Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
julmuri
Voi miten hauska ja itsestäsi innostunut oletkaan, nimimerkki Julmuri. Onhan se niin, että jos ei vielä omaa elämänkokemusta kovin paljoa, saattaa kuvitella että se pieni oppi mitä on ehtinyt kertoa on ainoa totuus. On varmaan niin, että olet "saanut" miehiä joskus, ja saisit varmaan vieläkin, mutta se ei kuitenkaan tarkoita että saisit kaikki ja aina.

On helppo todeta että saisi "kaikki". Olen itsekin iskenyt tai tullut isketyksi usein, mutta siinä on yleensä taustalla esim. se, että ollaan sellaisessa ympäristössä jossa tämä on mahdollista. Ja ihmiset ainakin vähän virittyneitä tiettyyn tunnelmaan. Olivat sitten varattuja tai eivät.

Luuletko ihan vakavissasi, että saisit esim. sairaalasta iskettyä vaimonsa potilasvuoteen vierellä istuvan miehen? Tai synnytysosastolta tuoreen isän? Joo, ehkä saiait, jos investoisit aikaa ja vaivaa useita vuosia, mutta nyt ei kai puhuttukaan sellaisesta. Vaan siitä kuinka väittämäsi mukaan kuka vaan saa kenet vaan.

Joskus elämä tekee ihmiselle niin paljon asioita, että ei vaan enää kiinnosta lähteä sen ihana "kenen vaan" matkaan, vaikka se olisi kuinka ihana. Ei edes sinun.
Haha, tietäisitpä millaiselle ihmiselle kirjoittelet. Mä olen valitettavasti pienestä asti ollut pakotettu lukemaan ihmisten eleitä ja mielenliikkeitä, analysoimaan ja toimimaan sen mukaan miten haluan mihinkin reagoitavan. Mä olen myös elänyt useita vuosia kahden eri narsistin kanssa, ja oppinut myös heiltä paljon ihmisten puhuttamisesta, hurmaamisesta ja jopa hyväksi käyttämisestäkin. Ihan päälääkäritkin ovat nyt aikuisena järjestäen maininneet että mä oon ilmiömäisen hyvä lukemaan ihmisiä ja vastaamaan heidän tarpeisiinsa. Joten ihan varmasti mulla onnistuu tuo ihmisten manipulointi myös ns. romanttisessa mielessä. Elämänkokemusta mulla on kolmikymppiseksi liikaakin, lahjottaisin kyllä osan pois jos se ois mahdollista. :)

Jos tarkkaan luet niin mä en ole missään vaiheessa sanonut että saisin kenet vaan sormia napsauttamalla. Sen sijaan olen kertonut että keskusteluyhteyden kasvotusten saatuani tarvitsen enää vaihtelevan määrän aikaa päästäkseni tavoitteeseeni. Siksi mun mielestä tuo sun kuvitteellinen tilanne sairaalassa vaimonsa äärellä istuvasta miehestä on vähän tyhmä, kun kyse ei oo pikanappaamisesta. Ja ihan varmasti saisin sen miehenkin siitä sängyn ääreltä ajan kanssa viekoteltua jos niikseen tulisi. Kun puhe ei ole ollut muusta kuin yksittäiseen seksikertaan saamisesta, niin ei todellakaan ole edes vaikea juttu miesten kohdalla vedota niihin vaistoihin ja himoihin...

julmuri
Oikeestiko otatte kumppaniksenne loppuelämäksi ijmisen, joka pettää raskausarpien ilmaannuttua tms?
Mulla ei ole tällaista miestä, mutta kertoisitko ystävällisesti mistä sen tietää etukäteen? Yleensä ihmiset kuitenkin seurustelee vuosia ennen lapsen hankkimista, jotenkin en usko että siinä vaiheessa ennen lapsia kumpikaan miettii edes mitään raskausarpia. Ja vaikka miettiskin, niin luuletko oikeesti miehiä niin tyhmiks että ne kertois etukäteen naisilleen että "mä muuten sit jätän sut jos sulle tulee raskausarpia"? Mä ymmärrän että sun on assina vaikea ymmärtää et ihmiset ei välttämättä puhu ihan kaikkea ääneen mitä mistäkin ajattelevat. Joskus ihmiset kaunistelevat sanomisiaan kohteliaisuuden takia, joskus taas ihmiset valehtelee saavuttaakseen haluamansa jne. Ihmiset ei yleensäkään ottaen puhu kaikkia ajatuksiaan ääneen just sellaisina kuin ne omassa päässään on. Ihan vaan tiedoksi.

