Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja sdfeq
  • Ensimmäinen viesti
Blue
-Blue: muuttuu aggressiiviseksi heti kun todistaa hänen olevan väärässä jossain asiassa.

-Rollo: tyhmä. Tai nätisti sanottuna heikkolahjainen.

-Happygirl91 vai mikä lienee: ihan bimbot jutut, suoltaa uskomatonta paskaa, jota ei tietenkään osaa perustella.

-Ansarikukka: näsäviisas jeesustelija.


Ja näin loppuun haluan sanoa, että henkilö, jonka jutuista pidän on mm. Vaimo-Rakas. On reilusti oma itsensä, vaikka tietää paskaa satavan niskaansa. Hyväksyy muiden elämäntyylit ja -tavat, on siis suvaitsevainen. Perustelee mielipiteensä. Ottakaa mallia!

:LOL: :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
[QUOTE="vierailija";29483125]Minkäs takia sitten mustatkin harmailee toisinaan, jos se on kerran niin säälittävää? :rolleyes:[/QUOTE]

En mä harmaanaoloa säälittäväksi sanonut, vaan sitä, että jollekin on todella iso ongelma se, ettei voi käyttää nimimerkkiä vieras vaan pitää laittaa piste perään.
 
"vieras."
En mä harmaanaoloa säälittäväksi sanonut, vaan sitä, että jollekin on todella iso ongelma se, ettei voi käyttää nimimerkkiä vieras vaan pitää laittaa piste perään.
No mutta mitä järkeä sitten estää vieras- nikin käyttö? Kun tuskin se mitenkään edistää edes rekisteröitymistä, ihmiset rekisteröityvät ihan muista syistä kuin siksi, että joutuvat laittamaan sen pilkun, pisteen, s-kirjaimen tai jotakin muuta sanan perään.
Minusta se oli vaan typerää.
 
kfkfkf
Miksei voi kirjoittaa jotain seuraavista esim?

vieraana
vierailija
harmaa
harmailija

miksi pitää olla just vieras, kun ette te varmaan mitään palstan vierailijjoita ole, vaan roikutte täällä usein..

Nyt kun vierasta ei voi käyttää, niin näkee kaikenmaailman viaras, vieras. vieeras, vierass jne :D
aika huvittavaa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras."
Miksei voi kirjoittaa jotain seuraavista esim?

vieraana
vierailija
harmaa
harmailija

miksi pitää olla just vieras, kun ette te varmaan mitään palstan vierailijjoita ole, vaan roikutte täällä usein..

Nyt kun vierasta ei voi käyttää, niin näkee kaikenmaailman viaras, vieras. vieeras jne :D
aika huvittavaa
Mä olen monestikin kirjoittanut vierailija, tämä on vaan lyhyempi.
Miksi muuten susta vierailija olisi parempi kuin vieras, kun kerran roikkuu täällä usein?
 
"vieras."
Miksei voi kirjoittaa jotain seuraavista esim?

vieraana
vierailija
harmaa
harmailija

miksi pitää olla just vieras, kun ette te varmaan mitään palstan vierailijjoita ole, vaan roikutte täällä usein..

Nyt kun vierasta ei voi käyttää, niin näkee kaikenmaailman viaras, vieras. vieeras, vierass jne :D
aika huvittavaa
Ei ole huvittavaa vaan surullista ettei ylläpito tunnu heräävän todellisuuteen.
 
Blue
[QUOTE="vieras.";29483161]Tämä olisi hyvä keino pakottaa keskittymään viestien asiasisältöön eikä kirjoittajan persoonaan.[/QUOTE]

Ei ole. Silloin kun sitä nimimerkkiä käytetään väärin.

Monesti olen törmännyt siihen että kaksi henkilöä käyttää (tahallaan) samaa nimimerkkiä. Sitten kun vastakeskustelija ei voi sitä mitenkään tietää ja luulee että kaikki viestit ovat yhdeltä ja samalta keskustelijalta niin sitten tulee kommenttia tyyliin: "ihan ekaa kertaa kommentoin sulle tähän asiaan, oletko vähän vainoharhainen kun luulet mun sanoneen noin..."

Siksi pitäisi olla ehdoton sääntö (ja sitä pitäisi tietty myös valvoa) että vain yksi sama nimimerkki per ketju.
 
"vieras."
Miksei voi kirjoittaa jotain seuraavista esim?

vieraana
vierailija
harmaa
harmailija

miksi pitää olla just vieras, kun ette te varmaan mitään palstan vierailijjoita ole, vaan roikutte täällä usein..

