väärin
Väärin. Väärin ja vielä kerran väärin. Olen lähipiirissäni katsonut vastaavaa ja voin kertoa että tämä kyseinen kaiken periksi saanut on nyt hiukan vajaa nelikymppinen ja edelleen suuttuessaan huutaa niin kauan ja kovaa että muut ovat hiljaa ja on tottunut siihen että väkivallalla uhkailemalla ja sitä toteuttamalla saa tahtonsa periksi.Mä olen itse huolissani omasta pikkuveljestä, jolla ikää nyt 17 vuotta. Käy salilla melkein joka päivä ja on kivasti kehittänyt lihakset. Niillä onkin sitten kiva laittaa "kova kovaa vastaan".
Se kokoajan vttuilee meidän isälle takaisin, ei yhtään usko, mitä sille sanotaan ja aina pakko sanoa viimeinen sana. Saa aina tahtonsa läpi. Saa nähdä, miten tässä vielä käy..
Kyse on veljestäni.
Äitini aina mietti mitä hän on tehnyt väärin kun on molemmat lapset samallalailla kasvattanut ja silti toisesta tuli tuollainen. Minun näkövinkkelistä katsottuna veli on aina saanut kaiken periksi ja liian helpolla. Kun hän nuorempana eli hullua vaihetta, poliisit toi kotiin, rötösteli ym, siitä ei koskaan seurannut kunnon rangaistusta. Yhä tänäkin päivänä tuo on näkyvissä. Isäni pelkää hysteerisesti veljeäni ja tekee jokaisen asian niin kuin veli sanoo....
Luulot pitää ottaa pois jo hyvissä ajoin, kauan ennen seitsemäätoista ikävuotta