kfkfkf
Haha, tietäisitpä millaiselle ihmiselle kirjoittelet. Mä olen valitettavasti pienestä asti ollut pakotettu lukemaan ihmisten eleitä ja mielenliikkeitä, analysoimaan ja toimimaan sen mukaan miten haluan mihinkin reagoitavan. Mä olen myös elänyt useita vuosia kahden eri narsistin kanssa, ja oppinut myös heiltä paljon ihmisten puhuttamisesta, hurmaamisesta ja jopa hyväksi käyttämisestäkin. Ihan päälääkäritkin ovat nyt aikuisena järjestäen maininneet että mä oon ilmiömäisen hyvä lukemaan ihmisiä ja vastaamaan heidän tarpeisiinsa. Joten ihan varmasti mulla onnistuu tuo ihmisten manipulointi myös ns. romanttisessa mielessä. Elämänkokemusta mulla on kolmikymppiseksi liikaakin, lahjottaisin kyllä osan pois jos se ois mahdollista. :)

Jos tarkkaan luet niin mä en ole missään vaiheessa sanonut että saisin kenet vaan sormia napsauttamalla. Sen sijaan olen kertonut että keskusteluyhteyden kasvotusten saatuani tarvitsen enää vaihtelevan määrän aikaa päästäkseni tavoitteeseeni. Siksi mun mielestä tuo sun kuvitteellinen tilanne sairaalassa vaimonsa äärellä istuvasta miehestä on vähän tyhmä, kun kyse ei oo pikanappaamisesta. Ja ihan varmasti saisin sen miehenkin siitä sängyn ääreltä ajan kanssa viekoteltua jos niikseen tulisi. Kun puhe ei ole ollut muusta kuin yksittäiseen seksikertaan saamisesta, niin ei todellakaan ole edes vaikea juttu miesten kohdalla vedota niihin vaistoihin ja himoihin...
Mut jos se mies ei vain yksinkertaisesti halua sua? Kaikki kun ei halua samanlaista ihmistä, jos sä voit saada KENET tahansa, niin silloinhan kaikki "haluavat" samaa ihmistä. Jos sun pärstäs tai kroppas ei miellytä miehen silmää ei sitten ollenkaan niin ei se sua kyllä halua pannakkaan. Kaikki miehet kun ei pane kaikkea liikkuvaa.

Vai että saisit vaimonsa kuolinvuoteeltakin sänkyysi jonkun miehen :LOL:

täähän meni hauskaksi, jatka ihmeessä :D
Sähän voisit tulla yrittämään tota mun miestä? Se varmaan yrjöis sun päälle :LOL:

julmuri
Ja AIVAN KAIKKI ihmiset haluavat tulla isketyiksi?? On kuule paljon ihmisiä jotka haluavat ihan itse iskeä jonkun ja eivät suostu tulla isketyksi tulipa sitten iskemään ihan kuka tahansa
Siinä se salaisuus just piilee, ei saa mennä isekmällä iskemään, korkeintaan vaan vaikuttaa kiinnosTAVALTA ja vähän välinpitämättömältä kohdettaan kohtaan.

Yh, no sä et todellakaan oo ollut pelinainen, vaan moraaliton tyrkky. Kuka oikeasti menee pokailemaan siskonsa tai ystäviensä miehiä? :O On olemassa tiettyjä sääntöjä keitä voi pokailla, ja siihen ei tosiaan kuulu lähipiirin puolisot. Varattujen pokailu on siinä ja siinä jos itse on sinkku, mutta hyi olkoon, ja vielä kehtaat kehuskella tollaisella. :(

"He eivät pettäisi vaikka Hugh Hefner vuokraisi heille kartanonsa viikoksi. :)" Hahaha, niinhän sä luulet. Toki jos me puhutaan impotenteista niin sitten. Jokainen siihen kykenevä mies panee kun siihen on sopiva tilaisuus ja tarpeeksi fantasioiden mukainen nainen.
Selitän tuota "tiesin milloin kannatti iskeä". Se oli käytännössä sitä että antoi periksi toisen pitkäaikaiselle yrittämiselle, koska olen aloitteentekijänä perinteisellä kannalla eli että sen on hyvä olla mies. Mutta en kiellä ettei muakin olisi se äijä kiinnostanut (paitti siskon mies ei kyl kiinnostanut, ihme maku systerillä) ja tuo "hetki"viittaa siihen milloin tiesin miehen ja vaimon parisuhteen olevan heikoissa kantimissa.
No, tää kuulostaa joltain Vampin käsikirjalta -ja hei, eihän mun tarvitte sua neuvoa tai näitä kertoa sulle, MEHÄN tiedetään nää kuviot, eiks jeh? :D ;) Vähäks ollaan viisaita??

