"vieraana"
nyt olen ajanut tommosella tonnin autolla, ja hermot menee. Rahaa ei ole tuhlattavaksi enempää kuin se 5000. Millaista kannattaa katsella?
No katselin kesällä Kia Rio -autoa autoliikkeessä. Kuulemma maksaa uutena n. 13 000 e. Minun mittapuun mukaan se on enemmän kuin "paljon mitään" tai 5000 e.Joku tuontiauto vai kannattaako se nykyään enää..? Joskus väitettiin, että Saksasta sai kymppitonnin auton melkein puolet halvemmalla kuin Suomesta, mutta kyllä siinä touhussa pitää olla paljon tietämystä niistä paperihommista ja asioista hyvin perillä oleva apuri. Monenlaista huijaria liikkeellä. Eihän nykyään joku Kia tms. maksa uutenakaan paljon mitään.
No, onhan tuo uudesta autosta aika vähän.No katselin kesällä Kia Rio -autoa autoliikkeessä. Kuulemma maksaa uutena n. 13 000 e. Minun mittapuun mukaan se on enemmän kuin "paljon mitään" tai 5000 e.
Peesi tähän!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29464839:Noilla kriteereillä sieltä tulee pelkkiä Fiateja ja eihän niitä kukaan oikeasti halua.
Jos auto on säännöllisesti huollettu niin ei 200tkm ajettu auto ole vielä lähelläkään paalauskunnossa. Uskaltaisin huoletta ostaa esimerkiksi vaikka 300 tuhattakin ajetun V70:sen kunhan sillä on selkeä huoltohistoria ja yleisolemukseltaan hyvin pidetyn oloinen.
Mun nykyinen auto on 9 vuotta vanha ja sillä on ajettu 240tkm. Normaaleihin vuosihuoltoihin menee 200-500 vuodessa ja tietysti normaalit kuluvat osat jotka muuten kuluvat ihan uudessakin autossa. Ei mitään vikoja, ei täplääkään ruostetta ja joka kerta leimalle laakista. Ja mikä pahinta, se on ranskalainen jonka ei palstan mukaan pitäisi enää edes liikkua.