Jos tilaa muuttofirman, niin saako sieltä tyypit pakkaamaan tavarat myös :D

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Tätä voisit kysyä itseltäsi.

Ps. ilmainen vinkki: ota asioista selvää ITSE
:LOL:

Jos mä koen, että joku asia saattaa olla nolo kysyä jotain firmasta ja mahdollisesti joudun naurunalaiseksi, niin kyllä mä nyt miljoona kertaa mieluummin kysyn asiaa ensin palstalta ja soittelen sitten vasta niihin firmoihin.

Mutta tää asia olikin nyt näköjään aivan normaali juttu, eikä kukaan olis naureskellut :D

"hupsu"

Jos mä koen, että joku asia saattaa olla nolo kysyä jotain firmasta ja mahdollisesti joudun naurunalaiseksi, niin kyllä mä nyt miljoona kertaa mieluummin kysyn asiaa ensin palstalta ja soittelen sitten vasta niihin firmoihin.

Mutta tää asia olikin nyt näköjään aivan normaali juttu, eikä kukaan olis naureskellut :D
Siellä firmassa nauraisi yksi, ehkä kaksi ihmistä, tai hymähtäisi. Täällä nauraa tuhannet :D

Tuskin siellä muuttofirmassa naurettais,jos tuollaista kysyis.
Mun mielestä tuossa sun kysymyksessä ei ollut mitään niin tyhmää,että muuttomiehet vois repee nauruun :D

kfkfkf
[QUOTE="hupsu";29427803]Siellä firmassa nauraisi yksi, ehkä kaksi ihmistä, tai hymähtäisi. Täällä nauraa tuhannet :D[/QUOTE]

Meinaaks et tää on jotenkin sama asia kuin real life :D

Mieluummin mä nolaan itseni palstalla kuin soittamalla johonkin firmaan.

Ja joo, mä tosiaan luulin, että tää on ihan tyhmä juttu ja ei kukaan muuttomies ala kenenkään tavaroita pakkailemaan :D

kuuklaus

Ei tarvii ees kysyä firmasta, kyllä googlestakn selviää vastaus alkuperäiseen kysymykseen =)

Näkeehän sitä firman nettisivuilta mitä palvelua he tarjoavat.

viaras
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29428374:
Näkeehän sitä firman nettisivuilta mitä palvelua he tarjoavat.
Niinpä, netistä löytää piiiitkän listan muuttofirmoja ja sen mitä heillä on tarjota... jos vaan haluaa, mutta trollihan ap on.
Tässä esimerkki muutto Niemi:
Pakkauspalvelumuutto: Toimitamme muuttolaatikot ja pakkaustarvikkeet osoitteeseenne. Pakkaamme ja laitamme tavaranne muuttokuntoon. Henkilökohtaiset tavaranne voitte halutessanne pakata itse muuttolaatikoihin. Muuttoauto ja muuttomiehemme saapuvat sovittuna aikana ja siirtävät irtaimistonne uuteen osoitteeseen. Puratte itse muuttolaatikot ja pakkaukset. Noudamme tyhjät muuttolaatikot pois sovittuna päivänä.

Täyden palvelun muutto: Tämä palvelu räätälöidään juuri teitä varten. Myyntiedustajamme tulee henkilökohtaisesti paikalle ja tekee teille muuttosuunnitelman. Voitte halutessanne esimerkiksi lomailla muuton aikana. Pakkaamme muuttoirtaimistonne muuttokuntoon ja siirrämme sen uuteen osoitteeseenne. Puramme muuttolaatikot ja pakkaukset sekä asennamme irtaimiston ja kalusteet ennalta suunnitelluille paikoilleen teidän toivomallanne tavalla. Muuton jälkeen myyntiedustajamme varmistaa henkilökohtaisesti tyytyväisyytenne palveluun. Tähän palveluun voidaan halutessanne liittää muuton loppusiivous sekä mattojen, tekstiilien ja irtaimiston pesu tai puhdistus.

Ja noita löytyy pilvin pimein lisää.. mut joo trolli ja sivupersoonat ei pääsis hoitamaan elämäntehtäväänsä jos vaikka kattois googgelilla.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Tiekkö
Tiekkö,mä tunnen kfkfkf:n ihan henk,kohtasesti ja voin sanoo että hällä on rahaa enemmän kun osaatte ikinä arvatakkaan. :)
Mutta eihän hän ole kertonut real life ystäville tai tutuille rahoistaan, koska tulisivat kateellisiksi, täällä vain avautuu monista asioistaan, näin on kertonut :D

"huoh"
Nää on näitä ihmisiä jotka tulee palstalle kysymään 'lapsen pää aukes ja verta joka puolella, pitäskö viedä lääkäriin' tai 'kynttilä tippu lattialle ja talo palaa, soitanko palokunnan vai oisko se noloa'
Miten ittensä nolais soittamalla muuttofirmaan jossa kukaan ei tunne sua?!!?

justiinsa
[QUOTE="huoh";29431651]Nää on näitä ihmisiä jotka tulee palstalle kysymään 'lapsen pää aukes ja verta joka puolella, pitäskö viedä lääkäriin' tai 'kynttilä tippu lattialle ja talo palaa, soitanko palokunnan vai oisko se noloa'
Miten ittensä nolais soittamalla muuttofirmaan jossa kukaan ei tunne sua?!!?[/QUOTE]

Tai katsomalla muuttofirmojen kotisivuja netistä. Ap taitaa nyt kysellä toisaalla tietoja vauvojen kehityksestä, että osaa sitten täällä vetää rooliaan :)

Yhteistyössä