Mun mies kuolis tylsyyteen Hefnerin pytingissä. Hyvät unet se sais siellä satiinilakanoilla, tuo on sikeäuninen. :D

Älä pidä kaikkia miehiä tyhminä ja aivottomina. Joillakin on aivot ja luovuttamattomat arvot.

Viimeksi muokattu:
julmuri
[QUOTE="mies";29428718]Ei...?[/QUOTE]

Kyllä. Säkin ilmoitit tuossa aiemmin et 8% suomalaisista naisista vastaa sun fantasioita. Jos täydellinen fantasiasi tulisi vastaan, etkö muka panisi jos siihen ois mahdollisuus?

Tai no, jos olet se sama sekopää-mies kuka täällä aina jankkaa noita naisten kategoriointejaan hyviin ja huonoihin naisiin niin älä ees vastaa. Mee vaikka mielummin testauttamaan testosteroniarvosi, vaikutat todella ämmältä juttujes perusteella.

Uskon, että sinisilmäiset ovat vietävissä. Ne jotka ihan tietoisesti väistävät sellaiset tilanteet joissa voi joutua kiusaukseen, ei sinulla ole mahdollisuuksia heihin.

Kaikesta huolimatta; voi sua reppanaa, höh.:hug:

Viimeksi muokattu:
naivistitar
Mut jos se mies ei vain yksinkertaisesti halua sua? Kaikki kun ei halua samanlaista ihmistä, jos sä voit saada KENET tahansa, niin silloinhan kaikki "haluavat" samaa ihmistä. Jos sun pärstäs tai kroppas ei miellytä miehen silmää ei sitten ollenkaan niin ei se sua kyllä halua pannakkaan. Kaikki miehet kun ei pane kaikkea liikkuvaa.

Sähän voisit tulla yrittämään tota mun miestä? Se varmaan yrjöis sun päälle :LOL:
No huh huh :D

Tiedätkö, että läheskään kaikki miehille se ulkonäkö ei ole ainoa kriteeri, jolla vietellään, vaan juurikin ihan muut asiat, kommunikointi, eleet jne.

Peyote
Mun mies ei uskaltaisi istua Hefnerin pupukartanossa mihinkään, eikä uskaltaisi uida altaassa tautien pelossa. varmaan se ettis sieltä rahaa kumihanskat kädessä ja tulis sit kotiin mun luo. Puputytötkin olis varmaan tyytyväisiä, kun saavat olla kerrankin rauhassa kun se vanha pukki on kerrankin poissa ja antais mun miehen olla rauhassa.

Selitän tuota "tiesin milloin kannatti iskeä". Se oli käytännössä sitä että antoi periksi toisen pitkäaikaiselle yrittämiselle, koska olen aloitteentekijänä perinteisellä kannalla eli että sen on hyvä olla mies. Mutta en kiellä ettei muakin olisi se äijä kiinnostanut, ja tuo "hetki"viittaa siihen milloin tiesin miehen ja vaimon parisuhteen olevan heikoissa kantimissa.
No, tää kuulostaa joltain Vampin käsikirjalta -ja hei, eihän mun tarvitte sua neuvoa tai näitä kertoa sulle, MEHÄN tiedetään nää kuviot, eiks jeh? :D ;) Vähäks ollaan viisaita??

Mun mies kuolis tylsyyteen Hefnerin pytingissä. Hyvät unet se sais siellä satiinilakanoilla, tuo on sikeäuninen. :D

Älä pidä kaikkia miehiä tyhminä ja aivottomina. Joillakin on aivot ja luovuttamattomat arvot.
Ja siis, koskaan en olisi varsinkaan siskon miestä enkä kaverinkaan miestä päästänyt lähemmäksi, mutta liian kuunteleva olkapää olin.

kfkfkf
Kyllä. Säkin ilmoitit tuossa aiemmin et 8% suomalaisista naisista vastaa sun fantasioita. Jos täydellinen fantasiasi tulisi vastaan, etkö muka panisi jos siihen ois mahdollisuus?

