RUOKAHAASTE vk. 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päätön

Tunnettu jäsen
22.07.2009
41 524
4 865
113
Ruokahaasteen aiheena viikolla 4 on makkara. kaikki makkarat mitä kaupoista löytyy ovat sopivia, itsetehdyt käy myös.

Ruokahaasteen säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää TUNNIN
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-aineen/aiheen
* ketjussa riehujat eivät pääse äänestyslistalle

-
- kana
- halpa liha

Pidetään haaste asiallisena.
Palstadiktaattorille tämä tiedoksi myös, tai et pääse nyt itse äänestykseen vaikka osallistuisit haasteeseen.

Ompa mukava alotus tälle, kun kirjottelet uhkauksia. Vois jättää ton asenteen sinne toiseen ketjuun jookos kookos?

Oikein hyvä aihe. Veikkaan et Rättikseltä ainaki löytyy nyt materiaalia josta valita :laugh: ei voi vedota sen puutteeseen.

Pitää tehdä jotain speciaalia :p

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29476655:
Ompa mukava alotus tälle, kun kirjottelet uhkauksia. Vois jättää ton asenteen sinne toiseen ketjuun jookos kookos?

Oikein hyvä aihe. Veikkaan et Rättikseltä ainaki löytyy nyt materiaalia josta valita :laugh: ei voi vedota sen puutteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29476655:

Missäkohtaa uhkailin?
Fiksuna varmasti itse luit Päättömän säännöt aloituksesta?
Pyydä vielä fiksumpaa miestäsi oikolukemaan, jos oma älykkyys ei riitä.
Tämän enenmpää en alennu sulle enää kommentoimaan, älä pilaa tätäkin ketjua.

LauantaiPekoni härpäke.
200tye8.jpg

Paista sipulia,pekonia ja lauantai makkaraa.
mausteita ja muita täytteitä oman mauan mukaan.
Itse aloitin sinapilla ja ketsupilla,lisäksi tomaattia,chilejä ja suolakurkkua.

Tämän viikon aihetta yhtään väheksymättä, mulla ois pieni pyyntö tuleville haasteille. Toivottavasti joskus saataisin jotain inspiraatiota herättäviä, ympäripyörempiä teema-aiheita. :) Vaikka "leffaillan oma herkku", jokin väri/värit (liikennevalot?), vain m:llä alkavia ruoka-aineita yms. yms.

Kunhan ehdottelen!

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa

Yhteistyössä