Putouksen Jäbä Leissönin takamus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viaras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sieltä vilkkuu mun mielestä Iinan omat pakarat. Jäbä ei jaksa muakaan naurattaa, vaikka hahmona on raikas ja erilainen. Iinasta kyllä kovasti tykkään, eikä kateuskortti nyt toimi mun kohdalla. Hänen pikahahmo oli mielestäni paras tuosta joukosta.

[QUOTE="myy";29469088]Läskimooses oli tajuttuman hauska :laugh:[/QUOTE]

Mun mielestä siinä taas ei ollu mitää tajuttoman hauskaa. Toki se my little pony nauratti. :D Ja se nauratti ku meinas vanut lentää Iinalta suusta pois. :D Mutta se kurkku-juttu oli kyllä todella hyvä! :laugh:

No ei kyllä tasan ole Iinan oma takamus... Melkonen ihrap*rse olisi, jos tuo olis oma! :O

Eikä ole hankalaa tuollainen "maskeeraus", ihan on irtomahojakin saatavilla, niin miksi ei takapuoliakin?

[QUOTE="Tietäjä";29469968]On ihan Iinan oma pylly. Iina on muuten posliini!

Nimim. Sisäpiirin tietoa![/QUOTE]

Onkohan Krista poslari? Siinä on pantavan näköinen emäntä!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29468903:
Okei. Minulla kävi juuri päinvastoin.:D Koko muun ohjelman ajan melkein ulvoin naurusta, mutta kun oli Slaikka ja Jäbä ruudussa, oli ihan hiljaista. Slaikastakin irtosi vain jotain kakkajuttua.

Ihan sama, tuo jäbä varsinkin on HIRVEE (ei naurata sitten yhtään), slaikka kans tokana sais lähtä.
Antsku on ihan huippu!!!!

mammoilla käy vaan kateeksi kun Iina on niin hyvännäköinen

Älä viitti, aikuinen ihminen. Iina on ihan kaunis, tosin Krista ja Armi paljon kauniimpia (Armi persoonallisen näkönen). Iinan silmistä en tykkää ja oli tummana PALJON kauniimpi, vaalea ei käy yhtään.
Sit Iinan hahmot ollut minust aina huonoja (paitsi tää läski oli tosi hyvä) ja hyvä näyttelijä kun käsikirjoitetut jutut - mutta ihan surkea spontaaneissa tilanteissa.

Se kurkku oli ala-arvoinen, jutut samoja kuin Akulla, ei naurata jos aina mennään seksijutuissa. Jussi, Jugi, Krista ja Riku osaavat pysyä hyvällä tasolla.

Yhteistyössä