Tai no, jos olet se sama sekopää-mies kuka täällä aina jankkaa noita naisten kategoriointejaan hyviin ja huonoihin naisiin niin älä ees vastaa. Mee vaikka mielummin testauttamaan testosteroniarvosi, vaikutat todella ämmältä juttujes perusteella.
No en mä ainakaan todellakaan luopuisi nykyisestä, vaikka mikä tulis eteen, miks ihmeessä haluaisin jonkun seksikerran takia luopua kaikesta muusta? Kaikki ei pyöri seksin ympärillä...

julmuri
Jos miestäni kiinnostais Hefnerin naiset niin miks otti ihan päinvastaisen otuksen vaimokseen? Oletan, että miehetkin voivat tehdä päätöksiä muullakin kuin munallaan, eli miettiä mitä elämältä haluavat ja elää sen mukaan eikä olla peniksen vietävissä. Toisekseen en usko, että Pamela Anderson hehkeimmillään sais ees kaikkien miesten vehkeen värähtämään, saati sitte pettämään.

Pettäjät vois polttomerkitä ni saisvat duunailla keskenään eikä muitten tarttis kärsiä heidän teoistaan.
No anteeks mutta... Sulla on ihan kauniit kasvot, ehkä ne oli sit se syy miksi miehesi suhun ihastui. Lisäks teillä on aika samanlaiset mielenkiinnon kohteet ilmeisesti. Mutta luonteen perusteella suhun ei ihastuis kuin itsetuhoinen ihminen, olet tosikko, neuroottinen, et ymmärrä ihmisten kanssakäymisestä juuri mitään, yli-mustasukkainen, latelet jatkuvasti ehtoja ja sääntöjä jne. Lisäksi miehet yleensä tykkäävät äidillisistä naisista, ja sitä sä et ainakaan kertomas perusteella ole. Kaiken päälle vielä ilmoitit olevasi aseksuaali silloin kun olet dataan tutustunut, joten mitäpä luulet, mikä lopulta oli se syy miksi sut valittiin? Käytännöllisyys varmaan kai, koska luonne, seksuaalinen avoimmuus, ulkonäkö tai miesten ymmärtäminen eli tietynlainen rentous se ei ainakaan ollut.

Ensinnäkin olen lähes satavarma, että monet miehet (nimenomaan ne sun aidot playboyt) kokisi sut päällekäyväksi ja tylsäksi. Koska sä et anna miehen saalistaa vaan yrität liikaa ja olevinaan luet ihmisiä. Pleijerit haluaa haastetta ja heidän ei tarvitse tyytyä siihen helpoinpaan nakkiin baarissa. ;)

No en mä ainakaan todellakaan luopuisi nykyisestä, vaikka mikä tulis eteen, miks ihmeessä haluaisin jonkun seksikerran takia luopua kaikesta muusta? Kaikki ei pyöri seksin ympärillä...
Pointti nyt ei vissiin olekaan se, että on valmis luopumaan kaikesta - ainakaan tietoisesti, vaan siitä, että moni (mies ja nainen) on vieteltävissä pettämään jos turhan vahva houkutus vastaan tulee. Se, onko tämä julmiuri just The Houkutus on sit eri juttu.

julmuri
Sä puhut miehistä todella yksinkertaisina, pelkästään alapäällä ajattelivina olentoina. :/ Kun mies on saanut unelmiensa naisen, häntä ei enää kiinnosta muiden naisten metsästys mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö tämä nauti katsella kauniita naisia jotka vastaan kävelee. Matka siihen, että pettää kuitenkin on PITKÄ. Se vaatii tietoisen valinnan. Mies kuka tuntee olevansa onnekas vaimonsa suhteen, ei ota sitä riskiä että menettää hänet lyhyen nautinnon takia. Olet totaalisen väärässä, aliarvioit miehiä tosi rankasti.
Kenenköhän viestiin sä oikein vastasit, et mun ainakaan? :D Mä en käsittääkseni oo missään väittänyt että miehet ajattelis VAIN alapäällään tai muuten olisivat yksinkertaisia, toi oli sun ihan oma tulkintas. Sen kyllä sanoin että koska miehen seksuaalisuus on erilainen kuin naisen, siihen on helppo vedota ns. halvoilla tempuilla.

Yritin tuossa jo ansoittaa tän jokapaikan höylän, mutta ei piru langennut.:D

Kyllähän sitä aikamoiseks kameleontiks voi harjaantua, mutta en usko täydellisyyteen, edes tässä asiassa.

Yhteistyössä