:OKuten jo todettu, aloituksen tarkoitus oli taas kerran muistuttaa että ap:llä on tosi tosi paljon rahaa ja varaa ihan vaikka mihin. Ja pitihän se tietysti jo todeta että "ai ei se sit kallista ookkaan"
:OKuten jo todettu, aloituksen tarkoitus oli taas kerran muistuttaa että ap:llä on tosi tosi paljon rahaa ja varaa ihan vaikka mihin. Ja pitihän se tietysti jo todeta että "ai ei se sit kallista ookkaan"
Tässähän tää, ihan kivasti, just tulin ulkoilemasta:O
Miten te ihan oikeasti jaksatte |O
Eikä suinkaan ole tältä aloittajalta ensimmäinen sellainen.Olipas taas typerä aloitus.
Tätä voisit kysyä itseltäsi.:O
Miten te ihan oikeasti jaksatte |O
Tätä voisit kysyä itseltäsi.
Ps. ilmainen vinkki: ota asioista selvää ITSE
Siellä firmassa nauraisi yksi, ehkä kaksi ihmistä, tai hymähtäisi. Täällä nauraa tuhannet
Jos mä koen, että joku asia saattaa olla nolo kysyä jotain firmasta ja mahdollisesti joudun naurunalaiseksi, niin kyllä mä nyt miljoona kertaa mieluummin kysyn asiaa ensin palstalta ja soittelen sitten vasta niihin firmoihin.
Mutta tää asia olikin nyt näköjään aivan normaali juttu, eikä kukaan olis naureskellut
Tuskin siellä muuttofirmassa naurettais,jos tuollaista kysyis.
Jos mä koen, että joku asia saattaa olla nolo kysyä jotain firmasta ja mahdollisesti joudun naurunalaiseksi, niin kyllä mä nyt miljoona kertaa mieluummin kysyn asiaa ensin palstalta ja soittelen sitten vasta niihin firmoihin.
Mutta tää asia olikin nyt näköjään aivan normaali juttu, eikä kukaan olis naureskellut
Ei tarvii ees kysyä firmasta, kyllä googlestakn selviää vastaus alkuperäiseen kysymykseen =)
väärinEi tarvii ees kysyä firmasta, kyllä googlestakn selviää vastaus alkuperäiseen kysymykseen =)
Totta tuokin, koska täällä kyllä tiedetään ja tänne kaksplussalle se googlauskin yleensä johtaaväärin
aina pitää kysyä ensin palstalla
Vaikea kai sitä olis real lifessä kyselläkään, jos ei ole real person.Meinaaks et tää on jotenkin sama asia kuin real life
Mieluummin mä nolaan itseni palstalla kuin soittamalla johonkin firmaan.
Ja joo, mä tosiaan luulin, että tää on ihan tyhmä juttu ja ei kukaan muuttomies ala kenenkään tavaroita pakkailemaan
Ja lisäksi ottaa se totena, mm. kyseenalaistamalla asioita IRL "koska palstalla joku sano näin".väärin
aina pitää kysyä ensin palstalla
Näinpä juuriVaikea kai sitä olis real lifessä kyselläkään, jos ei ole real person.
Näkeehän sitä firman nettisivuilta mitä palvelua he tarjoavat.
Niinpä, netistä löytää piiiitkän listan muuttofirmoja ja sen mitä heillä on tarjota... jos vaan haluaa, mutta trollihan ap on.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29428374:Näkeehän sitä firman nettisivuilta mitä palvelua he tarjoavat.
Mutta eihän hän ole kertonut real life ystäville tai tutuille rahoistaan, koska tulisivat kateellisiksi, täällä vain avautuu monista asioistaan, näin on kertonutTiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.