Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492895:no salaatinkastike oli erilaista että ei tarvii epäillä mitään teollisuusvakoilua.![]()
Joo se on Hesen valkosipulia. Sitten on mozzarellaraastetta myöskin. Olikos sulla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492895:no salaatinkastike oli erilaista että ei tarvii epäillä mitään teollisuusvakoilua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29492902:Joo se on Hesen valkosipulia. Sitten on mozzarellaraastetta myöskin. Olikos sulla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492909:mulla oli s-marketin tomaattista..
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29492916:Mutta kuva puuttuu!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492939:eri ruualla sitten haasteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495110:![]()
Siskonmakkara stroganoff
Reseptin lisään myöhemmin.
Mihin mennessä pitää osallistua? Ruoka on tulollaan.
Nii-in mutta eikö tuo äänestys ole ollut eriaikoihin käynnissä? vai olenko nähnyt väärin joinakin viikonloppuina.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495121:Oisko se huomiseen ilta kasiin mennessä.
Nii-in mutta eikö tuo äänestys ole ollut eriaikoihin käynnissä? vai olenko nähnyt väärin joinakin viikonloppuina.
Miksi perunaa JA makaronia?

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495110:![]()
Siskonmakkara stroganoff
Reseptin lisään myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495542:päätön, muókkaa tuota aloitusta
Lisää siihe nämä ruokakuvat sitä mukaa ku niitä tulloo, niin on mukavempi vertailla ja se äänestyksen tekeminen on sitten kans helpomaa, ymmärsitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29495604:
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29495225:Montako kaloria sie päivälle imaset?
Oisko se ollu 300-400.
Nyt kyllä lopetin täyspaaston ku järkyttävä kipu jaloissa ei vaan lopu ja aloin oikeesti näkemään niitä hallusinaatioita..
Meen vielä vähän yli viikon maanantaihin osittain tolla litkulla. Ensi viikolla pääsee siis kokkailee jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29496711:Menikö eilen sipsii?
Menisellanen kourallinen(mulla on pieni koura) isoja, tantriseen nautiskeluun sopivia.
Niin ja yks aamu nuolin miehen aamiaispekonia ku halusin kovasti syödä sitäMies tuumas, että sairasta tuo sun touhus ja oon kyllä tällä kertaa samaa mieltä. Nyt se on hakemassa mulle kermaviiliä, että voin tehdä kasvistikuilleni dipan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29496748:sä oot sairas nainen...kunnon pipipää