onko
jyskin alekorista?
jyskin alekorista?
ei saa tollasta mistään kaupasta.jyskin alekorista?
ei saa tollasta mistään kaupasta.
Kun on valoinen sisustus pitäisi kyllä ymmärtää pukeutua edes beessiin niin että erottuu tapetista.Sitä, että kaikki on valkoista! Huonekalut on valkoisia eikä väriä missään. (Tarkoitan muuta kuin harmaata ja mustaa, jotkut hurjan uskaliaat käyttää ruskeaa) 90% mun naispuolisista ystävistä haluaa sisustaa valkoisilla huonekaluilla ja värit on ihan s**tanasta. Sama näkyy myös pukeutumisessa. On kai se kiva sulautua sinne omaan kotiinsa... (Ja ei, meillä ei ole mitään värien sekasortoa kotona vaan ihan maulla laitettu)
kiva kun tykkäät, mulle tuossa olisi liikaa valkoista. liian kuollutta, sairaalamaistaMikä valkoisesta tekee mauttoman? Tai mistään väristä ylipäätään? Eikö valkoinen ole melko ajaton väri ja ei näytä koskaan pahalta?
Eri asia, jos KAIKKI on valkoista. Sen ymmärrän, ettei kaikkia miellytä.
Mun siskon luona on valkoinen iso vitriini (puusepällä teetetty) valkoinen sohva, valkoinen matto, valkoinen ruokailuryhmä, kaksi harmaata nojatuolia ja fuksiat verhot ja fuksiaa muualla tehosteena ja sitten pieni ripaus vaaleansinistä.
Todella kaunis kokonaisuus!
Lapsille tai lapsenmielisille ne on.Täällä toinen, joka on tähän päivään asti luullut, että nuo puppyt yms ovat lasten leluja.
Mistä näitä saa?sellainen jätti-pimpin kuva seinätarra, joita silloin tällöin näkee. Miksi, miksi?!?!?