pyllypyykillä tai kylvettänyt omatoimisesti. Ei osaa kuulemma, hankalaa, pelottaa että lapsi putoo (pienempänä) jne..jne... selityksiä.

Olen ollut itsekseni viihteellä (tosin ilman alkoholia useimmiten ;) ) ja jotenkin tuo on vaan lapsen kanssa pärjännyt. Ainakaan kakkaa ei ole ollut vaipassa ja lapsi on ollut syötetty ja tyytyväinen.

Ei tuo mies osaa kasata sille edes kassia yökylään mukaan, ei löydä vaatteita ellen laita valmiiksi jne..

"Koulutus" vähän vaiheessa tai jotain...

"Vierailija"
Ja se on kans kumma homma, että kaksplussamammat tulee aina mussuttamaan tuosta viihteelle lähdöstä, ihan kuin se taas olisi ollut asian pointti.

Se on ihan sama, käykö äiti salilla, lääkärissä, lenkillä, viihteellä, kyläilemässä, shoppailemassa vai missä ilman lasta, kunhan joskus käy ja lapsellehan sillä ei ole väliä, mikä se paikka on.

Kaikkein surullisinta on ne äidit, jotka lakkaavat kokonaan elämästä lapsen myötä. Lapsella on isäkin!? Mielestäni siinä tehdään lapsellekin karhunpalvelus, jos ei raskita lähteä mihinkään ilman lasta koskaan.

Jos jolleki hyvä rentoutumiskeino on istua iltaa ystävien kanssa lasillisen äärellä tai käydä baarissa, niin sitten on, ei teidän muiden tarvi sitä ymmärtää. Ei moni ymmärrä teidänkään rentoutumiskeinoja, ei ole tarviskaan.

Itse olen parempi äiti, jos joskus käyn tuulettumassa. Joskus se voi tarkoittaa baareilua, useimmiten ei. Fiiliksen mukaan. Ja se se vasta jännä ajatus on, että jos lähtee baariin, niin se automaattisesti tarkoittaa sitä että vedetään perseet ja maataan seuraava päivä krapulassa!?
Tänneki palstalle kerääntyy aina kaikki juntit, jotka on arvostelemassa muita.

"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja tällästä;29505700:
Provo tai ei,
mutta oma lapsi nyt 2,5v. mies 36v. ja ei ole KERTAAKAAN käyttänyt lasta pyllypyykillä tai kylvettänyt omatoimisesti. Ei osaa kuulemma, hankalaa, pelottaa että lapsi putoo (pienempänä) jne..jne... selityksiä.

Olen ollut itsekseni viihteellä (tosin ilman alkoholia useimmiten ;) ) ja jotenkin tuo on vaan lapsen kanssa pärjännyt. Ainakaan kakkaa ei ole ollut vaipassa ja lapsi on ollut syötetty ja tyytyväinen.

Ei tuo mies osaa kasata sille edes kassia yökylään mukaan, ei löydä vaatteita ellen laita valmiiksi jne..

"Koulutus" vähän vaiheessa tai jotain...
Minusta tämmöset tapaukset on lähinnä noloja, kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä.

"asdf"

Mieluummin rento kotiäiti kuin rautakanki persuksissa.

tällästä
[QUOTE="vieras.";29505735]Minusta tämmöset tapaukset on lähinnä noloja, kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä.[/QUOTE]

Olen kuule itse aivan samaa mieltä, ja sanonut sen miehellekin,
mutta en ole vielä niin palstamammautunut että oisin "potkassut sen sian pellolle".

Yhteistyössä