Musta tuntuu, että niitä audeja on nykyään joka toisella. Ei ole mitenkään ihmeellinen.
Tottakai, niinhän sinä haluat uskotella itsellesi tässä taspäistämis harmaan massan tasa-arvon onnelassa. Syvällä sisällä kuitenkin tiedät mikä se totuus on.No ei kyl kenenkään toisen varallisuus tai varattomuus aiheuta minkäänlaisia fiboja mun ylä- eikä alapäässä
Noihin lamppuihin en ota kantaa, mutta miksiköhän täällä ei tuollasia audeja sitten näy maasturimalleista puhumattakaan? Jostain kumman syystä noilla kyläkolleilla vaan on näitä tuunattuja matalampia malleja, joilla ei tuolla syrjäkulmilla ajeltas metriäkään, kun nyt jo kiukutellaan kaupungille, kun noistakin aina pohja kilahtaa suojatien kohilla oleviin korotuksiin. Eli ne hyvällä maavaralla olevat ja maasturimallit ei viissiin sitten ole niin cool ja statussymbolin huipulla omankaan merkin sisällä, vaan statuksen saa vaan jollain virtaviivaisella matalalla ja vain motariajoon suunnitelulla mallilla?Audihan sopii myös maalle koska audeissa on automaailman paras neliveto ja audilla on malleja joissa on hyvin maavaraa.
Audi on tekniikan edelläkävijä, esimerkiksi nämä ledvalot joita näkee monissa autoissa oli audeissa ensimmäisenä, mersutkin alkoi matkimaan audia, ne mersun lehmän nahkalamput.
Tottakai, niinhän sinä haluat uskotella itsellesi tässä taspäistämis harmaan massan tasa-arvon onnelassa. Syvällä sisällä kuitenkin tiedät mikä se totuus on.
Olet luultavasti niitä naisia mitkä rakastuvat rakkausromaaneiden isolihaksiseen persaukiseen karjuun jolla rintalihaksissa kiiltää hiki ja vedät vielä yhden palan fazerin sinisestä, tasa-arvo sinulle tarkoittaa juuri tätä.
Audikuski kuvittelee ajavansa tehokkaalla premium-autolla ja käyttäytyy sen mukaan. Liikenteessä törttöily on hyväksyttävää vasta 5 kertaa kalliimalla ja 4 kertaa tehokkaammalla autolla.Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.
Valitettavasti me ollaan jo eellä.Audi ja tuo vajaavetobenari kun lähtee talvella liikennevaloista niin audi on jo seuraavissa valoissa kun tuo vajaavetobenari sutii vielä paikallaan...
Mä oon kusipää, se johtuu pelkästään siitä että ajan Audilla, muuten en olisi kusipää, niinpä. Hauskahan näitä idiootteja on provota, mikäs sen parempi kuin Audi tähän ultimateprovoiluun.En jaksanu lukee kun ekan sivun mutta musta on hassua et jotkut ajattelee tosiaan noin jostain ihmisistä sen auton takia. Mulla on vuoden vanha audi ja ajatelkaa mies on sen mulle vielä ostanu (okei ajelee mieskin sillä sillon jos koko perhe mennään yhdessä johonkin). Me ei tosiaan olla mitään rikkaita, sanoisin että ihan ok toimeentulevia. Halusin audin, mutta mun tarkotus ei oo kyllä antaa ihmisille kuvaa että oltais rikkaita, mun valinta sille autolle oli ihan se että tykkäsin ajaa eniten ja miellytti myös silmää. Jos oltais rikkaita niin meillä olis joku upee maasturi. En kyllä myöskään liikenteessä ajele niinkun täällä mielletään kaikkien audikuskien ajelevan. Mulle se on vaan automerkki muitten joukossa. Ja mielestäni en myöskään oo kusipää, mutta siitä tietty joku voi olla erimieltä
löytyy paljonkin, tuossa kaksi. eikä ole tarvinnu kierrättää minkään kylätuunaajan kautta.Kyseessä oli perheautot, massa tai ei mutta laitappa kuva tuota audia hienommasta perheautosta niin katsotaan löytyykö.
CLS mersuissa erittäin rumat lamput edessä sekä takana, vielä kamalammat on E mersujen etulamput. Mersu on imagoltaan vanhojen papparaisten auto, sporttia siitä ei saa tekemälläkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29495327:löytyy paljonkin, tuossa yksi, eikä ole tarvinnu kierrättää minkään kylätuunaajan kautta.
lamppuihinko se nyt kaatuu koko keksintö, kummassakaan kuvassa ei ole e mallia. imagojutuista puhuttaessa sun olis parempi mennä pätemään vaikka lasten haalareista. tuossa vähän sporttisempaa mersua.CLS mersuissa erittäin rumat lamput edessä sekä takana, vielä kamalammat on E mersujen etulamput. Mersu on imagoltaan vanhojen papparaisten auto, sporttia siitä ei saa tekemälläkään.
isotehoinen moottori ei korvaa rumia lamppujaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29495407:lamppuihinko se nyt kaatuu koko keksintö, kummassakaan kuvassa ei ole e mallia. imagojutuista puhuttaessa sun olis parempi mennä pätemään vaikka lasten haalareista. tuossa vähän sporttisempaa mersua.
Mercedes-Benz CLK AMG DTM, alkuperäinen - numeroitu malli - yksi sadasta, 620hv! Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
tiiä nyt niistä isoista tehoistakaan ja valoilla näkee ajella varmasti yölläkin.isotehoinen moottori ei korvaa rumia lamppuja
mutta menköön urheilullisesta päivänvalossa jolloin lamppuja ei niin tarvita