julmuri
Haha, tietäisitpä millaiselle ihmiselle kirjoittelet. Mä olen valitettavasti pienestä asti ollut pakotettu lukemaan ihmisten eleitä ja mielenliikkeitä, analysoimaan ja toimimaan sen mukaan miten haluan mihinkin reagoitavan. Mä olen myös elänyt useita vuosia kahden eri narsistin kanssa, ja oppinut myös heiltä paljon ihmisten puhuttamisesta, hurmaamisesta ja jopa hyväksi käyttämisestäkin. Ihan päälääkäritkin ovat nyt aikuisena järjestäen maininneet että mä oon ilmiömäisen hyvä lukemaan ihmisiä ja vastaamaan heidän tarpeisiinsa. Joten ihan varmasti mulla onnistuu tuo ihmisten manipulointi myös ns. romanttisessa mielessä. Elämänkokemusta mulla on kolmikymppiseksi liikaakin, lahjottaisin kyllä osan pois jos se ois mahdollista.Voi miten hauska ja itsestäsi innostunut oletkaan, nimimerkki Julmuri. Onhan se niin, että jos ei vielä omaa elämänkokemusta kovin paljoa, saattaa kuvitella että se pieni oppi mitä on ehtinyt kertoa on ainoa totuus. On varmaan niin, että olet "saanut" miehiä joskus, ja saisit varmaan vieläkin, mutta se ei kuitenkaan tarkoita että saisit kaikki ja aina.
On helppo todeta että saisi "kaikki". Olen itsekin iskenyt tai tullut isketyksi usein, mutta siinä on yleensä taustalla esim. se, että ollaan sellaisessa ympäristössä jossa tämä on mahdollista. Ja ihmiset ainakin vähän virittyneitä tiettyyn tunnelmaan. Olivat sitten varattuja tai eivät.
Luuletko ihan vakavissasi, että saisit esim. sairaalasta iskettyä vaimonsa potilasvuoteen vierellä istuvan miehen? Tai synnytysosastolta tuoreen isän? Joo, ehkä saiait, jos investoisit aikaa ja vaivaa useita vuosia, mutta nyt ei kai puhuttukaan sellaisesta. Vaan siitä kuinka väittämäsi mukaan kuka vaan saa kenet vaan.
Joskus elämä tekee ihmiselle niin paljon asioita, että ei vaan enää kiinnosta lähteä sen ihana "kenen vaan" matkaan, vaikka se olisi kuinka ihana. Ei edes sinun.
Jos tarkkaan luet niin mä en ole missään vaiheessa sanonut että saisin kenet vaan sormia napsauttamalla. Sen sijaan olen kertonut että keskusteluyhteyden kasvotusten saatuani tarvitsen enää vaihtelevan määrän aikaa päästäkseni tavoitteeseeni. Siksi mun mielestä tuo sun kuvitteellinen tilanne sairaalassa vaimonsa äärellä istuvasta miehestä on vähän tyhmä, kun kyse ei oo pikanappaamisesta. Ja ihan varmasti saisin sen miehenkin siitä sängyn ääreltä ajan kanssa viekoteltua jos niikseen tulisi. Kun puhe ei ole ollut muusta kuin yksittäiseen seksikertaan saamisesta, niin ei todellakaan ole edes vaikea juttu miesten kohdalla vedota niihin vaistoihin ja himoihin...