viaras
Ei toi kateelliselta kuulosta vaan realistiselta. Ap on pahin trollaaja pitkään aikaan mm. usealla nikilä kirjoittelullaan sun muulla. Tää on tyypillinen trollin huomiohuoraus aloitus.
Tiekkö,sä vaan edelleenkin kuulostat tosi,tosi kateelliselta.Ei toi kateelliselta kuulosta vaan realistiselta. Ap on pahin trollaaja pitkään aikaan mm. usealla nikilä kirjoittelullaan sun muulla. Tää on tyypillinen trollin huomiohuoraus aloitus.
Kadehdin etenkin ap:n älyä ja yleistiedon määrää.Tiekkö,sä vaan edelleenkin kuulostat tosi,tosi kateelliselta.
Jaa paitsi, että minä en kirjottanu tota mihin ekaksi kommentoit :headwall:Tiekkö,sä vaan edelleenkin kuulostat tosi,tosi kateelliselta.
Rahaa kaikki haluaa,ei yleistietoa tai älyä,joten kyllä tiekkö kateellinen ootAlkuperäinen kirjoittaja harmaa vihreänä;29427332:Kadehdin etenkin ap:n älyä ja yleistiedon määrää.
Näinpä vai oliko se myötähäpeä? En nyt oo ihan varma kumpa se oli..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vihreänä;29427332:Kadehdin etenkin ap:n älyä ja yleistiedon määrää.
Usealla? Mitä muita nikkejä apllä on?Jaa paitsi, että minä en kirjottanu tota mihin ekaksi kommentoit :headwall:
Ja juu kahdin suunnattomasti usealla nikillä päivittäin usealla ketjulla trollaavaa elämäntapa trollia... not mutta hupaisaa näitä on lukea..
Kerrotko sinä arvon mamade, että mistä kukaan olisi kateellinen ihmiselle joka asuu vuokralla ja pistää ~5000 muuttofirman kassaan?Tiekkö,sä vaan edelleenkin kuulostat tosi,tosi kateelliselta.
Tiekkö,sinäkin kuulostat kovin kateellista.Kerrotko sinä arvon mamade, että mistä kukaan olisi kateellinen ihmiselle joka asuu vuokralla ja pistää ~5000 muuttofirman kassaan?
Onko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?Tiekkö,sinäkin kuulostat kovin kateellista.
Kadehdit ihmistä,joka asuu vuokralla ja silti on varaa pistää 5000 muuttofirman kassaan.
Miksi?
Onko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?
Vastaisitko kysymykseeni vastauksella etkä kysymyksellä.
Ja pliis, kfkfkfk älä harmaile [/QUOTE
Tiekkö,olet vainoharhainen,kun luulet olevan mun kfkfkf ja siihen päälle vielä kateus.Auts!
luepa omat viestisi ja mieti kuka on vainoharhainenOnko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?
Ja pliis, kfkfkfk älä harmaile
Tiekkö,olet vainoharhainen,kun luulet olevan mun kfkfkf ja siihen päälle vielä kateus.Auts!
Rahaa on riittävästi, joten joudun kadehtimaan ap:n muita avujaRahaa kaikki haluaa,ei yleistietoa tai älyä,joten kyllä tiekkö kateellinen oot
Kfkfkf:llä alkaa lähteä lapasesta tämä palstailu. Valehtelua, tarinoiden keksimistä, useita nikkejä, omiin ketjuihin vastaileminen. Ei hyvin mee...Onko sulla lääkkeet ottamatta vai miksi levy pyörii samaa rataa?
Ja pliis, kfkfkfk älä harmaile [/QUOTE
Tiekkö,mä oon huomannut aiemminkin että sä Vierasmies oot kovin kateellisen oloinen kfkfkf;lleluepa omat viestisi ja mieti kuka on vainoharhainen
Kuten tosi moni muuTiekkö,mä oon huomannut aiemminkin että sä Vierasmies oot kovin kateellisen oloinen kfkfkf;lle
Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.Kuten tosi moni muu
Kaikki me ollaan kateellisia vuokralla asuvalle kädettömälle provoilijalle ja sen levyä pyörittävälle harmaalle jankuttajalle.
:wave: ilmottaudun kateuspinoon... vai perustaako joku myötähäpeä pinonKuten tosi moni muu
Kaikki me ollaan kateellisia vuokralla asuvalle kädettömälle provoilijalle ja sen levyä pyörittävälle harmaalle jankuttajalle.
Niin? Mitä sitten?Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.
Tosi tarkkaan tietää, milloin sossutuet maksetaan tilille. Ai niin, se on sitä kadehdittavaa yleistietoaTiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.
Kerro mulle kuinka paljon että tiedän kuinka paljon pitää kadehtia? Oikeestaan ole kateellinen sullekin kun kerran tunnet kfkfkf:n. Mäkin niiiiiin haluisin!!!Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.
Mutta nää kfkfkf:n ketjut on niin vihhdyttäviä. Ihan sama kuinka lapasesta on lähtenyt kun nää on ihan parhaita luettavia kun on tylsää. Toivottavasti jatkaa vieläKfkfkf:llä alkaa lähteä lapasesta tämä palstailu. Valehtelua, tarinoiden keksimistä, useita nikkejä, omiin ketjuihin vastaileminen. Ei hyvin mee...
Mut ei riittäväst rillimukeihin, kuten Milanalla. Olisko se kfkfkf sitten vähän kade sille??? Varmaantiedät, kun tunnet henk koht.Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan.