Jos tilaa muuttofirman, niin saako sieltä tyypit pakkaamaan tavarat myös :D

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
viaras
Ei toi kateelliselta kuulosta vaan realistiselta. Ap on pahin trollaaja pitkään aikaan mm. usealla nikilä kirjoittelullaan sun muulla. Tää on tyypillinen trollin huomiohuoraus aloitus.

viaras
Tiekkö,sä vaan edelleenkin kuulostat tosi,tosi kateelliselta. :)
Jaa paitsi, että minä en kirjottanu tota mihin ekaksi kommentoit :headwall:
Ja juu kahdin suunnattomasti usealla nikillä päivittäin usealla ketjulla trollaavaa elämäntapa trollia... not :D mutta hupaisaa näitä on lukea..

Vierasmies
Tiekkö,sinäkin kuulostat kovin kateellista.
Kadehdit ihmistä,joka asuu vuokralla ja silti on varaa pistää 5000 muuttofirman kassaan.

Miksi? :)
Onko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?
Vastaisitko kysymykseeni vastauksella etkä kysymyksellä.

Ja pliis, kfkfkfk älä harmaile :)

ihan joku muu
Onko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?
Vastaisitko kysymykseeni vastauksella etkä kysymyksellä.

Ja pliis, kfkfkfk älä harmaile :)[/QUOTE

Tiekkö,olet vainoharhainen,kun luulet olevan mun kfkfkf ja siihen päälle vielä kateus.Auts! :)
Kfkfkf:llä alkaa lähteä lapasesta tämä palstailu. Valehtelua, tarinoiden keksimistä, useita nikkejä, omiin ketjuihin vastaileminen. Ei hyvin mee...

Vierasmies
Tiekkö,mä oon huomannut aiemminkin että sä Vierasmies oot kovin kateellisen oloinen kfkfkf;lle :)
Kuten tosi moni muu :LOL:

Kaikki me ollaan kateellisia vuokralla asuvalle kädettömälle provoilijalle ja sen levyä pyörittävälle harmaalle jankuttajalle. :LOL:

Vautsi vau
Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan. :)
Kerro mulle kuinka paljon että tiedän kuinka paljon pitää kadehtia? Oikeestaan ole kateellinen sullekin kun kerran tunnet kfkfkf:n. Mäkin niiiiiin haluisin!!!

vieras-
Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan. :)
Mut ei riittäväst rillimukeihin, kuten Milanalla. Olisko se kfkfkf sitten vähän kade sille??? Varmaantiedät, kun tunnet henk koht.

Yhteistyössä