Plussa? Haamu? Nega? Tihrustelijat hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiiraaja

Vieras
Auttakaa kokeneet tihrustelijat?
Mites tämä tulkitaan?? Onko tyylipuhdas nega vai haamu vai mikä...??
Itse saan kuviteltua haalean hennon viivan tyngän mutta mitenkäs ulkopuoliset??

Nyt jos sinä joka toisessa ketjussa sanoit ettei Clearbluen viikkonäytöllisistä testeistä ole mitään hyötyä satut tämän aloituksen lukemaan niin huomaat että tällasten ihmisten just pitäs käyttää niitä. Ei sit tarttis pohtia että onko toi plussa vai miinus vai lintu vai kala

korkeintaan viivanpaikka, mutta sekään ei ole plussa. sain yhden viivanpaikan la, ja to positiivisen. kannattaa odotella rauhassa muutama päivä. ja halvimmat liuskatestit parhaita! tuli ensin positiivinen ja sitten kontrolliviiva. nyt 32+6

Nyt jos sinä joka toisessa ketjussa sanoit ettei Clearbluen viikkonäytöllisistä testeistä ole mitään hyötyä satut tämän aloituksen lukemaan niin huomaat että tällasten ihmisten just pitäs käyttää niitä. Ei sit tarttis pohtia että onko toi plussa vai miinus vai lintu vai kala

:laugh:
Selkeesti :D Tai sitten mä vaan kuulun niihin onnekkaisiin joilla testi näyttää aina just sitä mikä tilanne on =)

Kiitos kaikille asiallisille vastaajille!
Negaa epäilen itsekin mutta kun mieli ei anna periksi!
Lapsia on kyllä ennestään että ei tämä eka ole mutta koskaan ei tällaista tulosta ole tullut...

Joku kyseli kp:t ja ne on nyt 36 jo!!

Tässä olis vielä kuva samasta testistä:

Voin sanoa kokemuksella että jos itse ei ole varma siinä ei ole mitään. Kaksi kertaa raskaana olen ollut ja niitä viivanpaikkoja ja jotain valossa näkyviä haituvia saanut kyllä paljon kun en ole raskaana. Varsinkin cleaebluen haamuviiva on oikeasti nega. Kyllä se plussa tulee oikeasti ihan selvästi sitten. Niin että olet siitä itse varma. Kuvassa näkyy aina huonommin ja noissa testeissä on siis aina se paikka johon se väri jää ja se luonnollisesti kastuessaa on vähän eri sävyä kun siinä on muutakin kun vaan paperia.

Kyllä mä siinä jotakin näen.

Mutta onko se viivanpaikka, vai haamu, niin siihen en osaa ottaa kantaa. Sanoisinko ehkä niin, että se on nyt viivanpaikka, mutta siitä voi tulla haamu ja sitä kautta plussa :)

Toisissa testeissä on viivanpaikka, toisissa ei. Eli tietyissä testeissä riittää, että testiin piirtyy jotain ja se tarkoittaa heti raskautta. Tietyissä testeissä se jotain tarkoittaa vain viivanpaikkaa. Mikä testi tuo on? Ja löytäisitkö googlella siitä noita viivanpaikka-kokemuksia?

[QUOTE="vvieras";29426751]Voin sanoa kokemuksella että jos itse ei ole varma siinä ei ole mitään. Kaksi kertaa raskaana olen ollut ja niitä viivanpaikkoja ja jotain valossa näkyviä haituvia saanut kyllä paljon kun en ole raskaana. Varsinkin cleaebluen haamuviiva on oikeasti nega. Kyllä se plussa tulee oikeasti ihan selvästi sitten. Niin että olet siitä itse varma. Kuvassa näkyy aina huonommin ja noissa testeissä on siis aina se paikka johon se väri jää ja se luonnollisesti kastuessaa on vähän eri sävyä kun siinä on muutakin kun vaan paperia.[/QUOTE]

En sanoisi näinkään.

Jos testaa liian aikaisin, niin kyllä siinä voi niin käydä, ettei ole aivan varma testituloksesta, vaikka onkin raskaana.

Mulla on viivat tummuneet tooooodella hitaasti ja ensimmäiset viivat, jotka olen nähnyt, ovat olleet sellaiset, että tikkua on saanut kääntää ja vääntää valon alla ja EHKÄ olen olevinani jotain nähnyt, mutta olen pohtinut, että onkohan kyseessä vain mielikuvituksen tuote. Mutta ei ollut. Olin raskaana. Asia varmistui muutaman seuraavan päivän aikana.

Vitun sokeat ämmät, vaikka epäselvä kuva niin viivahan siinä on ja kuusi lasta tehneenä voin sanoa jotta aika selvä plussa, itsellä näki viimeksi juuri Ja juuri valoa vasten haalean viivan, haaleamman kuin apllä ja kyllä mun mahassa vaan vauva on!!!