Nyt kun vierasta ei voi käyttää, niin näkee kaikenmaailman viaras, vieras. vieeras, vierass jne :D
aika huvittavaa
No mutta ei kaikilla voi olla niin hyvä mielikuvitus nikkiä keksittäessä. Niinkuin vaikka Sinulla selkeästi on.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras.";29483192]Mä olen monestikin kirjoittanut vierailija, tämä on vaan lyhyempi.
Miksi muuten susta vierailija olisi parempi kuin vieras, kun kerran roikkuu täällä usein?[/QUOTE]

No mä nyt ajattelin, että jos haluatte olla vieras tms nimimerkillä, niin miksi ei voi kirjoittaa sellaista, minkä tänne palstalle pystyy kirjoittamaan :D miksi siis pitää tuota vieras nimeä väännellä, kerran sitä ei sellaisenaan voi tänne laittaa :D
 
"vieras."
Ei ole. Silloin kun sitä nimimerkkiä käytetään väärin.

Monesti olen törmännyt siihen että kaksi henkilöä käyttää (tahallaan) samaa nimimerkkiä. Sitten kun vastakeskustelija ei voi sitä mitenkään tietää ja luulee että kaikki viestit ovat yhdeltä ja samalta keskustelijalta niin sitten tulee kommenttia tyyliin: "ihan ekaa kertaa kommentoin sulle tähän asiaan, oletko vähän vainoharhainen kun luulet mun sanoneen noin..."

Siksi pitäisi olla ehdoton sääntö (ja sitä pitäisi tietty myös valvoa) että vain yksi sama nimimerkki per ketju.
Höpsis.
 
"vieras."
No mä nyt ajattelin, että jos haluatte olla vieras tms nimimerkillä, niin miksi ei voi kirjoittaa sellaista, minkä tänne palstalle pystyy kirjoittamaan :D miksi siis pitää tuota vieras nimeä väännellä, kerran sitä ei sellaisenaan voi tänne laittaa :D
Koska se on vuosien aikana vakiintunut kirjautumattomana palstailevien yhteisnikiksi. Ei sen suurempaa salaliittoa ole tässä takana.
 
"vieras."
Ei ole. Silloin kun sitä nimimerkkiä käytetään väärin.

Monesti olen törmännyt siihen että kaksi henkilöä käyttää (tahallaan) samaa nimimerkkiä. Sitten kun vastakeskustelija ei voi sitä mitenkään tietää ja luulee että kaikki viestit ovat yhdeltä ja samalta keskustelijalta niin sitten tulee kommenttia tyyliin: "ihan ekaa kertaa kommentoin sulle tähän asiaan, oletko vähän vainoharhainen kun luulet mun sanoneen noin..."

Siksi pitäisi olla ehdoton sääntö (ja sitä pitäisi tietty myös valvoa) että vain yksi sama nimimerkki per ketju.
Jos ei olisi nimimerkkejä kukaan ei olettaisi kirjoittelevan kaksinpuhelua yhden ja saman palstalijan kanssa. Kirjoitustyyli muuttuisi pakosta asiallisemmaksi.
 
lollicop
Krut, taitaa olla ruutiukko? Ihan identtinen idiootti ainakin.

vaimo-rakas myötähävettää jo pelkän nikin vuoksi, mutta jutut taitaa aika hyvin vastata nimen tasoa.

Sitten nämä lissukkalässykät sun muut bootypipit, menee jo rutiinilla toisesta silmästä sisään ja toisesta samantien ulos. Eli näiden tapauksessa on jo taidettu ohittaa se maksimaalinen ärsytyksentaso ja on taannuttu kooma-asteelle.
 
täshännää
ciervo
rollolainen
happygirl91
mies

peyote ja booty ovat aika harmaita verrattuna näihin.
Bootyssa pidän siitä, että se on niin positiivinen.
Peyotessa pidän siitä, että on niin luova,mutta lapsellisuus ärsyttää.
Ja se, että molemmat ovat niin huomionkipeitä,
että tälläiseenkin ketjuun hitosti kommentteja, jotta sais "pisteet kotiin"tästäkin ;D
 
Blue
[QUOTE="vieras.";29483245]Jos ei olisi nimimerkkejä kukaan ei olettaisi kirjoittelevan kaksinpuhelua yhden ja saman palstalijan kanssa. Kirjoitustyyli muuttuisi pakosta asiallisemmaksi.[/QUOTE]

Tässä olet ihan oikeassa. Mutta sitten tämä ei olisi enää keskustelupalsta vaan kommenttipalsta minne heitellään irtonaisia kommentteja sinne tänne ja toisten kommentteihin ei voisi vastata. Ja kyllä niitä haista vittu- lauseita voi heitellä ihan kommentteinakin.
 
"Taiska"
Rva Ilkeä Harmaa.
Vaikuttaa tapaukselta joka näkee vain muissa vikaa, varmasti hänen kanssaan olisi hankalaa elää ja olla. Ivallinen, pirullinen.. mutta miksi?
Koittaako olla palstan first lady, koska tietää että ukollee ei sitä koskaan pysty olemaan.
 

Yhteistyössä