Palstamammat vauhdissa- Taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pian varmaan saamme lukea muumimukimurtoliigasta, joka iskee palstalaisten koteihin näiden ollessa itse kyykkyvatkaamassa uimahallissa. Palstalta saa aika tarkat koordinaatit, mistä vitriineistä löytyy parhaat rillilliset ja paremman puutteessa rillittömätkin. Polisiikin on voimaton.

Eipä olleet palstamammat vielä muumimukeista innnoissaan alkuvuodesta 2000, kun Milleniumia myytiin markettien poistoissa 10 markalla eli vajaalla kahdella eurolla =)

[QUOTE="Heidi";29431078]Muumimukit on rumia. Meillä ei niitä ole yhtään, eikä tule.[/QUOTE]
Ei kaikkien mielestä ole ja haluavat niitä. Ei ole minullakaan, mutta ymmärrän toisenlaisiakin mielipiteitä.

Ei elämä! Itsekkin ostin aikanaa stokkan muumimukin. Viimeksi tänä aamuna 3 v. joi siitä. Ei haittaa vaikka joskus tippuis vahingossa lattialle. Kyllä kai 50€ on helpompi tienata vaikka työnteolla kun kierrellä kauppoja ja "pahoinpidellä" muita asiakkaita.

Vaikka en itse mitään intohimoisesti keräilekään, niin kyllä jotenkin voin tajua tämän hullutuksen :D Mutta en sitten kuitenkaan
(tähän väliin Ylex alko just puhuu näistä rillimukeista..)

Johtuukohan aamusta vai mistä, mutta raivostuin tota uutista lukiessani sen puolesta, kenen kädestä tavara vietiin. Jos mä näen sattumalta vaikka Cittarissa sellasen rillikupin niin kai mä sen ostan kerran siitä saa jo nyt satasta, myöhemmin varmaan enemmänkin. Ja auta armias jos joku ottais sen mun kädestä kaupassa. Ihan periaatteesta kävisin sellasen palstamamman niskaan kiinni. Että jos sellasia uutisia kaikuu kohta tuolta Kupittaan cm:stä niin se olin sit minä :cool:

Olen muumifani ollut jo pienestä pitäen ja meiltä löytyy kyllä kaapista aikamoinen määrä noita kuppeja (ja ovat ihan arki käytössä, ei missään spottivalossa vitriinissä tarroineen). Kerään kuppeja juuri sen vuoksi että tykkään muumeista ja kupit ovat minusta todella hauskoja ja kivan värisiä, en siksi että ne ovat sitten joskus jonkun arvoisia, koko tuo raha keskustelu jotenkin sapettaa. En ajatellut alkaa kiukuttelemaan rillejen vuoksi.. "Pelkäsin" aluksi että en saa koko kuppia, sittenkun huomasin nämä rilli keskustelut niin tajusin että voin huoletta ens kerralla kaupassa kävellä ottamaan hyllystä omani.
Olen varma että kaikki hullut jotka nyt hysterisoi rilleistä, joutuu vielä aika törkeän huijauksen kohteeksi.. Ikään kuin siis tuo rahan kiskonta ei olisi jo todella sitä jotakin, mutta mitä täälläkin on ehdotettu niin normi kuppiin piirretään tussilla rillit. Eiköhän noita "feikkejä" ole kohta huutonetissä myynnisä. Tosin ei ole mun päänvaiva :D

Olen kahdella eri muumikirppiksellä facebookissa ja jokaisen tuotteen kohdalla hätkähdän niitä hintoja! 2012 jouluna oli muumi joulukalentereita myynnissä, joista sai karkin sijaan muumihahmoja. Nyt niitä joulukalenterin hahmoja myydään tyyliin 30e tai liioitellusti 2e kappale. ja hullut ostaa.

Tuli mieleen ne yhet teiniäitiserkukset kun ne sai ne Klamydian heppujen nimmarit, niin sen jälkeen ne mennä leuhotti siellä hoilottaen "ketkä oli Klamydian backstagella, ketkä... no ME" :D :D ootinkin siinä jo että joko tulee joku kateellinen ja nappaa ne nimmarilaput räpylästä :D

Meilläkin on.. no muutamia (......) muumimukeja, mikään keräilijä en kyllä ole mutta tulee vain aina ostettua kun kivoja löytyy!
Ihan ovat arkikäytössä, kaksi vanhempaakin mukia josta ilmeisesti saisi ihan mukavasti rahaa!:0
Mutta mukejahan ne vaan on, jos menee rikki niin sitten menee, en jaksa niitä huvikseen kaapissa säilytellä ja ihailla kaukaa!:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä